Komentari

nepoznatizagreb.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • Krotiteljica

    Pogled stručnjaka koji su upravo testirali naše povjerenje

    avatar

    02.10.2019. (22:31)    -   -   -   -  

  • Ranmi

    Od svih lanaca, Lidl definitivno najviše ulaže u prezentaciju svojih proizvoda (koji su tobože niže kvalitete i cijene u odnosu na konkurenciju), dovoljno je samo uzet u ruku njihov prospekt i usporedit ga npr.sa Konzumovim, koliko luksuznije djeluje.

    Ono što se meni osobno malo zamjerilo, pamtim intervju novinski nekog njihovog lokalnog direktora prije 7,8 ili više godina i izjavu "Mi bi mogli imati još niže cijene, ali smo se prilagodili ukusima hrvatskih kupaca".
    Znači, kad hrvatske budale nešto kupuju skuplje, prodaj im!

    Nota bene da cijene danas i zadnjih par godina nisu nikako "senzacionalno" niske u odnosu kad su se pojavili na tržištu, tada su godinu, dvije marketi bili poluprazni, a danas ne postoji situacija blagajne bez reda; itekako su se hrvatski "lidlići" kupci navukli, čak i bez ovih hohen makinacija.

    avatar

    04.10.2019. (19:03)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...