ZNAM DA NIŠTA NE ZNAM

Srpanj 2008 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (8)
Srpanj 2005 (3)
Lipanj 2005 (1)
Ožujak 2005 (3)
Prosinac 2004 (3)
Studeni 2004 (3)
Listopad 2004 (1)
Rujan 2004 (2)
Kolovoz 2004 (4)
Srpanj 2004 (2)
Lipanj 2004 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

 
Free Web Counter

Free Hit Counter


''Svijet nije samo čudnovatiji nego što ga zamišljamo- on je čudnovatiji nego što ga možemo zamisliti!!!
J.B.S. Haldanea

LJUDOVI KO JA 
opis slike
Charles Fort je rođen u New Yorku u kolovozu 1874.g. Cijeli svoj život posvetio je prikupljanju izvještaja o bizarnim događajima. Nakon bezuspješnog bavljenja novinarstvom, počeo je kopati po znanstvenim listovima i novinama u potrazi za izvještajima o nečemu što se nije moglo lako objasniti ili se nije uklapalo u prihvaćenje kategorije znanosti. Iz tih istraživanja nastale su knjige: Knjiga prokletih, Nove zemlje, Gle čuda i Divlji talenti. Te u knjige u Fortovu čast nazvane Forteana. Na stranicama Knjige prokletih bilježi kišu crvene prašine, žaba, mane, želatine, žita, povrća, natrijeva karbonata, dušične kiseline, vapnenca, soli, koksa, pepela, zmija, mrava, crva i topovskih kugli. Neke od knjiga sadrže i izvještaje o NLO-ima prikupljene desetljećima prije nego se počelo koristiti riječima leteći tanjur ili NLO.

 Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

 MOJI BLOGERIČI
sajooo
parvus gollum
sven
qantaqa
nymeria
arya
sajooo i parvus gollum
moj ljeni frend
untidyspace
spanac

 01.08.2006., utorak

TITANIC dio 1.

Jedna od mojih ''opsesija'' je i legendarni brod Titanic pa sam odlučila napisat koju i o njemu. O njemu svi već puno znaju pa vas nem mučila s dobro poznatom povješću ( mogu ja napisat i sve ak vas tak zanima )! Napisala bum neke stvarčice koje ste možda znali a možda i niste.:)

opis slike

• Nedugo nakon ispovljavanja Titanic je za samo jedan metar izbjegao sudar s brodom New Yorkom. New Yorku su popucali konopci koji su fijukali zrakom prema pristaništu među okupljene ljude. Nekoliko je osoba od siline udarca navodno usmrćeno, neki su teško ozlijeđeni. Nekoliko sat nakon toga u jednom od bunkera za ugljen u kotlovnici br.5 izbio je požar kojeg je posada držala pod kontrolom ali ga nije nikako uspjela sasvim ugasiti. – neki su to smatrali lošim predznakom.

• Prije nego se Titanic sudario sa santom, na brod je stiglo nekoliko upozorenja o velikoj količini ledenih santi u tom području. Oni su te informacije ignorirali. Evo jednog od poziva kojeg je uputio Cyril Evans, telegrafist na Californianu, posadi Titanica.
++za titanic stop
blokirani smo i opkoljeni poljem leda stop californian++

A Phillips, telegrafist Titanica je odgovorio.:
++californianu stop
prekini stop ometate mi vezu stop u kontaktu sam sa cape raceom newfoundland stop titanic++

U 23.30 sati Cyril Evans je isključio radiostanicu, a u 23.40 Titanic je udario u ledenu santu. Jačina prijamnog signala ukazivala je na to da se Californian nalazi u relativnoj blizini Titanica. Ne trebate biti nadprosječno pinteligentni da povežete te činjenice i skopčate da bi, da je čuo pozive upomoć, Californian vrlo brzo došao na mjesto nesreće.

opis slike

• Prije i poslije sudara na brodu je napravljeno nekoliko pogrešaka. Kad su ugledali santu nisu smijeli ići punom snagom natrag. Da pojasnim: Titanic je plovio brzinom od 40 km/h. Da bi se brod zaustavio i skrenuo, na raspolaganju ima oko 40 sekundi pri udaljenosti od 500m. 30 s treba da se strojevi iz stanja punom snagom naprijed potpuno zaustave, prije nego se mogu potjerati nazad. Prema tome, brod je još 350m plovio punom brzinom na santu, prije nego su ga propeleri počeli zaustavljati. Ostalo mu je još samo 10 sekundi. Tek 100m pred santom pramac je počeo skretati- prekasno da bi se još nešto moglo spasiti. U pitanju je 10 sekundi! 10 SEKUNDI! Da je santa primječena 10 s prije, Titanic bi mogao na vrijeme skrenuti i izbječi ju, a da je bila primječena 10 s kasnije brod bi se pramcem zabio u santu, došlo bi do jakog udarca, bilo bi puno ozljeđenih, možda pokoji mrtvi, ali potonuo ne bi! Pramac bi bio uništan, ali brod bi mogao nastaviti plovidbu! 10 skundi!!!
Nakon sudara nisu smjeli zatvoriti vodonepropusne pregrade, al o tome u sljedečem postu.
opis slike
- 11:09 - upiši koje slovce (9) - ak ti se baš printa - :p