Mislim,dakle...uživaj danas! :)

srijeda, 20.08.2008.

…Božo

…Parni Valjak - Lj

…laganim korakom priko rive stigoh do kafica… sunce je jos bilo visoko i ispod tende nije se dalo zivit, a kamoli sidit… nabrzaka skuzim situaciju i promislim:
…ajde ti moj pajdo unutra, klima radi:)
Udjem u polumracnu prostoriju, kad iz kantuna cujem „dobrodoslicu“ iz sveg glasa:
…opaaaa… koja pocast! …sa pivom visoko dignutom u zrak pripoznam kolegu sa ratne čuke i to one na koju smo isli sa oznakama HVO:)
…jebate, nisam u Međugorju, a imam ukazanje! …dere se on i dalje, a razvalija usta od uva do uva
…Pajdo, krvi ti Isusove jesi to ti????
…a jesan moj Bozo …a 'ko bi drugo moga bit:)))
…Cudo! Ljudi moji cuda velikoga!… oci ti ne krvare, a vidi te… obrijan, skockan. mirises ka' pickica… poprimija si i ljudski oblik… hahahaha!
Nastavlja mlit Bozo, a ja samo kolutam ocima i kontam kad ce stat da mu ponudim pivu i spasim i sebe i njega.
…sta se sa tobom desava??? …i napokon stade sa spikom
…Bozooooo, slusaj ti sad mene… sta mislis, ocemo li mi sad nesta popit?... opalim ja kontru sa sudbonosnim pitanjem
…hmmm, pajdo…ne znam. To mi je veliki misterij!!!
…malaaaaaaa… daj ti nama dva piva, ladnaaaa!!!... ne slusam ja vise njega, znam da sad sere po obicaju, samo ne bili bija u centru paznje.
…ajde Bozo moj, zivija ti meni! …i gurnem bocu drito u njegov vidokrug
…i ti pajdo… bar sto godina, a ja ti na sprovod dosa.
…opaaaa, jel ti to da vidis je li sa mnom sve OK!? …pocmem i ja srat, jer najbolje je kontru bacit na vrime.
Bozo se nije da lako zajebat… pa udari u svoju tamburu.
…jel Pajdo, zasta je meni uvik drago kad tebe vidim?
…a ne znam moj Bozo, napit se mozes i bez mene… i skontam da moram minjat temu pod hitno, inace jos ce mi jos pocet plakat na ramenima, pa onda spominjat rat i sve ostale pizdarije… jedino rjesenje je bilo za sankom, ali…ne BOCA, vec zensko:))

Image Hosted by ImageShack.us

…nego Bozo, koja je ovo mala za sankom …jebate, sta ima dobre sise …bas je dobra ka' metak!
…mora bi joj upamtit facu! …pocmem ja pilat
…nemoj majke ti, pa vidis kako je ružna. Upamti je u sise! …neda se on zbunit.
…a je i ti pizdis, a kako cu je pripoznat za par godina kad joj padnu sise?
…a jebate Pajdo, koji kurac bi je uopce pripoznava? …intelegentno ce Boze
…bogami dobro i govoris. I ja pricam pizdarije!
Ajde kad sam vec tu odlucin vidit kako se mala snalazi na poslu pa je onako ka' priko volje upitan:
…Mala, kako se zoves?
Slatkica me pogleda, otkrije prekrasni niz bilih zubi i uz smjesak odgovori:
…Vanesa!
…bas lipo ime. Dobijem li ikad cer zvat cu je tako! …onako frajerski odgovorim
…Barba, ima i drugih lipih zenskih imena: Eutanazija, Infekcija, Paraliza, Kolera…
…o jebeeeeen te zenski stvore! …izleti iz mene, a sve neznam bil' se smija ili plaka.
…Bozooooo… aj dizi se idemo vanka na taracu, vidis kako je vruce ovdi!
…opicu se ka' majka veceras!!!! …nastavim ja iz svega glasa
…sta, zar ti mater pije?.... promrsi Bozo kroz zube
…o Boze dragi, sta sam ti ja skrivija danas!!!... sapnu ja i pogledam u nebo.
…nisi nista Pajdo! …ka' iz topa odgovori Bozo i „naguzi“ onu svoju bocu.
…hehehehe… dobro i kazes, aj' zivija moj Bozo! …pa i ja „naguzim“ svoju!

Image Hosted by ImageShack.us

...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker