Mislim,dakle...uživaj danas! :)

nedjelja, 27.11.2011.

...zivjeti za tebe!

...Bocelli Andrea - Vivo Per Lei



...zatvorite oci, slusajte i mislite na nesta lipa! fino


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (15) - Isprintaj - #

petak, 25.11.2011.

...jebena statistika!

...N.Belan&klapa More-Srce od leda

Jesenja kisa je tukla po ponistrima kafica i u ovih par dana sta je padala vec nam je dopizdila.
Ekipa se razvalila po zadimljenom kaficu i ne zna di bi sama sa sobom...
...nije vrime ni za djirat rivom, a ni za poc na more, jer po ovakom vrimenu bilo bi to ravno samoubojstvu, posto je vanka cipalo jugo ka' blesavo.
Novine se citaju po stoti put, kava treca il' cetvrta, a ni piva ne klizi vise ka' liti..!!!
Glazbica sta se "vukla" polupraznim kaficem bas je bila nekako tuznjikava, a onda Joke koji je sidija do mene prikinu monotoniju, odlozi novine i rece:
...ljudi, jeste citali ovu najnoviju statistiku u novine?
...koju moj Joke, pa puna je novina nekih statistika?!...javi se Tonci koji je sidija u kantunu i kombinira parove za Kladionicu.
...jebat ga, pa ovu di znanstvenici pisu kako se 99% ozenjenih muskaraca samozadovoljava!!!



...a sta oni sa tim 'oce rec, boga ti draga???...javi se Matan, koji je od rane zore bija na pelinu i laganini se ljulja za sankom.
...paaaaa, da od 100 ozenjenih muskaraca njih 99 drka a jedan ne drka!!!...ponosno ce Joke
...a onda ce Matan razocarano: ...e da mi je bilo znat koja je to budala!!! belj


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 23.11.2011.

...pijanstvo!!!

...Grdovic&Stavros-Alkohol

Lipi moji, sve mi se vise cini da nam je nacija pijana…i to vec odavno.
Napuvala bi ona vise od 0,5 koliko je zakonom dozvojeno i zato bi mogla „popusit“ ako joj uvale dreger da puse.
Doduse, postoji tu i drugih pijanstva, recimo:…politicko!
...al' jebes politiku, ima i nacionalnog, paaaaa... povjesnog, vjerskog, evropskog, antiglobalnog, regijskog, centralistickog, utopistickog pijanstva, a postoje i podgrupe.... al' k'vragu, 'ko ce jos i njih nabrajat, mozda samo jos da spomenem izborno, jer je trenutno aktualno! smokin
I za sva ta pijanstva najvise su krive rijeci: ...najvise iz govora politicara, tekstova iz novina, internetskih portala, televizije, radija...
Zavodnicke i slatkorijecive!!!
…one djeluju na ljude poput droge.
E sad najzalosnije je to da svako takvo pijanstvo, da bi bilo jako i kompletno, zaliva se za svaki slucaj...pravim alkoholom.
Obilato!!!
Svaki dan!!!…jebat ga, to je i normalno. Ljudi uvek nesta tribaju, bar nekakav stimulans, a zelje im u zadnje vrime niko ne ispunjava.
Zato traze slamku spasa, traze bilo kakvu utjehu. I di ce ga onda najlakse nac, nego u picu.
Alkohol tece potocima. Uvik je tu…nadohvat ruke!!!...i live i desne!!!
Zabranjeno osobama mladim od 18!!!
...hehehehe, fuck of…koja farsa od upozorenja!!!...a da ne govorim kako su bas ti mladi posebni slucaj!
Najvaznije je kad se izadje vanka da se dobro nalije glavetina i to je TO...to je onda cool!



I sta se desava...nista?!...drzava se puno ne obazire na to, izgleda da je boli kurac za to!!!
To sta svi "pusimo" nema veze, a i to sta se idalje pusi, a ne smi se...isto tako!
Utrosilo se pun kurac love za raznu opremu, donili se zakoni, zalipile se naljepnice, al' niko nikoga ne obada... osim sta je par "sritnika" popusilo kazne kad se radi o zabrani pusenja u ugostiteljskim objektima.
Nego, ode ja sa teme! belj
I ka' sta sam reka, moze recimo…da nestane mlika za dicu i bebe, cak i da nastane opca nestasica hrane.
Ne mora bit cak ni struje neko vrime, ali cuge uvik mora bit…vise nego obicne vode!
Kad se malo bolje razmisli, jasno je to ka' dan...pa jedino zamantani ljudi recimo redovito glasaju i samo pijani gradjani ka' od sale zaborave neimastinu, male place, otkaze, nezaposlenost, mito i korupciju.
I onda dodju dani „velikih valova“…pocmu obecanja, velica se nacija, bestima se, psuje, pljuje, ismijava se svatko 'ko je „trizan“ i pametan. I sta tada radi narod???
Ruku na srce i 'oces neces slusaju vodje, a trizan ih ne mozes slusati.
Govori su im ka' i nacionalni standard, planovi protivrjecni, strategija „vrhunska“, jedni druge psuju, uvaljuju klipove, pomecu noge, obecaju brda i doline i na kraju se, ka' po nekom pravilu, sve to narodu obije o glavu.
A narod i dalje pije i pusi…izgleda da im je postalo sve ravno, ravno do mora!!!
Pijanstvo je pustilo duboko korenje, sastavni je dio zivota…cini mi se ka' nikad do sad.
Ha, ne svidja mi se to…mlada drzava, a tako duboko ogrezla u pijanstvo.
Pitam se sta bi bilo da se gradjani odjednom otrizne.
Mislim da bi bilo velikih pizdarija…pojedinacnih i grupnih.
Srica da je za masovno otriznjenje potrebno mnogo vrimena i uskladjivanje „satova“, pa ako se kojim cudom ikada otrizne, najlakse je ponovo nalit glavu.
Pitanje je samo da li ce u tom trenutku drzava osigurat dovoljno pica i opijata!?

Hmmm, mislim da ce ga za narod uvik biti dovoljno, isto ka' sta za „pametnjakovice“ uvik ima mista u przunu!


...lip pozdrav! party

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.11.2011.

...tvrd kruv!?



...u ovo predizborno vrime, malo vjezbajte! belj
...pogledajte, pa zaokruzite! thumbup

Zanimanje pomorac, kruv sa sedam kora...slazete se???
to je kifla,ne kruv! slazem se! kruv sa 70 kora! jebes takav kruv!   
pollcode.com free polls 



...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

nedjelja, 20.11.2011.

Eto...

...M.Ban-Lose vino

...posto sam obeca javit rezultate moje "prognoze", objavljujem detalj sa brojaca!



...post Burek, Teorija relativiteta 2, proklestvo Vatrenih itd u odnosu na: Jebeni MMS, Nema dzabe ni u stare babe, Nemam gacice itd su otprilike u odnosu 1:3

...post Vukovar je ima 52 posjete, a Click to sex 69.

...nije ispalo kako sam zamislja, a nije doslo do drasticnog povecanja broja klikaja zato jer su ga administratori brze bolje makli iz fresh vijesti (to sam se uvjerija osobno)! yes
...vjerovatno nije bija dostojan naslovnice zbog moje male provokacije! belj
...za gugl je 24 sata prerano!
...u svakom slucaju broj posjeta poraste u ovakvim primjerima za minimalno 300%, pa vi ubuduce ipak malo razmislite o naslovu posta!!! smokin

...ha, oces -neces ...napravi ja jos jedan post! thumbup


...lip pozdrav! mah

- 14:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 19.11.2011.

...click for sex!

...Enigma-Principles Of Lust

Kad cujem nekoga da kaze kako nije bitno ako promasis naslov posta, romana, pisme, price...odma bi ga posla u onu stvar.
Jebate, pa samo se u ratu isplati biti promasen slucaj.
U zivotu, a pogotovo u ovom virtualnom svitu ka' prvo jako je bitno ubost pravi naslov.
...kad kazem pravi, onda mislim da ako se u njemu spominju imenice, glagoli, pridjevi koji imaju osnovnu dodirnu tocku, o’li ti popularne tagove di se spominje sex , produktivni organi, vulgarnost, onda slobodno ocekujte posjetu za popizdit.
A onda normalno da ce i oni administratori sa bloga il' sa bilo kakvog portala "za inat" odmah to stavit na naslovnicu da svima bode oci! ...hehehe, ipak se zivi od "uboda", zar ne!? lud
Jos je zanimljivije kad i pises u stilu ka’ ja, a zna se da ja lajem ka’ pas, pa kad se gugla tako nesta delikatno, onda si garant na prvoj stranici i to u vrhu.
Ha...kad odem na moj postavljeni tragac posjeta koji mi bas uredno vodi statistiku i kad vidim koje kljucne rjeci prednjace da bi me netko pronasao u ovom mega-virtualnom svitu, skuzim da kod mene sex, kurac i jebacina vode na tronu svakodnevno i ne dopustaju "nikome drugom" da se priblizi ni milimetar! belj
Boga ti draga, reka bi Stipe...ispada da ako je covik fin, kulturan, pametan, pristojan itd puno teze moze osvanit na naslovnici i na guglu, a posjete se svedu na minimalu...jebat ga, sta vise lajes, bestimas, seres i jebes u tekstu i jos stavis neki „sladunjavi” naslov, eto vizitora ka’ muva na govno!



...uostalom, dokazat cu vam to sada, uzecemo za primjer zadnji tj jucerasnji post o Vukovaru i ovim danasnji koji se zove ovako kako gore stoji...nemoze bolje! thumbup

...obadva ce "zivit" samo jedan dan pa cu onda prigledat tragac posjeta!

...eto, vidit cemo rezultate nakon 24 sata! yes


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 18.11.2011.

...Vukovar!



Oprostit cemo!
...jer moramo!!!
...samo tako covik moze zivit dalje, jer nema pravog zivota s mrznjom u srcu.
Pokazat cemo svima u bolu i tuzi svoju snagu i velicinu.
Ali, smimo li zaboravit?!
...zbog svih grobova!
...znanih i neznanih!
...otkrivenih i neotkrivenih!
...u ime nestalih!
...to moramo svatko sam u sebi odlucit, ali triba upamtit da onaj tko zaboravi svoju proslost, osuđen je na njezino ponavljanje!!!




...ova zapaljena svica je molitva Bogu za dar oprosta i svim poginulim u Vukovaru.


...lip pozdrav! hrvatska

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 16.11.2011.

...burek!

...Leteci Odred-Sanjao sam moju ruzicu

Neki dan prodjen kraj pekare i tako mi je zamirisa burek da nisan moga odolit da ga ne kupim.
Slina mi se kupila u ustima dok sam zurija u park da ga smazem, jer mi je bilo malkice neugodno da ga jedem na ulici.
Kad sam zasa u park, nestrpljivo razmotan burek i zagrizem!!!



...mmmmmmmm koji gust, bija je taman po mojoj miri. thumbup
Odjednom iz grma zacujem glas:
...daj ga 'vamo!
Okrenen se prema grmu i ugledan tipa kako cuci u njemu i dok sam ga gleda zabezeknuto, ovaj iz grma opet zavice:
...jesan ti rek'a, daj ga 'vamo i sta buljis koju picku materinu?!
Iako sam osta zatecen, otresem se i ja na njega:
...dat cu ti kurac, ne dam...ovo je moj burek!!!

...ma jeba te tvoj burek...daj papir!!! zubo


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.11.2011.

...jebeni MMS

...Cambi-Kriva karta

Tekma Vatrenih je zavrsila da ne moze bolje i sad je tribalo zalit pobjedu nad Turcima...ekipa je bila bas u pravom filingu.
...u toj guzvi isto sam priko uva cuja zvuk da je nekom blizu mene dosla poruka, al' nisan se puno obazira na to jer sam zna da nije meni...nije bija moj ton! belj
Odjednom me Jadro povuce za rukav i sapnu:
...Pajdo, vidi ovo!!!...Joke mi salje...sta pise ispod, nemam ocale!!!

...jebate, osta sam bez teksta jer ispod fotke je pisalo:



"Evo slavimo rodjendan malog Tonca...snimija sam tvoju zenu, a rekla mi je da te puno pozdravim i da ce malo zakasnit!

Detalje sljedecih pet minuta ne bi vam opisiva, jer tu je bilo spominjanja nekih od roditelja, bludnih radnji, ladnog oruzja i svih svetih, a mi smo u gomili razbacanih stolova i stolica smirivali Joku koji je crven ka' paprika, razdrljene kosulje pokusava odma „prosetat“ do Joke.

Deset minuta kasnije opet se u kaficu zacuja reski ton poruke. Svi smo premrli od straha...

...Pajdo, molin te pogledaj sta pise, jer ako ga ja uzmen u ruke otice u tri picke materine!!!...kroz zube je procidija Jadro i glavom klimnija prema mobitelu koji je leza na podu u cosku kafica.

...jesi siguran???...upitan ga sa strajom, a kontajuc sta bi sad moglo pisat.
...ne seri, uzimaj i govori sta pise!!!...opet je poceja pjenit Jadro i ja se sagnem po plavu Nokiju.

...ha, bas ima dobru reklamu ovo govno...connetnig people!!!...nasmija sam se u sebi i kliknem na botun.

...oni krug poceja se vrtit kako bi preuzeja poruku:

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

...i onda je na displeju "osvanija" novi MMS sa pripadajucim tekstom:



...Izvini Jadro, imam novi mobilni i nisam skuzija sve funkcije, nisam zna kako radi ZOOM.
...evo ti sad kompletna slika!!! cerek


...lip pozdrav! mah

- 12:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #

subota, 12.11.2011.

...teorija relativiteta 2!

...Gustafi - Ja Nisan stija mala

...Pajdo!!!
...aaaa!!!
...mogu te nesta pitat???
...pa vec pitas!
...ma daj, ne zajebaji me...nesta mi nije ovdi jasno!!!
...sta ti nije jasno, aj' govori!...odlozin novine i okrenem se Markanu koji je i dalje blejija u svoje.
...paaaaaa, ovdi citam jedan clanak o nekoj teoriji re-la-tiviteta!...on ce meni jedva to odslovkajuci.
...ae, pa sta te tu zanima???
...jebat ga...cuja sam za tu teoriju, pa o cemu se tu radi!???
...ha, moj Markane to ti je smislija onaj Anstajn, cuja si za njega!!!



...a jesan, jesan, cuja sam!!!
...e sad slusaj, on ti je tom teorijom dokaza kako je vrime relativno, kuzis!???
...kako mislis relativno???...zbunjeno me gleda, dok sam u isto vrime groznicavo konta kako mu to najjednostavnije objasnit.
...paaaaa, ajmo ovako...posto se ta teorija sastoji od dvi, pokusat cu ti objasnit onu jednostavniju.
...aj boga ti draga, bar tu laksu!!!
...slusaj Markane, vrime ti ne prolazi svugdi jednakom brzinom...
...kako to, daj ne zajebaji me?!!!
...ma lipo i ne prekidaj me!!!... proticanje vrimena ovisi o tome di se nalazis i kojom se brzinom kreces, a sta je veca brzina tog nekog objekta, to ti sporije vrime prolazi u njemu…sta znaci da sekunda nije uvik sekunda, svugdi di se nalazis!!!
…jeba mater, ako te ja ista razumim!!!...procidi Markan i zapali duvan.
...a u kurac kako ne razumis, to ti je to i ne znam kako bi ti to drugacije objasnija!!???...odgovorim mu, a onda se javi Joke.
...pusti Pajdo da mu ja objasnim!!!
...aj, spasi me bogati ti draga!!!...odgovorim mu sa olaksanjem, a onda Joke preuze ric.
...evo ovako moj Markane...ja tebi zabijem kurac u supak i ti tada imas kurac u supku, ali i ja isto imam kurac u supku, samo sto sam ja u RELATIVNO boljem polozaju...eto, kuzis sad!!!???

...ahaaaaaaaaaa!!! eek


...lip pozdrav! mah

- 12:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 11.11.2011.

...prorocanstvo vatrenih!!!



Staro prorocanstvo kaze:
...jedanaestog dana u jedanaestom misecu!
...dvi tisuce i jedanaeste godine!!
... jedanaest hrvatskih vatrenih ce se sruciti na jedanaest Turaka, nastat ce veliki boj i gorit ce vatre do nebesa!!!
...u jedanaest sati te noci, cila ce Turska bit zavijena u crno i bol, a nezaustavljivi jecaj i plac ce odjekivati Instambulom.
...i tada ce ka' Felikis iz pepela sa stadiona Galatasaraya navijaci u crveno-bilim kockastim dresovima zapalit nebo iznad Bliskog istoka u obliku velikog srca i svi ce glasno i ponosno pivat:

...igrajte za nju, nasu voljenu
...nek jace kuca to...SRCE VATRENO!!! hrvatska



...lip pozdrav! mah


UPDATE: ...jesam vam reka!!! :)

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 09.11.2011.

...fjaka!

...Anna Vissi-EVERYTHING

Sidnem za PC, primaknem tipkalo i pocmem kontat sta bi moga pametna napisat i onda mi pogled odluta kroz prozor prema zvizdama na nebu.
I dok ja ovo pisem negdi pun kurac kilometara daleko od mene, bespucima svemira juri nekakva svemirska letilica na koju je postavljena zlatna plocica sa golim likom muskarca sa malom kitom i zene koja je isto tako gola ka' od majke rodjena, a sve bi to ka' bila neka civilizirana poruka nas Zemljana nekom inteligentnom vanzemaljcu da smo mi tu negdi i da nas ima...



...jebate, sta nas ima...!!!...skandirali su nasi navijaci kad je repka bila bozepomozi, a danas kad odem na pumpu i za 100 kuna natocim cilih 10 litara benzine u rezervar, maksimalno 4 litre ce se pritvorit u isplativi i koristan rad, a ostalih 6 litara otice u kurac kroz auspuh...neiskorišteno!
...u 21. stoljecu...!!! burninmad
...i tako dok muskarac s malim kurcem mase eventualno nekom malom neznanom zelenom junaku, mi se ka' trudimo spasit nas lipi plavi planet, a on nam ne ide nikamo, nego mi idemo u picku materinu!!!

...eto ga, nekog djavla sam ipak napisa! belj
...ha, dobro je i ispalo sa obzirom na fjaku i jugo u zraku i kostima...bravo ja! thumbup


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 05.11.2011.

...kamen temeljac!

...Intrade-Stina pradidova

Neki dan citan u novine kako se neki tip sapleja i pao koliko je dug i sirok, pa ...slomija nogu!
E jebat ga, problem je nasta sta se sapleja o kamen temeljac!!!



Eeeeeeeee....al' nije to obicni kamen temeljac, nego valjda refuze...oli'ti rezervni!!!
...jebat ga nekome ispa, a na njemu ne pise ciji je i za koga je!
Nezna covik jel kamen iz osamdesetih godina proslog stoljeca il' je friski???
Sada ne zna koga bi tuzija, a jadni covik sjeba nogu.
Ha, ako je kamen iz drzave koja vise ne postoji, mada se neki ponasaju ka' da im je jos u srcima ...onda nije lako!!!
Zastara postupka!
Ha, lako je bilo onda kad je bila jedna stranka, al' danas brale pun kurac stranaka pa onda i puno kamena temeljaca!
Jebate, moras pazit kako hodas da se ne polomis od pustih kamena temeljaca.
Znači - nema tuzbe!!!...skupo bi bilo dokazivat ciji je kamen temeljac!
Odvjetnicke tarife su osle u nebo, a pravosudje radi tako brzo da bi coviku bilo najbolje da taj kamen lipo ostavi sebi za nadgrobnu plocu!
...il' da covik uzme kamen i stavi ga na kupus???
Super, ionako ide zima i vrime je za kiselit kupus!
U glavama...naravno!
Ima kupusa, a ima i kamena temeljaca...bogu fala!

Kamen temeljac na kupus – to je prava stvar!!! thumbup


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.11.2011.

...nema dzabe ni u stare babe!!!

...G.Karan-Koga ljubis sad

Slusam svit kako trabunja i prica kako ne bi tribalo placat TV pretplatu...da je to luksuz i da se to nigdi u svitu ne placa.
Doduse nasi pametnjakovici su izmislili „pricu“, a onda i Zakon koji kaze kako je to ustvari pristojba za posjedovanje TV prijamnika, al' u konacnici isti je to kurac, samo drugacije pakovanje.
Al' pusti sad to, vracam se na nas puknut narod, pa jeben ih lude i blesave, kako ne kuze da za „sitnu“ lovu mogu na TV vidit i cut svega i svasta, a pogotovo svasta.
K'vragu, pa koncert Jelene Rozge je bija oko 100,00 kuna, dakle vise nego ta pretplata za HRT, a nes' ti pivacice!
Znaci tom „pretplatom“ oli ti pljackom, imali smo mogucnost sve do nekidan gledat zasjedanje hrvatskog Sabora, vidit kako ON odlucuje o nasim zivotima, javno i transparentno, a da ne spominjem najfriskije epizode iz Sivog doma, sorry...Remetinca!
Isto tako za tu istu sitnu lovu, mozemo cut takve pikanterije direktno iz usta onih koje smo sami birali ka' nase zastupnike, a to sta oni ne rjesavaju nagomilane probleme u drzavi i sta ne rade na poboljsanju zivotnog standarda građana, NEMA VEZE!!!
Jebate, pa ni u najtiraznijim i najskupljim tabloidima i zutoj stampi ne mozete procitat 'ko iz koje stranke na cijem ramenu place, 'ko je nepismen, 'ko se kome uvlaci u guzicu, 'ko koga jebe, 'ko je „picka“, 'ko je izdajnik naroda, 'ko je drpija lovu, 'ko bi da guzice za veci polozaj, ali za to na TV sve lipo vidis i cujes iz prve il druge ruke!!!
Ha, al cudan smo mi narod...tili bi sve znat, a ne platit.
Eeee, pa jebi ga ne moze to svitu moj!
Nema dzabe ni u stare babe!
Ha, evo sad za koji dan dolazi nam prava delikatesa...IZBORI...di's lipse za narod nego da iz „prvih redova“ sve to lipo gleda i tako ponovo odlucuje o svojoj sudbini.



Jebat ga, ta nam „TV pretplata“ taman lipo dodje dođe ka' ulaznica!
Zato svite moj, placaj i „uzivaj“!!!

...YOU ASKED FOR IT!!! smokin


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 01.11.2011.

...zasluzija si prijatelju!

...Magazin-Da nam zivi, zivi rad

Neki dan prosetan malo do Zavoda za zaposljavnje, cisto onako iz navike i dok sam prolazija kraj saltera upitan onu malu sta je tamo „prodavala zjake“:
…jel cerce, dajete li sat za jubilarnu petogodisnjicu???
…ne dajemo!!!
…ae, moga san i mislit!!! …a onda kad sam izlazija na zidu kraj vrata ugledan nesta ala' osmrtnicu.



…rad „vjecni“ zasluzija si prijatelju!...zakljucija sam izlazec.
…ae!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker