Reklamna kombinatorika: Kako izvući maksimum iz kupčeva džepaReklama na Lidlu, Selska cesta. Snimio: Vanja Gledam već neko vrijeme ovu reklamu na Lidlu ... i mislim si: Koliko je reklamnih eksperata koliko sati i dana i možda čak i tjedana razmišljalo o tome kakav će biti konačni izgled ove reklame???? Kao prvo: Ime. "Hohenstein". Institut zaista postoji (i isto je superekstra "brendiran" da isijava povjerenje), ali ime sigurno nije slučaj, sugerira nešto "visoko" ("Hohen") Pogledajte njihovu web stranicu i fotke koje se vrte na njoj! Kao drugo: Pozadina fotke. Na prvi pogled izgleda kao neki institut (tko je rekao "Hohenstein"? ) .. ali je to zapravo Lidlov tipični dućan. Ali, prikazan kao mjesto svete kvalitete, sav nekako sterilno blještav. Kao treće: Likovi. On. Iskusni stariji muškarac - naočit, sigurno privlači ženske poglede ... brada, pomalo strog, ali ipak malkice topao pogled, šef, strog, ali pravedan ... ma, tko ga ne bi htio čak i za tatu? Naravno, izgled odaje germansko porijeklo - garancija kvalitete! Ona (desno). Žena srednjih godina, strogoga pogleda (naočale!) ... prava pedantna ekspertica. Garancija kvalitete! Ona (lijevo). Mlada, lijepa. Ona nije garancija kvalitete, ali privlači poglede - pretežno muške (oni vjerojatno malo manje mare za kvalitetu pa ih treba privući "drugim sredstvima"). On je u sredini, dominira, Ona (desna) malko iza njega, Ona (lijeva), još malko dalje. Poznata hijerarhija - zna se, garancija kvalitete. Gađa se na sigurno i poznate šablone. A sad, ajmo se malo pozabaviti kombinatorikom! Pokušajte si zamisliti drugačije rasporede! Ona (lijeva) u sredini, Ona (desna) malko iza nje, On posve iza ... ha, koja promjena, isijava nepoštivanje starijih i iskusnih, jelda? Ona (desna) u sredini, On do nje, recimo desno, Ona (lijeva) na svom mjestu kao na plakatu. Plakat za ravnopravnost spolova? Ili: On (muškarac, ali tamnoput) u sredini, a do njega desno kineskinja mlada, a lijevo posve iza mlada bjelkinja ... uh, posve nepoćudno (to bi možda potpisao Benneton?) Imate li vi još koji prijedlog za "podobne" i "nepodobne" varijante? Oznake: reklama, plakat, lidl, kvaliteta, kombinatorika |
< | listopad, 2019 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |