ZNAM DA NIŠTA NE ZNAM

Srpanj 2008 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (8)
Srpanj 2005 (3)
Lipanj 2005 (1)
Ožujak 2005 (3)
Prosinac 2004 (3)
Studeni 2004 (3)
Listopad 2004 (1)
Rujan 2004 (2)
Kolovoz 2004 (4)
Srpanj 2004 (2)
Lipanj 2004 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

 
Free Web Counter

Free Hit Counter


''Svijet nije samo čudnovatiji nego što ga zamišljamo- on je čudnovatiji nego što ga možemo zamisliti!!!
J.B.S. Haldanea

LJUDOVI KO JA 
opis slike
Charles Fort je rođen u New Yorku u kolovozu 1874.g. Cijeli svoj život posvetio je prikupljanju izvještaja o bizarnim događajima. Nakon bezuspješnog bavljenja novinarstvom, počeo je kopati po znanstvenim listovima i novinama u potrazi za izvještajima o nečemu što se nije moglo lako objasniti ili se nije uklapalo u prihvaćenje kategorije znanosti. Iz tih istraživanja nastale su knjige: Knjiga prokletih, Nove zemlje, Gle čuda i Divlji talenti. Te u knjige u Fortovu čast nazvane Forteana. Na stranicama Knjige prokletih bilježi kišu crvene prašine, žaba, mane, želatine, žita, povrća, natrijeva karbonata, dušične kiseline, vapnenca, soli, koksa, pepela, zmija, mrava, crva i topovskih kugli. Neke od knjiga sadrže i izvještaje o NLO-ima prikupljene desetljećima prije nego se počelo koristiti riječima leteći tanjur ili NLO.

 Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

 MOJI BLOGERIČI
sajooo
parvus gollum
sven
qantaqa
nymeria
arya
sajooo i parvus gollum
moj ljeni frend
untidyspace
spanac

 27.07.2007., petak

DILEME

baš sam sad pregledala dosadašnje postove. tri sam godine tu a ima ih samo 42. jadno! vać sam nekima javila da bum izbrisala blog ali nekak nemam srca... kad vidim neke komentare... kak sam ljudima pomogla... ne znam... žal mi je brisat tri godine rada... al ta moja ljenost me ubija. napišem jedva jedan post u nekoliko mjeseci i još to uopće ne s temom o kojima pišem. u svakom drugom pišem kak se bum popravila u tome a zapravo znam da ljenost nebreš pobijediti jer si preljen da se uopće ideš boriti... koje ja izgovore imam... ah... ne znam... zakaj ovi nisu napravili smajlića koji se plače??? sad bi tu dobro došel! sorite kaj vas zamaram s takvim nerazumnim postovima...
vidimo se ili ne, pitanje je sad! bumo vidli...
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?

- 22:33 - upiši koje slovce (4) - ak ti se baš printa - :p