Pogled stručnjaka koji su upravo testirali naše povjerenje
02.10.2019. (22:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ranmi
Od svih lanaca, Lidl definitivno najviše ulaže u prezentaciju svojih proizvoda (koji su tobože niže kvalitete i cijene u odnosu na konkurenciju), dovoljno je samo uzet u ruku njihov prospekt i usporedit ga npr.sa Konzumovim, koliko luksuznije djeluje.
Ono što se meni osobno malo zamjerilo, pamtim intervju novinski nekog njihovog lokalnog direktora prije 7,8 ili više godina i izjavu "Mi bi mogli imati još niže cijene, ali smo se prilagodili ukusima hrvatskih kupaca". Znači, kad hrvatske budale nešto kupuju skuplje, prodaj im!
Nota bene da cijene danas i zadnjih par godina nisu nikako "senzacionalno" niske u odnosu kad su se pojavili na tržištu, tada su godinu, dvije marketi bili poluprazni, a danas ne postoji situacija blagajne bez reda; itekako su se hrvatski "lidlići" kupci navukli, čak i bez ovih hohen makinacija.
04.10.2019. (19:03)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Krotiteljica
Pogled stručnjaka koji su upravo testirali naše povjerenje
02.10.2019. (22:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ranmi
Od svih lanaca, Lidl definitivno najviše ulaže u prezentaciju svojih proizvoda (koji su tobože niže kvalitete i cijene u odnosu na konkurenciju), dovoljno je samo uzet u ruku njihov prospekt i usporedit ga npr.sa Konzumovim, koliko luksuznije djeluje.
Ono što se meni osobno malo zamjerilo, pamtim intervju novinski nekog njihovog lokalnog direktora prije 7,8 ili više godina i izjavu "Mi bi mogli imati još niže cijene, ali smo se prilagodili ukusima hrvatskih kupaca".
Znači, kad hrvatske budale nešto kupuju skuplje, prodaj im!
Nota bene da cijene danas i zadnjih par godina nisu nikako "senzacionalno" niske u odnosu kad su se pojavili na tržištu, tada su godinu, dvije marketi bili poluprazni, a danas ne postoji situacija blagajne bez reda; itekako su se hrvatski "lidlići" kupci navukli, čak i bez ovih hohen makinacija.
04.10.2019. (19:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...