Mislim,dakle...uživaj danas! :)

srijeda, 13.08.2008.

…ludi vijađ 5


…Tornero

…o jeben te blesava!... razvalim ja bestimat na Karla, iako sam zna da covik nije toliko kriv koliko sam ja usra sa neumjesnom primjedbom ili nazovimo ga, zajebancijom.
…sta jeeee pajdo, sta pizdis na mene? …nisam te ja vuka za jezik, a jebat ga nisam moga ne lajat, znas mene!? …uostalom sta sad, lizi di si usra… hehehehe?!
…nego zurim, triba postavit stol za rucak!… movi se malo sa tom kuzinom, ne mogu purgeri toliko cekat… znas kako alkohol i more potice apetit!... ne moze da sakrije podli smjesak Karlo i ode u salon.
…e ovo ti pajdo nije tribalo, sad se vadi iz govana koje si zamisija… brontula sam sam sebi u bradu i misa puru ili ti zgance …kako bi rekli ti kajkavci gore sta su lupkali po pijatima u salonu vec nestrpljivi od gladi.
…jeli gotovo to vise? …dobaci mi sa vrata Karlo koji je nestrpljivo cupka sa tacnama u rukama
... jebate, koliko misas tu puru postat ce kamen, a ionako ce oni vise mocit kruv nego to jest… mmmmm, dobro ti je ispa brujet, valjda zato sta je ricava bila u kuzini, a pajdo… hehehehe?!
…zajebaji ti, zajebaji …kad imas koga!... ajde bolje nosi ti to njima u teci, a ja cu donit salatu i kruv… vec pun nervoze odbrusim mu i onako sav u znoju sta od vrucine , a sta od pizdarija koje su me tokale.
Ponesen onu terinu sa salatom i korpe sa kruvom i drito za Karlom u salon, bas me zanimalo sa kim ONA sad sidi, jer u stvari nisam ima pojma odakle nje na ovom brodu.

Image Hosted by ImageShack.us

…kogo, kogo, kogo… doceka me ovacija gladnih koji su klapali sa pinjurima po pijatima, a ja sta cu... smijesak na lice i ka' fol zahvaljivam, a sve obilazim pogledom po onim stolovima nebili nju vidija.
…jebate, pa nema je!... u sebi promrmljam
…sta se sad desava, koga vraga sad ta vrazica smislja???... lete meni misli po glavi
Pocmem kontat u sebi kako bi bilo dobro da malo sidnem sa tim kajkavcima, tribalo bi uspostavit blizi kontakt sa gostima pogotovo sta svi vole bit dobri sa kuvarom, znam po sebi jos iz vojske, a onda cu lakse doznat di je i sa kim je!
Sidnem na kraj stola i pogledam svi vec mljackaju!... znaci dobro je, svima pase spiza!
…i jel dobar brujet, a ekipaaaa!!!??? …odvazim se ja i onako iz svega glasa prikinem jednolicno klaparanje pinjura po pijatima.
Supeeeeeeer, bravo kogoooooooooo!... svi u glas odgovorise, a meni srce oce da iskoci od dragosti kad sam ih cuja, a pogotovu jos kad sam u dnu salona vidija da dolazi ONA.
Kasnila je na rucak, garant namjerno… sad su svi gledali bas u nju, a ona se onako u kratkom minicu, sa sandalicama na pete, majicom na spaline i crnim ocalima njihala niz salon ka' da je na modnoj pisti… skupljala je pozudne poglede svih muskih koji su na tren pristali jest, a ja skoro disat.
Gledam ide drito na mene… jebate, sad sam moga svasta ocekivat. Pomozi sv. Niko!
…bus se maknul da sjednem?... prosikce ona kroz zube
…ocu, ocuuuuu… evo, ja sam ti cuva misto!... izleti iz mene iako nisam to mislija rec.
…ne seri stari!!! …odbrusi mi ona onako drsko, namisti ocale na one ricave uvojke i skoro me probode onim plavim pogledom.
…heeeej sori, nisam mislija bas tako kako je ispalo… pocmem ja u tiho gladit stvar…
…znas kaj stari, ajde me malo pusti na miru…rucam! … i uostalom, javi se kapetanu, ima ti nekaj za reci!

Moga bi to bit ludi vijađ... thumbup


to be continued... fino


...lip pozdrav mah


- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker