Ako je Dario Kordić ljubio hrvatsku zemlju kada je iz zatvora svratio u Zagreb (a on Bosanac inače) zašto bi gradonačelniku Ogulina bilo zabranjeno ljubiti Hrvatske željeznice? Ne mislim da su oni u istom položaju, jer je Kordić zločinac, a gradonačelnik lojalan građanin Ogulina, županije i Republike Hrvatske, ali (kažu obaviješteni) vraća se natrag jer je on sam rekao u predizbornoj kampanji, da on željeznice ne može zaboraviti. Da je to njegova najveća ljubav. Možda čak i prva. On je u njih zaljubljen, htio je reći, ali je za dobrobit ogulinskoga građanstva morao prepustiti svoju prvu i najveću ljubav svomu političkom konkurentu. (Dobro je to napisano). Njegov politički konkurent puno bolje je kotirao na HŽ-u nego u gradonačelničkom kabinetu.
Treba svakako pročitati članak Igora Lasića u najboljem hrvatskom tjedniku „Novosti“, pod naslovom „HŽ izbačen iz kolosjeka“ koji je zapravo napisan netom prije nego je Slavko Linić izbačen iz SDP-a. I baš kada sam svršavao Lasićev članak čujem rezultat glasanja Glavnog odbora. Javljeno je da je Linić izbačen iz SDP-a s 50% prema 47%, a Igor Lasić kazuje da je HŽ izbačen iz kolosijeka 100%!
Ostaje mi, istinabog, još za provjeriti ovih 100% jer je članak bio napisan na ćirilici, a u tom slučaju mogu fulati recimo 5% riječi u kojima se nalaze slova č, ć, đ, dž, lj, nj, š i ž. Na njih uvijek moram posebno paziti.
No, i ovih 5% grešaka dovoljna je sigurnost da HŽ propada, ali nije dovoljna gradonačelniku da se vrati u okrilje HŽ-a, jer će čak avanzirati od dosadašnje radne i organizacijske obveze, a s tim u vezi i s plaćom. Ona bi se naplaćivala u poduzeću HŽ Infrastruktura jer je ona na državnom proračunu. Prema tomu, nema rizika. Rizik gradonačelnika je zapravo u taštini. On je s visokom stručnom spremom, koju je zaslužio redovnim polaganjem ispita bez posredovanja onoga ribarćevog dobrotvora Kujunđića, podložan svom prvom dogradonačelniku jer je ovaj siva eminencija svojega gazde u Karlovcu. Možete li si zamisliti da čovjek sa SS spremom rukovodi i kontrolira gradom, bastionom HDZ-a, i gradom u kojemu se svojevremeno sudilo Josipu Brozu! U gradu gdje postoji kuća bajke, u gradu festivala bajke, jer je u tom gradu rođena Ivana Brlić Mažuranić.
Zato je u Ogulinu potrebno pored gradonačelnika imati i tri zamjenika; svaki prati svoga gazdu! Grad je pod punom kontrolom; s lijeva, s desna, i od popova katoličkih, pravoslavnih. Grad je i pod bosanskom kontrolom na više rukovodećih mjesta pa vjerojatno i oni ljube hrvatsku grudu u obliku talijanskih pločica kao što Kordić ljubi pločice na Plesu u zamjenu za hrvatsku grudu!
Sada je jasno zašto se protukandidat današnjeg gradonačelnika Ogulina nije suviše trudio preuzeti mjesto prvog čovjeka Grada, jer je plaća gradonačelnika 50% manja, a zajebancija 100% veća. A HŽ Infrastruktura će živjeti duže od jednog mandata s četiri godine. I uvijek će biti na državnom proračunu.
Zato Karamarko namjerava s HŽ Infrastrukturom graditi tunele prema otocima, jer bi ih spojio sa željezničkom vezom kao što su Francuzi i Englezi učinili kroz La Manch! Istina sve naše vlade od 1991. godine ukidaju željezničke pruge jer su nerentabilne, a uštede na nerentabilnim prugama idu u korist ovih tunelskih pruga prema otocima. Ostaje još i debela rezerva za ravničarsku prugu preko Josipdola i Drežnice do Rijeke.
Politika i projektanti su dogovorili da će se postaja u Drežnici zvati Partizanska Drežnica da se ne zatare partizanska tradicija drežničkog kraja. Tako će lakše zaposliti drežničko življe i neće dozvoliti da presele u Vojvodinu, Kanadu i Novi Zeland. Susjedima Jasenčanima ostalo je jedino ono ukazanje falusa pod erekcijom kojega je opisao „Rambo A“ u svojoj kolumni, ali dok su shvatili da je to falus ondašnjeg predsjednika Nadzornog odbora HOC-a Bjelolasice, kažu da se falus brzo usukao! Tako da je Jasenčanima, HOC-u i Ogulincima ostao go' kurac.
S obzirom da se naš gradonačelnik sprema vratiti u Hrvatske željeznice, moguće je da će nakon smjene vlasti u prijevremenim parlamentarnim izborima upravo on zamijeniti današnjeg nadahnutog ministra prometa Hajdaš Dončića, a prema tomu i voditelja tunelskih željeznica. S našim dosadašnjim gradonačelnikom riješili bismo probleme prometa otoka, brodogradnje i zagađivanja mora. Mi bismo otvorili prostora razvoju ribljeg fonda, jer ne bi zagađivali more otpadnom naftom s brodova, a to znači i otvoren ulov talijanskim brodovima, jer evo, mi naše brodove palimo i dajemo odštetu vlasnicima. Vlasnici ne bi dobivali penziju za svoje dosadašnje žuljeve pri izvlačenju mreža u koje obično uhvate istrošene gume i neke krepane mrcine, oni bi živjeli od odštete spaljenih brodova. Dokle-dotle!
To je na bazi politike HNS-a i ministra gospodarstva Ivana Vrdoljaka, jer će se oni prikloniti pobjedničkoj stranci, ma bila ona i Karamarkova. Njima je svejedno. Oni imaju kadar, možda čak i zeleni! Svojevremeno se Krleža napisao o zelenom kadru koji je zapravo unašao nered u državu (ako je to tada bila država, pitanje je da li je i ovo sada?). Ali nered jest!
Post je objavljen 15.06.2014. u 05:59 sati.