Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 29.04.2010.

Eva 2

...Guetta David ft. Akon - Sexy Bitch

...jahala me, a ja sam gusta ka' prasac jer ovakav „kvik upad“ nisam ni u snu ocekiva.
Dok se saginjala da me ljubi vlaznim i socnim usnama, odjednom sam skuzija da su joj vlazni i obrazi.
...k'vragu, pa ona place!!! ...proletilo mi je glavom i nije mi nista bilo jasno... ha, sitija sam se Kare koji je uvik govorija kako je plakanje dobro, jer tada se manje piski.
...gleda sam je i vidija da uziva, pa mi nije nista bilo jasno... istezala se u luku prema nazad kao da se hoce istrgnuti, a onda se vratila i divlje se nabila na mene... stisla mi je zapesca ka' da me hoce razapet, a meni je bilo za popizdit lipo jer sam osjeca kako se cila grci...



...ha, valjda svrsava!? ... pomislija sam slusajuc je kako govori neke nerazumljive, meni tad slatke rici. Jecala je i postajala sve glasnija, tako da mi je odjednom postalo neugodno i poceja sam je umirivat.
...ssssssssss!!! ...stisava sam je bojec se da nas ne cuju ostali u hotelu i da ne pomisle kako je maltretiram, a njeni jecaji poceli su bit sve cesci i glasniji...
...jebat ga, nasa sam se u neobicnoj situaciji jer ona se i dalje zestoko nabijala na mene, a meni je poceja svaki kurac padat na pamet.
Nisan zna jeli mozda luda ili je sizofrenicna, da nije mozda nifomanka??? ...u jednom trenu poceja sam se bojat sta ce na kraju ispast iz svega toga, a sa druge strane bilo mi je bozanstveno lipo.
Na trenutak sam pozelija da se prestane nabijati na mene, da se smiri, da se samo ljubimo... al' je kurac ova je bila ka' ruska samohotka... nije pristajala!
...ko ga jebe!!! ...pomislija sam, zatvorija sam oci da je ne gledam i prepustija se gustu do kraja.
I dok sam se laganini poceja priblizavat vrhuncu mislec da kako-tako sve drzim pod kontrolom, odjednom se Eva pocela cudno ponasat, sada bez glasa i stenjanja... njeno znojno tilo se naglo ukocilo i neprirodno se nadvilo nada mnom.
Pogleda sam je i skuzija da su joj oci zapiljile negdi u daljinu, nije me opce vidila.
...a u kurac, sta joj je sad??? ...ovo nije svrsavanje garant, ovako nesta jos nisam vidija!!! ...usra sam se ka' grlica i iskobelja se ispod nje.
Spustila je glavu, cilo se tilo opustilo tu odma kraj mene, neprirodno mirno... nije ubrzano dahtala, nije cak bilo nikakvog disanja. barem ga ja nisam cuja od panike i krvi koja mi je jurnula u glavu.
Evaaaa!!! ...Evicka, cujes me...??? poceja sam je zvat ka' blesav. ....probudi se! ...heeeeej nemoj me strasit!!!
Nisan zna jeli me cuje i razumi, a meni se sto pizdarija pocelo vrtit po glavi; ...ne samo da sam bija u tudjoj hotelskoj sobi, nego sam mozda pojeba curicu sa srcanim tegobama, mozda ima Anginu pektoris ...ugradjen bypass, mozda ima epilepsiju???
Razne su mi varijante strujale glavom dok sam je i dalje drma i stalno govorija: Evaaaaaa, jebate...budi seeeeee!!!
...Pajdoooo, sta ti je ovo tribalo!!! ...razmislja sam groznicavo, oblaceci se.
...ufffff, samo da ovo sve izadje kako triba, nema Pajdo vise jebacine, ovo lito ces samo drkat, citati romane i srkat pivu.
Panicno je prevrnem na ledja, stavim uho na njezina prsa da vidin jel joj kuca srce, kad se ona odjednom trzne, zakaslja i otvori oci.
...falaaaaa bogu, ziva si!!! ...pun odusevljenja uzviknem, a ona me gleda... vidim joj po ocima ka' da me ne pripoznaje.
Mahinalno je pocela povlacit lancun na sebe, jebate, ka' da je nisam vidija golu.
...kako si??? ...upitan je, pruzajuc ruku prema njenom ramenu, ali ona mi odgurnu ruku i poce govorit nesto ubrzano i nerazgovjetno, rijeci joj sustizu jedna drugu, nesto je tila ocito da mi objasni, a mene je vec lipo bolija kurac za svim posto je ionako nisam nista razumija, a vazno mi je samo bilo da nije umrla.
Ko zna, mozda mi je objasnjavala nesta o svom eventualnom pejsmejkeru, kojem su baterije pri kraju ili ko zna sta.
Jebiga, sad kad je ozivila i kad sam vidija da joj je dobro, meni se odjednom islo ca... nasmjesim se nekako kiselo, dignem se, dan joj mot rukom da idem, sagnem se da je poljubim za rastanak, ali ona okrenu glavu na stranu.
Ucinilo mi se na trenutak da se stidi onoga sto joj se dogodilo.



...ha, razmislja sam: ...nisi ti Pajdo kriv za nista i dok sam na neki nacin posramljeno, ali s olaksanjem odlazija iz njezine sobe, nije uopce gledala u mene, vec kroz ponistru negdi na plavu pucinu ka' sta su bile njene lipe okice.
...aj booooog!!! ...reka sam i lagano zatvorija vrata za sobom.
...ufffffff Pajdooooo, zamalo si posta kriminalac!!! ...sapuca sam u sebi dok sam sa noge na nogu skakuca niz hotelske skaline.
...bogami, ne's vise jebat bez ljecnicke svjedozbe, never more!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 26.04.2010.

Eva 1

...Flip - I Wanna Dance with Somebody

Sicam se... osmi misec je bija, vruce za popizdit, al' dobila se pouzdana informacija da je dosla nova grupa turista sa sjevera pa je tribalo napravit đir i sinjat koju piplicu za tekuci misec.
Motor sam parkira u dubokoj ladovini oleandera iza parkiralista mjesnog hotela da mi se jaja ne sprze kad ponovo zajasim na sic, a onda sam se setnjom s' noge na nogu spustija do morske obale.
Sa rucnikom priko ramena i crnim ocalama na nosu laganini sam se giba i snima teren po lokalnoj divljoj plazi kad sam je ugleda kako sidi na kamenu tik uz more.
Zvala se Evicka, al' ja sam je isti dan prikrstija u Eva jer to mi je parilo puno lipse nego njeno izvorno izdanje, koje me ne znan zasto asociralo na picka ...ovako mi je bilo bas seksi.
Na ovu pricu asocirala me ona slatkica Eva iz „Doline sunca“, jer bas je tako nesta i ova izgledala!



Mislim da je bila Cehinja ili Slovakinja ... sad vise i ne znam po ovoj novoj podjeli, ali bilo je to jedne oho-ho godine kod nas na lipom plavom Jadranu, naravno!
Po polozaju tila i motima odma sam skuzija da ima problema i da je siguro stala na jeza, a ja sam normalno ima iglu.
Tu foru mi je „proda“ Kara, stari galeb koji je u svoje vrime oborija na ledja pola zenske populacije sa sjevera koja je dosla na nase plavo more.
...Pajdo, uvik moras imat uza se iglu!!! ...prica mi je jedne prilike dok smo cidili pivu u zimskim dosadnim danima.
...vidis li kako je u nas more puno jezeva, a to su nasi pravi saveznici...!!!
...saveznici, jebate kako to mislis... pa koliko sam se puta naboja na njih??? ...naivno sam se izletija.
...ahaaaaa, naboja kazes!!! ...e pa i one ce se nabost!!! ...nastavija je Kara, palec duvan i gledajuc me priko oka nebili vidija jesam li ista skuzija.
...hmmmm, nista mi nije jasno! ...zakljucija sam i laganini natega bocu.
...e jesi smotan!... pa bleso jedan, lipo se ponudis da ces joj ga izvadit, mislin na bodlju! ...a zato moras imat iglu uza se!
...ahaaaaaaa!!! ...napokon se i meni upalila lampica, pa nastavim:
...pa da, u tom operativnom zahvatu ti si je vec svu ispipa i primaka se u njen „intimni prostor“.
Taj prostor je u ta oho-ho vrimena bija je sa puno vecim pragom tolerancije nego danas, sta je znacilo ako si je ispipa povise kolina vec si bija na dobrom putu za „raj“.
Nego da se ja vratin na Evu...
Tribala joj je igla, a ja sam ima i iglu i iskustva! ....i tako mic po mic, vecina bodlji je za uru vrimena bila izvađena, osim dviju najvecih! ...jedna u njezinom i druga u mom srcu!
Bila je to, naime... „ljubav“ sa desetak uboda i sat vrimena „pipanja“ i pogleda.
Ha, kad se sitim kako sam bija smotan i grub... jer meni su se laganini tresle ruke od pogleda u njeno medjunozje i mokri badic iz kojeg su povirivale slipljene kovrce, a sve to na desetak centi od mojih nestrpljivih prstiju.
Tako se u tom mom saranju pogledom sa pete na magicni trokutic, svako malo bi mi se desilo da bi falija sa iglom i jadnica se uvijala ka jegulja, sta je mene jos vise palilo.



...al jebat ga... i pored bola sta sam joj pricinja izgleda da se ona odmah zaljubila u opaljena Dalmatinca.
Nije bila od onih opicenih cura, koje traze ludi provod... prije je bila od onih, kojima je kurac virija iz ociju, cak i kad su nevino motale uvojak kose prstom...
U to vrime zna sam ceski taman za rec;... dobry den, co to je, pekny izgledas, mate krasnoje oci, na svidenje, myslíte si tanec i tako to... ali zato sam se zna sluzit rukama, ako triba i nogama.
Gledala me trepcajuc naivno plavim okama i tiho mi je rekla kad sam „operaciju“ priveja kraju da u hotelskoj sobi ima neku mast za opekline, koja ce bit dobra i za rane na peti, samo ako mogu da joj pomognem namazati.
Jebat ga, sta sam drugo moga... bija sam mlad, zelen i otisa drito sa njom u sobu ka' janje na klanje.
Dok sam joj nakon kvarat ure u sobi razmaziva glupu kremu, odjednom me njezno prekinula i uzela moju ruku, stavila je na svoje golo bedro i tiho sapnula: ...vezmi si me!!!

...nastavlja se!


...lip pozdrav! mah


- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

subota, 24.04.2010.

Moja posljednja i prva Ljubavi...

...Klapa Nas Quatros - Moja posljednja i prva Ljubavi

&

...Klapa Kampanel - Moja posljednja i prva Ljubavi






...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

četvrtak, 22.04.2010.

...castim kavom!

...Smokie-Living next door to Alice

...ugrijalo je!
...vec se moze sidit isprid kafica pa se ekipa naslagala ka’ srdelice uz ogradu i pocelo je pametovanje.
...ha, jebat ga... Marcano sunce laganini radi svoje!



Cakula se ubrzo pritvorila u kuknjavu o stresu na poslu i u zivotu, o tome kako nam uvik fali love, lipih stvari...sranje za sranjem, a tenzije sve jace i jace...!
Poceli se dilit i “komplimenti”...
...alooooo momci, more li to malo lakse??? ...diskretno nam se obrati gazda, nekadasnji profa, a sad vlasnik kafica sa prekrasnom teracom na samoj rivi.
...znate kako vas je ruzno cut, a ima tu i mama i male dice...mogli bi malo manje lajat!!!
...a jebi ga moj profesore, kako neces lajat kad nas ovi gore majmuni jebu uzduz i popriko, pa nas jebe EU, pa recesija, a sad i ti pizdis sa moralnim pridikama!!! ...raspistolji se Stipan mlatarajuc onim rukama od dva metra, da sam na trenutak pomislija kako ce poletit ka’ pelikan.
...ali Stipane, nije ni misto ni...!!! ...pokusa je Profa stisat situaciju, ali Stipanu se pridruzija i Tonci i Jure debeli, tako da je Profa za tili cas osta bez rici...
Okrene se on i nestade u kaficu bez suvisnog komentara.
...e jeste svi poludili majke mi, pa koji vam je kurac!!!??? ...skoci se Ive, ratni veteran, dragovoljac i nosilac spomenice Domovinskog rata i PTSP sindroma.
...aj ti Ive ne seri, lako je tebi pizdit kad imas penziju od ‘iljadu eura i nemas ni kuceta ni maceta!!! ...procidi kroz zube Markan, na sta Ive skoci i tihin glason rece:
...ocete da vam sad bacin bombu ovdi, aaaaa??? ...i masi se rukon u dzep od jakete
Nakon toga svi su umucali i nasta tisina...
U taj cas Profa se vratija sa posluzavnikom u rukama, a na njemu puno razlicitih salica... bilo je tu porculanskih, staklenih, plasticnih, kristalnih; ...neke od njih su izgledale vrlo jednostavno, a neke su na izgled bile jako skupe i profinjenog izgleda.



...castim kavom!!! ...reka je i staviju pliticu na stol u sredini.
Svi smo zamucali i poceli se pogledavat...
...ajde, ajde sta ste se usrali!!! ...sa smjeskom ce nama Profa, pa nastavi:
...uzmite slobodno, nisam stavija cidokora unutra, obicna je kava!!!
...jel to za smirenje, a profesore??? ...upitan ga
...da, daaaa...a sta bi ti, mozda pivo??? ...on ce meni i dalje se smijuc.
...pa nego, ali bolje ista nego nista!!! ...mozda nam i triba ta kava!!! ...odgovorim mu, pa nadodam:
...al’ profesore, donija si nam duplo vise salica nego li nas ima za stolom!!!
...ahaaaaaa, tu sam vas ceka!!! ...poceja je zagonetno Profa, kad je svatija da smo svi zapiljili u njega.
...vidin da ste svi uzeli lipe i skupe salice, a na tacni ste mi ostavili one ruzne i jeftine!!!
...a jeeee!!! ...skoro pa u glas smo svi rekli.
...a normalno kad zelite samo najbolje za sebe, e upravo TO i je izvor vasih problema, stresa, frustracija i nezadovoljstva...!!!
...budite sigurni da sama solja ne daje ovoj ponudjenoj kavi posebnu kvalitetu, iako je lipa za vidit i sigurno skuplja od ovih plasticnih i starih...
...gleda sam vas, kako ste svi odmah svjesno krenuli za najlipsim salicama i tako se poceli medjusobno borit na neki nacin...
...ha, ’ko ce bolju uzet!!! ...a zelili ste u stvari samo popit tu jebenu kavu!!!
...e jebi ga profesore... nismo tako mislili, al’ ispalo je tako!!! ...osudim se komentirat, na sta on smireno nastavi:
...Pajdo, nema veze!!!... ali mogli bi vodit racuna ubuduce!!!
...jer lipi moji, zivot vam je ka’ ova jebena kava... gorka, slatka, duza, kraca, sa mlikom, bez mlika, vruca, ladna.... a vasi poslovi, auta, barke, namjestaj, lova i polozaj u drustvu su vam ka’ one salice... najobicnije sitnice koja sadrzavaju i cine nas zivot i kojee najmanje određuju kvalitetu nasih zivota, to jest KAVE.
...eeeeee moj profesore, o’ladi ti nas ka’ da si nas polija ladnom vodom!!! ...promrmlja Stipan pa nastavi:
...i da znas Profa, taman je tako... mi obicno gubimo vrime oko odabira te salice i opce ne gustamo u kavi!!!
...zato uzivajmo u kavi, ekipaaaaa!!!!
...jebat ga, ja bi isto radje PIVO!!! ...osudim se i ja guknit nakon ovakve Profine zivotne lekcije, pa mudro nadodam:
... moze i iz boce...ne triba mi krigla!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 20.04.2010.

...light!

...Rihanna - Rude Boy

...a bil' ti meni moga otic kupit ulja iz butige, a??? ...prikinu me iz „blazenog“ stanja zakonita
...jel' bas mora??? ...pokusava san nemogucu misiju pritvorit u moju korist.
...os' ist friganih gavuna???! ...samo je rekla
...e jebi ga, sad!!! ... grinta sam, al' za frigane gavune isa' bi i dva puta za redom u butigu.
I tako sam se za 5 minuta nasa u nasem maxi-marketu i manta trazec stalazu sa uljem, posto ih svako malo razmistaju.
Ne znam koji im kurac to triba, al' valjda im je to markentiska taktika kako bi mi pravili kilometrazu po butigi, pa usput kupili ono sta nam triba i ne triba.
...“snimajuc“ police, odjednom stanem ka' ukopan, jebat ga ...nisam moga virovat.
Medju mineralnim i onim plavin, zutim, zelenim bocama sa vodama naguzila se na stalazi i ponosno stoji roze-boje bocica.
...ha, bas mi pari ka' da je zenska!:)
Sad ce te vi rec;... pa sta, mineralna ka' mineralna i ka' da je to nesta posebna.
...aeeeee, ali na ovoj lipo pise LIGHT!



...a u kurac, zar voda Light!? ...promislim i ne mrdan od stalaze.
...ko je ovde lud???
...voda i kalorije? ...jesan ja to osa na kvasinu ili ...???
Nisam moga tek tako otic dok se ne uvjerim, pa je uzmen da vidin sta na njoj jos pise.
Kontam u sebi sta sve jos nece izmislit? ...jebate, pa skoro svaka spiza postoji i u light verziji: ...mliko, jogurt, namazi od mlika, margarin, cokolada, bomboni, keksi, duvan... zamisli cak i pivo!!! :)
...al' da ne nabrajan vise...sve nesta ka' lagano i bez kalorija!... a jes' moj kurac LIGHT, mozes mislit sta je tako...malo morgen!!!
Doduse, uvik ima faca koje padaju na tu foru posto njima sve sta ima oznaku LIGHT je zdravo i dobro.
...ma jebes sve to! ...promislim i sitim se kako sam nekidan dobija neku forwardusu na mail, di je upozoravalo nas naivce na razlike margarina i maslaca.
Na kraju svatis kako vise-manje svi ti proizvodi koji imaju malo kalorija u pravilu su „nabildani“ onim losim LDL mastima i onda pojma vise nemas sta da kupis.
...i onda jos nesta, pogledas li malo bolje vidit ces kako su sve light verzije uvik u VECIM pakiranjima... pa da, kad se natuces svega toga dodjes na isto bez obzira sta tamo pise LIGHT, a da ne govorin kako te na kraju svega uvik muci osjecaj da si osta gladan.
A tako i je jer tamo stvarno nema nista od onoga sta valja... zato i pakiraju u velika pakiranja kako bi nam samo sjebali oci.
Sve je to meni proletilo u sekundi kroz glavu drzec u ruci onu famoznu LIGHT vodu.
Zakljucak mi je bija kad sam procita ono otraga sitnim slovima, da je to obicna mineralna voda koja je samo malo manje gazirana.
Eto, znaci prodaju nam extra vodu koja je malo izvitrila, neke su im boce „izdusile“ pa da ne propadnu... izmislis i prodajes LIGHT vodu... ludilo!!!
Imam filing da im je ipak najveca fora i zarada sa LIGHT cigaretema... ka' navodno u njima ima manje nikotina i katrana, ali ih zato popusite pun kurac vise nego da pusite one ORGINAL.
...jebat ga, jos malo i cekam da na policama vidin LIGHT Lozu i Travaricu ili Whiski i Votku...posto pivo vec imaju!
...haaa, pa se lipo napijes ka' maca, ali u LIGHT verziji!
U taj cas zazvoni mobac:
...di si ti majke ti, o's vise donit to ulje il' neces???



...sad cu, nego da te pitam... jesu li nam mozda gavuni LIGHT ili ne???
...slusaj, moga bi ih ti LIGHT frigat.... aaaa???
...evo meeee.....dooooooolazim!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 17.04.2010.

Pogled s one strane...

...Jacks Terry - Seasons In The Sun

...evala Mate, i ti kupujes spizu...aaa? ...dobacin susidu Mati cekajuc u redu na blagajni.
...a jesan!!! ...priko kurca odbrusi mi on, pa nastavi: ...navika san, jos otkad sam se ozenija.
...pa sta ima veze, ka' da je meni bolje!!! ...a nije to tako ni lose, malo se tiskat u redu sa ovin mladin gospodjama sta lipo mirisu! ...bas je to lip pocetak dana!!!
...ae, za kurca!... vanka su to tip-top dame, a doma im ka' u svinjcu! ...brontula je Mate i dalje.
...mislis???
...je, jeeee ...znam to po sebi!!!
...po sebi, kako mislis...!???
...aj' idemo na kavu pa cu ti ispricat! ...pridlozi on i vec nakon par minuta sidili smo u nasem omiljenom kaficu.
...ha, aj da cujem tu tvoju storiju!!!...podsjetim ga i ugodno se zavalin u stolici
...e daaaaa, davno je to bilo... jos smo zivili u Splitu!!! ...taman se mi ozenili i doselili u stari dio grada, znas u onaj dija di su uske ulice!!!



...ma znan, u Getu!!!... jebate, pa i ja sam tamo stanova neko vrime dok sam bija mlad!
...tako je, bas tamo! ...i jednog jutra dok smo marendavali zena mi priko ponistre opazi svoju susidu kako razgrce tek opranu robu.
...kako joj je prljava...!!! ...rekla je, pa nastavila:
...mozda joj triba nov prasak za pranje, kako bi je bolje oprala... k'vragu, pa ona uopce ne zna prat! ...zakljucila je, srknula kavu i uzela duvan da zapali.
...ae! ...da' sam mu do znanja da ga pratim sta prica, pa i ja refleksno srknem svoju kavu.
...sutke sam promatra situaciju, al' nisan nista komentira! ...prica je dalje Mate.
...ae!
...nego da ti ja prikratim pricu moj pajdo, ponavljalo se to skoro svaki drugi dan kad bi ta susida rastirala svoju robu...komentar moje mlade zenice bija bi uvik isti...!
...ae!
...i tako ti je proslo vise od misec dana od kad smo se tu doselili, kad jedno jutro digne se moja zenica onako u pidjami...sva rascupana, sidne za stol, srkne kavicu koju sam bija taman skuva, zapali duvan i gledajuc kroz ponistru zine od cuda...



...Mateeeee, bog te maza...pogledaj! ...konacno je naucila dobro oprat robu... tko li ju je naucija???
...niko moja zeno!!!...ja sam se danas diga ranije i opra prozore....!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 14.04.2010.

...sranje3

...Guetta David ft. Kelly Rowland - When Love Takes Over

...krhhhhh-krrr-frrrrr!!! ...ositim u stomaku grmljavinu.
...ha, mogla bi „nevera“!!!??? ...promislim nervozno dok sam ceka na red u cekaonici za laboratorijske pritrage.
...jebat ga, kazu moras doc' na taste, a i sve tjelesne izlucevine tribaju pricekat prvu „setnju“ tog dana.
...broj 17!!! ...cuja se milozvucni glasic sestre sa zvucnika, a ja panicno konstatiram: ...jos 6-oro!!!
...Pajdo, neces izdrzat toliko...usrat ces se garant u srid cekaonice!!! ...razmislja sam i vrpoljija se na stolici.
...jel vama dobro??? ...upita me starija gospodja, gledajuc me sumnjicavo priko debelih ocala.
...ahaaaa, dobro je ...zasto pitate!!!??? ...odgovorin ka' iz topa.
...pa pocrvenili ste i orosili se u licu!!! ...sumnjicavo ce ona, a ja sam u sebi konta sta da radim.
...ma jebes nalaze, moran na zahod!
Dignem se i trk na vrata sa dvi nule.
Uletim unutra, a ono mrak! ...jebate, pa di se pali svitlo??? ...opipam po zidu nasumce otprilike di bi to tribalo bit, al' je kurac!...prekidaca ni blizu!!!
...jebat ga, nemas pajdo vise vrimena istrazivat ...skidaj gace!!!
Nogom napipam skoljku, nekako se centriram da nebi falija rupu i cuceci da ne sidnem na eventualno prljavu dasku olaksam se u sekundi...
...vauuuuuuuuuu!!! ...jebate, spas u zadnji cas! ...ovo je bolji osjecaj neg' dobit na lotu! ...promislim i u mraku pocmem pipat po zidu trazec rolu sa wc papirom.
...a u kurac, je jebeno bit slipac!!! ...zakljucim i odustanem od tog pipanja.
Predjem na dzep i tamo napipam upaljac.
Kresnem i sa ispruzenom rukom ispred sebe osvitlim uski prostor.
Livo, nista!
Pogledam desno....




...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.04.2010.

UVIK NESTO FALI...

...Spalato Tedi - Uvik Nisto Fali

UVIK NISTO FALI

Ni pamet ni skulu, ma ni mi zol.
Somo da me primidu na posol.
I primili su ga, ali... opet nisto fali!
Ozeni son se, zena zanovijeto ..tisno kuca i mama non smijeto,
kupi son teren na racu da mi je, Guospe moja, stavit somo parvu teracu.
I stavi je teracu, ali... opet nisto fali!
Veliko fameja, a za jos jedon kat, tukalo bi dignut kredit u ''Zlatni rat''.
I digo je kredit, drugu taracu stavi ...auto kupi i kruov napravi - ali ...opet nisto fali!
Jedon moli brodic, ako se moze, somo mi jos to fali, drogi muoj Boze.
Boze pomozi, Boze pomozi, eno ti ga sada u jahtu se vozi.
Sve imo, ali ...opet nisto fali!
Somo da kruov nison stavi, jos bi jedon kat bi napravi.
I kalo je kruov i kucu digo, onda je bolestan lego krvari i rigo - ali...
E, ali - sad mu zdrovje fali!
...sve ima, sve stima, ali uvik nesta fali
Zdrovje Boze, jadan prosi ..neka drugo sve vrag nosi.
Ali, kad je ozdravi, sve je zaboravi.
Zemju je kupi, da bi jadan som poljusku kucicu napravi tri za piet bokun komina,
bice ka u Raju ne radi sebe - neka dica gustaju.
A onda, nakon pustega lavura razboli se tiesko, duosla zonjo ura.
Boze, jos jedon don, jos somo uru.
Ali! ... ''Smrt nikoga ne zali!''
A prid vrota od Raja su mu rekli: ''Ne moze, tebi nesto fali!''
...sve ima, sve stima, ali uvik nesta fali


I tako neki dan lovin arbune u po' kanala, slusan omiljeni radio Dalmaciju i naleti bas ova pisma, pa sve nesto kontam... e jebat ga, bas nam je tako i u zivotu... uvik nesto fali!!!
Taman ispunis neki od ciljeva sta si ih zacrta, a onda skuzis nakon nekog vrimena kako opet nisi nesto posebno sritan i da ti opet nesta fali.
...e onda zacrtas neki novi plan, pa na njega navalis ka' muva bez glave i opet ti se desi repriza... ako si i sritan, obicno kratko traje...
Tada pocmes sebe uvjeravat kako mozda faljivas negdi, pa se pocmes analizirat od pocetka do kraja i ...NISTA!



