Mislim,dakle...uživaj danas! :)

utorak, 20.04.2010.

...light!

...Rihanna - Rude Boy

...a bil' ti meni moga otic kupit ulja iz butige, a??? ...prikinu me iz „blazenog“ stanja zakonita
...jel' bas mora??? ...pokusava san nemogucu misiju pritvorit u moju korist.
...os' ist friganih gavuna???! ...samo je rekla
...e jebi ga, sad!!! ... grinta sam, al' za frigane gavune isa' bi i dva puta za redom u butigu.
I tako sam se za 5 minuta nasa u nasem maxi-marketu i manta trazec stalazu sa uljem, posto ih svako malo razmistaju.
Ne znam koji im kurac to triba, al' valjda im je to markentiska taktika kako bi mi pravili kilometrazu po butigi, pa usput kupili ono sta nam triba i ne triba.
...“snimajuc“ police, odjednom stanem ka' ukopan, jebat ga ...nisam moga virovat.
Medju mineralnim i onim plavin, zutim, zelenim bocama sa vodama naguzila se na stalazi i ponosno stoji roze-boje bocica.
...ha, bas mi pari ka' da je zenska!:)
Sad ce te vi rec;... pa sta, mineralna ka' mineralna i ka' da je to nesta posebna.
...aeeeee, ali na ovoj lipo pise LIGHT!



...a u kurac, zar voda Light!? ...promislim i ne mrdan od stalaze.
...ko je ovde lud???
...voda i kalorije? ...jesan ja to osa na kvasinu ili ...???
Nisam moga tek tako otic dok se ne uvjerim, pa je uzmen da vidin sta na njoj jos pise.
Kontam u sebi sta sve jos nece izmislit? ...jebate, pa skoro svaka spiza postoji i u light verziji: ...mliko, jogurt, namazi od mlika, margarin, cokolada, bomboni, keksi, duvan... zamisli cak i pivo!!! :)
...al' da ne nabrajan vise...sve nesta ka' lagano i bez kalorija!... a jes' moj kurac LIGHT, mozes mislit sta je tako...malo morgen!!!
Doduse, uvik ima faca koje padaju na tu foru posto njima sve sta ima oznaku LIGHT je zdravo i dobro.
...ma jebes sve to! ...promislim i sitim se kako sam nekidan dobija neku forwardusu na mail, di je upozoravalo nas naivce na razlike margarina i maslaca.
Na kraju svatis kako vise-manje svi ti proizvodi koji imaju malo kalorija u pravilu su „nabildani“ onim losim LDL mastima i onda pojma vise nemas sta da kupis.
...i onda jos nesta, pogledas li malo bolje vidit ces kako su sve light verzije uvik u VECIM pakiranjima... pa da, kad se natuces svega toga dodjes na isto bez obzira sta tamo pise LIGHT, a da ne govorin kako te na kraju svega uvik muci osjecaj da si osta gladan.
A tako i je jer tamo stvarno nema nista od onoga sta valja... zato i pakiraju u velika pakiranja kako bi nam samo sjebali oci.
Sve je to meni proletilo u sekundi kroz glavu drzec u ruci onu famoznu LIGHT vodu.
Zakljucak mi je bija kad sam procita ono otraga sitnim slovima, da je to obicna mineralna voda koja je samo malo manje gazirana.
Eto, znaci prodaju nam extra vodu koja je malo izvitrila, neke su im boce „izdusile“ pa da ne propadnu... izmislis i prodajes LIGHT vodu... ludilo!!!
Imam filing da im je ipak najveca fora i zarada sa LIGHT cigaretema... ka' navodno u njima ima manje nikotina i katrana, ali ih zato popusite pun kurac vise nego da pusite one ORGINAL.
...jebat ga, jos malo i cekam da na policama vidin LIGHT Lozu i Travaricu ili Whiski i Votku...posto pivo vec imaju!
...haaa, pa se lipo napijes ka' maca, ali u LIGHT verziji!
U taj cas zazvoni mobac:
...di si ti majke ti, o's vise donit to ulje il' neces???



...sad cu, nego da te pitam... jesu li nam mozda gavuni LIGHT ili ne???
...slusaj, moga bi ih ti LIGHT frigat.... aaaa???
...evo meeee.....dooooooolazim!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker