06

četvrtak

prosinac

2012

Tiger by my side

PADA SNIJEG!

možemo li o ičem drugome pričati molim vas?
Hvala.

let's talk about me. again. what a new thing to talk about :3

he's here.
anyhow. veselim se. i veseli me. i vesele me.
i smješno je i zanima me koliko dugo će to tako ići u krug. al zaista. baš, ima li smisla?
škola, posao, prijatelji, novac, posao, novac, kuća, obitelj, prijatelji, novac, ljubav, posao, škola, sex, novac, putovanja, prijatelji, ljubav . . itd. it just goes round and round. ne kažem ja da to nisu novi prijatelji, novi posao, nova ljubav, škola.
ali je uvijek isto. i postavljam sama sebi pitanje : mora li biti tako?
iskreno, meni se sviđa. i volim one stare i volim ovo novo.
u tome je zapravo bit. volim to što radim :) makar se ponavljalo i bilo ponekad dosadno, meni je divno. jer je moje. samo moje i nitko mi to ne može oduzeti.

dolazi ono vrijeme godine kad bi se svi mazili. i tu sad dolazi on.
i sladak je. a lot. al tako mi se nikuda ne žuri. sada radim i učim i to je sve. on je ovdje. i neka je i neka samo tu stoji.
položen na sigurnom.

http://www.youtube.com/watch?v=tHlsbvzE-cU

i to mi se sviđa.
sretan sam čovjek u zadnje vrijeme. glup i sretan :)

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


neku večer sam ga sanjala. bilo je čudno. još uvijek nije ušlo u glavu to da ga nema. tako je bio blizu.
nisam bila tužna i ne znam zašto. vjerujem da bi trebala. nadam se da je njemu ljepše tamo..



eeee
e
e
e
e
e
e
PADA SNIJEG!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.