...gledas druge face oko sebe jer ti se cini da oni znaju sto rade posto bas lipo izgledaju i pari ti da njima a'ma bas nista ne fali!
Prominis taktiku i provas njihov „sistem“, al' jebat ga... opet nevalja!
...i tako provas miljun kombinacija... stotinu puta i opet u konacnici isto!
...bas ka' u onoj pismici Pacija sklola, sta su me davno ucili u prvom razredu:

...jeste culi dico
virujte bez sale,
otvara se skola
za pacice male.

svi pacici dosli
kao đaci stoje.
stari patak stavija
naocale svoje.

ucija ih ucija
od sride do petka,
al' se nisu makli
dalje od pocetka.

nista vise ne nauci
pacurlija ta,
nego sta je prije znala
kva-kva-kva-kva-kva!!!


Zasto???
Koji je to kljuc koji otvara ta magicna vrata srice???
Sitija sam se kako je i moj caca obicava govorit da nam se su u zivotu najcesce nude rjesenja za sve probleme u obicnim i najjednostavnijim postupcima, ona u koje najmanje virujemo i koje obicno uopce ne vidimo.
Pajdoooooo, pa da!!! ....zaboravija si biti... j e d n o s t a v a n!!!



Bas tako!!! ...promislim kako bas znamo komplicirat taj nas mali jebeni zivot, pa ga previse 'solimo' ...'secerimo'... 'paprimo' i onda nam se desi da od svih tih silnih 'zacina' nemamo pojma sta u stvari 'konzumiramo'...isto ka' sta radimo i sa spizom i svim ostalim stvarima oko sebe.
...zaboravili smo onaj prirodni ukus, onaj jednostavni, potpuno jednostavni ukus ZIVOTA bez icega!!!
...e daaaa, ali onda opet nesta fali i odma ti se vrti po glavi;... da je bacit bar trunku soli.
...i tako se vrtimo u krug, jer prvo ne mogu lagat samog sebe, kad sam cili zivot govorija:
... Pajdo...jebes leso janjetinu, NESLANU!!!
...a onda mi je arbun tako jako potega primulu, da sam gusta ka' prasac dok sam ga vadija vanka.
Vadeci mu udicu iz usta i dok mi se koprca u rukama, konta sam u glavi kako ce lipo zavrsit u teci brujeta:
...ali jebat ga, da je bija bar malo veci!!!

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 10.04.2010.

...malo nize od pupka!

...BAD BOYS BLUE - Those Were The Days

...aj' majke ti pribaci taj program, sad ce pocet tekma!!! ...podsjetim Crnoga, mog susida, a usput grickajuc domaci sir lipo zavaljen na trosjedu kod njega doma.
...ne mogu, aj ti ...blize si televiziji nego ja!!! ...odgovori mi on nekako priko volje.



...sta jeeeee???... nova telka, a vec crkla!? ...upitan ga minjajuc program rucno na samom TV-u.
...ma je kurac, slusaj ovo!!! ...i poce on pricu;
...neku vecer legnem ti ja sa zenom u postelju i taman pocmem tonut u san „gledajuc“ onu emisiju Zvijezde pjevaju, kad ositim kako me zena pocela dodirivat ka' sta nije odavno.
...opaaaaaaa!!! ...zar je to moguce??? ...pocmem ja srat smijuljuc se od uva do uva, a on ozbiljno nastavi;
...Pajdo, neces virovat gotovo sam se najezija dok su njeni prsti klizili po mom vratu, pa onda prisli na leđa, pa na ramena, pa se opet vratili na vrat...
...aeeee, ludilo brale!!! ...uzivija se i ja, pa odjeba gledanje najave za tekmu lige prvaka, jer ovo je bilo u najmanju ruku „finale“.
...jebate, osla ona lagano na prsa i za trenutak joj se ruka zaustavila malo nize od pupka.
...ae!!!
...nastavila ona po unutrasnjoj strani live ruke i polako se spustila do guzice, a onda nastavila po nozi do kolina.
...opaaaaaa, pajdo!!! ...mora da si uziva, a !? ...zalivajuc pivom suva usta, sta od sira sta od spike.
...ahhh, cekaj malo!!! ...misteriozno ce Crni, pa nastavi;
...i tako ti ona pridje na unutrasnju stranu bedara, a meni se poceja dizat kurac za popizdit!!!
...a bogati, kako i nece ...nego sta bi dalje, jesi li je puka??? ...nestrpljivo sam ga pozuriva gledajuc priko oka oce li pocet tekma, prije nego li on „svrsi“.
...ma u kurac, odjednom se zaustavila ...digla se na uzglavlje i umirila se.
...otvorin ja oci jer mi se bas oslacalo i totalno sam se bija uzbudija, pa se nalaktim na bok i upitan je:
...jebate draga, ovo je bilo dobro za popizdit...nego, zasto si stala!???
Ona ce na to nezainteresirano:
...nasla sam daljinski!
...hehehehehehe, jesi puka nakon toga??? ...upitan ga smijuc se ka' blesav.
...je jeeeeeee, uzeja sam joj onaj daljinski i puka ga od zid!!! ...sad sve znas!
...ahaaaaaa!!! ..... nego, jesi vidija kako je dobro igra ovaj Messi!?



...a jeeee, nabijen ga na kurac, uvali gol u zadnji minut i zbog njega sam ispusija na kladionici!
...ae, a moga si za tu lovu kupit novi daljinski!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.04.2010.

...seksualne potribe!!!

...Bassey Shirley - Diamonds Are Forever

...Mateeee!!!
...sta jeeee???
...sta si tako zamislija???...odma sam na prvu „napa“ mog susida, kad sam ga zateka kako u kantunu kafica „gleda“ u prazno.
...a nista, kontam nesta!!!...priko kurca je odgovorija, palec duvan i uskoro je bija ka' svetac sa onim plavicastim oreolom oko glave.
...ha, a sta si to nova skuzija pod stare dane, moj Mate??? ...sa smjeskom ga upitam, znajuc da ce nesta zanimljiva iscurit iz njegove napola side glave.
...ma slusaj Pajdo, ja ni dan danas ne svacam zasto se muski i zenske razlikuju u seksualnim potribama!
...hmmm, oces rec': ...mi sa Marsa, a one sa Venere! ...jel to??? ...pokusam mu slikovito sugerirat moj pogled na tu temu.
...ahaaaaa, bas to!!! ...koji kurac mi mislimo glavetinom, a one sa srcem??? ...zamisljeno on nastavi.
...na koju glavu mislis???...pocmem ga podjebavat, ali nije se da zbunit.
...ma pusti sad glavu, ja stvarno mislin da kad im covik kaze ono sudbonosno DA, da njima neki kurac priskoci u glavi i ka' da im tada vrag sjebe onaj gen za jebacinu!!!
...Mate, majke ti privedi to na naski!!! ...ubacin upljuvak samo da mi otvori karte, sta se i desilo iste sekunde.
...a jesi ti glup Pajdo!!! ...jebes mi sve, ako nisam mislija da si ti mrvu pametniji!!!
...a jebat ga, takvi sam-kakvi sam!!! ...aj pricaj!!! ...sa nevinom facom razoruzam ga i on otvori dusu.
...ma prosle nedilje kad je zavrsija onaj film „Carlijevi andjeli“ podjemo ja i moja u postelju, a meni ona Cameron Diaz nikako iz glave...



...ae!!! ...dam mu sinjal da ga pratim, a on se uzivija...
...moj Pajdo, uzvrtija se ja ka' macak oko vruce kase ...napalija se, jeba bi i gotovo!!!
...ae ...razumim te, i sta bi!??
...primaknem se ja njoj onako bocno, a ona bas lipo okrenila guzicu i taman kad sam joj pribacija ruku priko struka, ona ce meni mrtvo ladno:
...ajme, ne mogu sada...nisam raspolozena, ali volila bi' da me samo tako drzis u svom narucju.
Rekoh:..STAAAA???
...e to sam joj i ja Pajdo reka, a onda mi je ona objasnila kako ja ne razumim emocionalne potribe koje ona ima ka' zena i kako to nije isto kao i zadovoljavanje fizickih muskih potriba koje ja imam.
Gleda sam je onako sav zamantan ne kuzec je sta mi 'oce rec, da bi mi zakrasila na kraju:
...pa zar me ljubavi ne mozes volit zbog onoga sta jesam, a ne samo zbog onoga sta radim s tobom u krevetu???
...i sta si joj reka na TO??? ...znatizeljno sam ga upita, poistovjecujuc se i solidarizirajuc se sa Matom, al' ipak me zanimalo.
...ma jebat ga, skuzija sam ja da te veceri nema nista od jebacine, okrenija sam se lipo na drugu stranu i zaspa.
...jebat ga Mate, ka' da ja neznam kako to ide ...nego, jel to sve???
...aaaaaaa... ne, neeeeeeeeee!!!...sa smjeskom na licu nastavija je Mate i ja sam zna da me ceka eskluziva.
...lipo sam ujutro kad sam se diga nazva u firmu i reka im da uzimam dan godisnjeg!
...dan godisnjeg??? ...da se odmoris od jebacine ...hehehehe??? ...pocmem ga podjebavat, ali on ka' da me nije slusa.
...neeeeeeee, tija sam provest cili dan sa mojom dragom!!!
...MOOOOOOLIM??? ...osta sam zatecen, jer nisam ocekiva takav razvoj dogadaja.
...da, daaaaaaa... otisli mi lipo na rucak vanka, da se ona doma ne zamara, a onda sam je odveja u onu novu robnu kucu sa velikim odjelom za zensku garderobu.
...ae!
....pratija sam je okolo dok je isprobavala nekoliko veoma skupih proljetnih kompleta i kako se nije mogla odlucit kojeg ce uzeti, reka sam joj: ....UZMI SVE!!!
...??????
...onda smo osli na odjel sa cipelama kako bi imala kompletirane kolekcije i onda na odjel sa borsama kako bi zadovoljija sve svoje apetite.
...??????
...nemoj blejit u mene, jer je i ona je bila isto tako uzbuđena i mora bit da je mislila kako sam ispalija na zivce!!!...objasnjava je Mate i nastavija.
...bas zanimljivo, a jeli na tome stalo??? ...nije mi da vrag mira pa nastavim i ja sa velikom znatizeljom u glasu.
...je kurac!!! ...ravnodusno ce Mate
...uvatila me za ruku i rekla;...a da mi kupis novi mobitel, a dragi??? ...ova tanka, LG-chocolata, bas bi mi lipo stala uz novi bordo kompletic, aaaa???
...pomislija sam na tren da mi testira toleranciju, ali kad sam joj u okicama vidija onaj sjaj koji mi je izgleda ka' da ce sad svrsit od uzbudjenja, nisam ima srca pa sam joj njezno reka: ...naravno draga, sta god pozelis!!!



...bogami, ti si poludija!!! ...iznenadjeno sam komentira zadnji postupak, ali Mate se smjeskao i nastavija storiju.
...nisan, nisan moj Pajdo!!! ...nego, uhvatila je ona tada mene za ruku i smijeseci se rekla; ...Mate moj, mislim da bi ovo bilo sve, idemo do blagajne!!!
...eeeeee, a onda sam ti ja njoj suzdrzavajuc se da ne puknem od smija odgovorija:
...neeeee draga, NE MOGU sada... nisam nesto raspolozen!!!
Lice joj je poprimilo blid izgled kada je spustila kese na pod... sva se tresla i izustila: ...STAAAA???!!!
Onda sam joj reka: ...ma znas sta draga, samo sam htio da DRZIS ove stvari u narucju neko vrime...!!!
Gutala je knedle, trepcala je ocima i tesko disala... a ja sam nastavija u stilu:
...pa draga ti jednostavno NE RAZUMIS moje financijske probleme koje imam ka' muskarac, a sve da bih zadovoljio tvoju zelju za kupovinom koju imas kao zena!!!
...jebate, i sta bi dalje...??? ...osta sam zabezeknut i ja.
...pa bas kad sam joj u ocima vidija oni pogled ka' da me zeli ubit, doda sam:
...zar me ne mozes volit zbog onoga sta jesam, a ne samo zbog stvari koje ti kupujem???
...i, jel te ubila??? ...promucan zbunjeno
...a jesi lud, pa vidis da nije... ali ni veceras nista od jebacine...!!!
...ae!
...Anđeeeeeeeeeeee, daj nam jos dvi pive!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 05.04.2010.

...ribolov!

...Rednex - Spirit Of The Hawk

Osvanulo lipo prolitno jutro, nakon par dana lude kise... ideala za poc' u ribe!
...vecer prije dok smo djirali rivom pa' je dogovor da se nadjemo nas cetvorica frendova svak svojon barkom na Uscu.
Nakon sta san ulovija jesku laganini san doplovija na dogovoreno misto ...bacin sidro i uskoro sam i ja bija na „borbenoj liniji“.



...evala momci, evo i mene!!! ...jebate, grize li ista??? ...odma sam poceja lajat ka' pas, zeljan lova i dobre cakule.
...eeeeee Pajdooooooo, kasnis picko jedna!!! ...a grize, grize...bacaj ovdi do mene i ne gubi vrime!!! ...odgovorija mi je Jure zabacujuc primulu daleko isprid sebe u mutnu vodu.
Poredali smo se jedan do drugoga na rubu plovnog puta, tamo di Neretva iz plicine naglo prilazi u dubinu i lov je poceja.
Rika zamutila bas kako triba, ovcice grizu ka' lude... sve oni komadi ka' pleske, 30-40 deka pa na vise...
Nakon uru uspjesnog lova kad nam je vec laganini dopizdilo vadit i adrenalin pa' na pola, odjednom Ive prikinu tisinu.
...jebate moran vam nesta rec...nemogu vise trpit u sebi!!!
...sta je moj Ive??? ...al' si jeba nesta mlada, pa te grize savjest???... odma se Zoka nadoveza ka' da je na to samo ceka.
...jesam kurac, e da je to...nego katastrofa!!! ...sram me i rec!
...a jesi picka, sta nas sad jebes...lipo reci i bit ce ti lakse...mozda odes u raj!!! ...sra' je Zoka i dalje i keserija se od uva do uva.
...maaaaaa, obeca san zeni da cu joj iduci vikend ocistit cilu kucu kako bi moga sa vama u ribe!!! ...teskom mukom procidi Ive iz sebe ka' da je na ispitivanju u odajama KGB-a.
...hahahahaha, pa moj Ive nije to nista, ja sam mora svojon obecat da cu joj kupit oni parfem od 100€!!! ...poceja se smijat Karlo ka' lud.
..ma daaaaaaa, to je prava pizdarija...meni je jos gore, ja san svojon reka da cu joj kupit najnovije cizme sa borsom u istoj boji! ...nabijen je na kurac, i nju i njene modne detalje!!! ...prizna je napokon teskom mukom i Zoka.
...a jeste prave picke, jeba vas pas...ka' da ste papucari sa dna kace!!! ...oglasin se na kraju i ja, jer sam vidija priko oka da svi ocekuju i moj komentar.
Sa osmjehom na licu, natica sam jesku na udicu i ceka njihovu reakciju, jer sam slucajno bija postedjen tih „obaveza“ posto je moja sinoc osla u svojih na selo, zbog nekih obiteljskih problema.
..a sta ti nisi mora nista obecat da bi isa' sa nama??? ...sa cudjenjem u glasu komentira je Ive moj precutni odgovor,
..jok, ja san navija sat da mi zvoni u 5 i po i onda san je njezno pita na uvo:



...dragaaaa, da ja oden na more lovit ribu ili cemo se puknut???
...aeeee, sta je onda bilo??? ...svi su uglas rekli i zapiljili u mene.
...a onda mi je ona rekla: ...aj ti, samo se toplo obuci!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 04.04.2010.

...sritan Uskrs!



mah


- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 02.04.2010.

Veliki Dani!

Tvoj zadnji krik jos i danas drma
stijenkama ljudskog uma
u kojima se zacahurila savjest.




Ti sutis i cekas da se pojavi leptir.

R.Kupareo


- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker