Kad neromantično po narudžbi mora postati romantičnoZagrebačka avenija. Snimio: Vanja Drage i dragi moji, možete li si zamisliti nekakvu situaciju u kojoj vam benzinska pumpa može izgledati romantično? Evo mojih pokušaja .... mrkli mrak, kiša, hladno, prazan auto-put ... i onda iz mraka odjednom izbije svjetlost uz cestu, pumpa. Pa koji to umorni putnik ne bi stao na njoj, popio kavu i pojeo čokoladicu, razmijenio koju riječ sa ljubaznim djelatnikom ili djelatnicom? Ili ... odlazak na godišnji, obitelj jedva čeka da stigne na more ... i onda im sa jednog od onih čuvenih "pumpi sa pogledom" pukne vidik na plavi Jadran? Ali, propagandna mašinerija ponekad želi biti i inovativna pa si onda zada poneki gotovo pa nemoguć zadatak, romantiziranje nečeg što je u svojoj biti potpuno neromantično ... kao, na primjer, na ovoj reklami. Baš me zanima koga će ovaj slogan privući da kupi benzin baš na toj pumpi? Etida oktana? Kontrapunkt karburatora? Sjećam se jedne davne propagandne kampanje za neku mušku kozmetiku koja je pokušavala prodati svoju kolekciju pod sloganom da je pravi miris muškarca "miris duhana i benzina", baš me zanima koga je to nagnalo na kupovinu ... Oznake: reklama, benzin, Petrol, Zagrebačka avenija, trešnjevka |
< | veljača, 2016 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 |