Igra: Nađi pošiljatelja poruke!Selska cesta, Srednjaci. Snimio: Vanja Tek 200-injak metara od lokacije prethodnog posta, trgovine Lidl na SElskoj cesti, naišao sam na ovo upozorenje prikačeno na stablo platane. Pa si mislim, tko li je to bio tako ljubazan pa si dao truda da objesi ovakvo upozorenje? (u svakom mu slučaju hvala što si je dao truda i upozorio prolaznike i bicikliste!) Možda je netko od susjeda ili netko od čestih prolaznika tim puteljkom, uočio je čavle na putu pa je htio upozoriti ljude? Pitanje: Mogao je možda pobrati te čavle, vjerojatno bi to bio utrošak energije sličan printanju i postavljanju poruke, a bilo bi efikasnije. No, možda na tome mjestu netko učestalo baca čavle jer ne voli da mu se tamo npr voze biciklisti? Pa bi onda dotični možda čak i maknuo poruku kako bi čim više biciklista probušilo gume? Ili, možda je čak dotični bacač čavala napisao poruku, jer njemu nije stalo da si ljudi buše gume, ali mu iz nekog razloga jest stalo da se ne voze tim puteljkom (dužine 1 metar, kojim se zaobilaze stepenice)? Komplicirano ... Imate li vi možda još neku priču koja bi se mogla povesti pod ovaj slučaj, neku treću varijantu koja objašnjava odnos bacača čavala i postavljača poruke? Oznake: Čavli, Selska cesta, Srednjaci, trešnjevka |
Reklamna kombinatorika: Kako izvući maksimum iz kupčeva džepaReklama na Lidlu, Selska cesta. Snimio: Vanja Gledam već neko vrijeme ovu reklamu na Lidlu ... i mislim si: Koliko je reklamnih eksperata koliko sati i dana i možda čak i tjedana razmišljalo o tome kakav će biti konačni izgled ove reklame???? Kao prvo: Ime. "Hohenstein". Institut zaista postoji (i isto je superekstra "brendiran" da isijava povjerenje), ali ime sigurno nije slučaj, sugerira nešto "visoko" ("Hohen") Pogledajte njihovu web stranicu i fotke koje se vrte na njoj! Kao drugo: Pozadina fotke. Na prvi pogled izgleda kao neki institut (tko je rekao "Hohenstein"? ) .. ali je to zapravo Lidlov tipični dućan. Ali, prikazan kao mjesto svete kvalitete, sav nekako sterilno blještav. Kao treće: Likovi. On. Iskusni stariji muškarac - naočit, sigurno privlači ženske poglede ... brada, pomalo strog, ali ipak malkice topao pogled, šef, strog, ali pravedan ... ma, tko ga ne bi htio čak i za tatu? Naravno, izgled odaje germansko porijeklo - garancija kvalitete! Ona (desno). Žena srednjih godina, strogoga pogleda (naočale!) ... prava pedantna ekspertica. Garancija kvalitete! Ona (lijevo). Mlada, lijepa. Ona nije garancija kvalitete, ali privlači poglede - pretežno muške (oni vjerojatno malo manje mare za kvalitetu pa ih treba privući "drugim sredstvima"). On je u sredini, dominira, Ona (desna) malko iza njega, Ona (lijeva), još malko dalje. Poznata hijerarhija - zna se, garancija kvalitete. Gađa se na sigurno i poznate šablone. A sad, ajmo se malo pozabaviti kombinatorikom! Pokušajte si zamisliti drugačije rasporede! Ona (lijeva) u sredini, Ona (desna) malko iza nje, On posve iza ... ha, koja promjena, isijava nepoštivanje starijih i iskusnih, jelda? Ona (desna) u sredini, On do nje, recimo desno, Ona (lijeva) na svom mjestu kao na plakatu. Plakat za ravnopravnost spolova? Ili: On (muškarac, ali tamnoput) u sredini, a do njega desno kineskinja mlada, a lijevo posve iza mlada bjelkinja ... uh, posve nepoćudno (to bi možda potpisao Benneton?) Imate li vi još koji prijedlog za "podobne" i "nepodobne" varijante? Oznake: reklama, plakat, lidl, kvaliteta, kombinatorika |
< | listopad, 2019 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |