Mislim,dakle...uživaj danas! :)

nedjelja, 25.09.2011.

...sramota!

...Magazin-Maslacak

…'alooo Pajdo, a di si…ocemo na kavu???
…eeee bog kume, ma kakva kava…ne mogu, al' se ne sicas da sam os'a u Grad!!!
…a jeeeee, skuzaj…zaboravija sam!!!...nego, oces obic Markana kad si vec tamo???
…eeee vidis moga san, dobro si me sitija i da znas da ocu!!!...jel on jos na kirurgiji il' ga je bacilo na internu???
…a sta ja znan, pitaj na informacijama …nego nemam ti vise kuna na mobitelu, pa cu prikinit!!!… i pozdravi mi ga puno, aj boooog!!!
…'ocu kume, aj' adiooo!!!
I da ja vama ne bi puno odugovlacija, oko podne sam bija gotov sa svojin poslon, sidnem u auto i drito u bolnicu…ha, triba obic prijatelja!
Kako prilici u takvim situacijama, svratin u prvu butigu i kupin malo banana, naranaca i neki sok za bolesnika, iako sam zna da bi Markan najvise volija da sam mu kupija velike cevape i gajbu pive…al' jebat ga, visa sila!!!
Dok sam se mota po butigi skontan da bi mozda bilo dobro odma kupit jos neke sitnice za doma, da ne gubim vrime kasnije i tako sam iz nje izasa sa par kesa u rukama.
E sad, kako mi se nije dalo vracat nazad do auta kako bi ostavija visak kesa, ja ti lipo onako „nakicen“ opalim do ulaza.
„POSJETE BOLESNICIMA DOPUSTENE SU OD 16 -18 SATI!!!“ …procitam veliki natpis na vratima i odma me oblija znoj, jer sam zna bez gledanja na sat da mi je cekat par sati, ako mislim do Markana.
…'ko ga jebe…snac cu se nekako, nije mi prvi put, a na kraju krajeva lipo cu zamolit da me puste ranije i u tom razmisljanju pritisnem botun od zvona kraj vrata.
Zazvonim jednom al' nakon po minuta nigdi nikoga…zazvonim drugi put malo duze, kad cujen necije teske korake kako dolaze sa one druge strane vrata.
Otvori mi punacka zena u plavoj uniformi i bilim klompama na nogama…sva namrgodjena, zapiljila se u mene i procidila kroz stisnute zube:
…sta je, sta si leg'a na zvono…k'a da si pos'a na tulum?
Skuzija sam odma da je doticna cistacica, pa odglumim zbunjozu i pocmem se ka' pravdat:
…paaaa, gospodjo oprost… !!!
…ovo je, bolnica, ako nisi zna!!!...nastavi ona pridiku i odjednom pogleda u kesu koju sam nosija u livoj ruci.
Vidija sam odma u cemu je poanta, pa se masim rukom u kesu, izvadim i dam joj 20 deka kave koju sam ponija za doma.
Ona se nabrzaka okrenu livo, pa desno…uze kavu i skloni se sa vrata.
Tako sam usa u dugi hodnik, al' nisan puno odmaka nizanj posto me odma kraj prvih vrata docekala zgodna medicinska sestra.
Podbocila se na kuk, malo se uvila u struku i guknula:
…izvinite gospodine, a di ste vi to posli!???
…paaaaa, sestro…tu mi je prijatelj na odjelu i …
…ali jos nije vrime za posjete!!!...rece ona vec laganini povisenim tonom i pogleda u kesu, koju sam u međuvrimenu iz live primistija u desnu ruku.
…odnjia vrag salu!!!...promislim u sebi i Izvadim brzo veliku cokoladu sa keksom, koju moj mali obozava. Uz cokoladu sam da i sok kojeg sam kupija prijatelju koji je tu negdi siguro bezbrizno leza i dok se ona ljubazno smjeskala i primala „poklone“ proletilo mi je kroz glavu
…jebat ga, Markane..ti i onako ne volis sok, dosta su ti banane i narance!!!
…gospodine, vas prijatelj je u sobi livo na kraju hodnika!!!



Zafalija sam joj i odma ubrza korak, jer me obuzeja neopisiv strah da cu usput srist i likara!

…jebate, di bi od sramote...!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< rujan, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker