utorak, 27.11.2007.

AaaaAA jedan post:)

Evo jedan brzinski post...Nadam se da se trujete tabletama,vitaminima i cajevima da se ne razbolite .Moj je brat jako zaglibio ,a i moja mama koja sada visi nad mojom glavom nebi li otkrila gdje joj se kcer drogira i opija:)Šala ...ma zna moja mama da sam ja dobra curica....
Nadam se da ste naoštrili glave kako bi mogli izvuc koju pozitvinu ocjenu!Ako ste jos uvijek pod utjecanjem vikenda blage vam se....hihhihi
Evo samo da vas napomenem da ja svoju mamu jako volim.....
Pusa svima:)


19:45 | Komentari 8 | Print | ^ | On/Off |

petak, 23.11.2007.

Razgovor s Bogom

Usnula sam san da razgovaram s Bogom.
„Dakle ,ti bi željela razgovarati sa mnom?“-rece Bog
„Ako imaš vremena“-rekoh
Bog se nasmiješi.
„Moje ja vrijeme vjecnost.
Što si me kanio pitat?“
„Što te najvise iznanadjuje kod ljudi?“
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bog odgovori:
„Što im je djetinstvo dosadno.
Žure da odrastu,
A pitom bi željeli ponovo biti djeca.
Što troše zdravlje da bi stekli novac
Pa potom troše novac da bi vratili zdravlje.
Što razmišljaju tjeskobno o buducnosti,
Zaboravljajuci sadašnjost.
Na taj način ne žive ni u sadasnjosti ni u buducnosti.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Što žive kao da nikada nece umrijeti,
A onda umru kao da nikada nisu živjeli“
Bog me primi za ruku
Ostadosmo na trenutak u tisini.
Tada upitah:
„Kao roditelj,
Koje bi životne pouke zelio da tvoja djeca nauce?“
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Osmjehujuci se,Bog odgovori:
„Da nauče da nikoga ne mogu prisiliti da ih voli.
Mogu samo voljeti.
Da nauce da nije najvrijednije ono što posjeduju,
Nego ono tko su u svom životu.
Da nauce kako se nije dobro uspoređivati sa drugima....
Da nauce kako nije bogat onaj čovjek koji najviše ima
Nego onaj kojem najmanje treba.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Da nauce kako je dovoljno samo nekoliko sekundi
Da duboko povrijede voljeno biće,
A potom su potrebne godine da se izliječi.
Da nauče opraštati tako da sami opraštaju.
Da spoznaju kako postoje osobe koje ih njezno vole ,
Ali to neznaju izreci niti pokazati.
Da nauce da se novcem može kupiti sve .Osim sreće.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Da nauce da dvije osobe mogu promatrati istu stvar,
A vidjet razlicito...
Da nauce da je pravi prijatelj onaj koji zna sve o njima...
A ipak ih voli.
Da nauce kako nije uvijek dovoljno da im drugi oproste .
Moraju i sami sebi oprastati.“
Ljudi ce zaboravit što si rekao.
Ljudi ce zaboravit sto si ucinio.
Ali nikada nece zaboraviti kakve si osjecaje u njima probudio.
Mislim na tebe.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ovaj tekst mi je PREEEEEEDOBAR!!!
Eto NAPOKON i taj petak dosao:)jeeeee
I umjesto da ja odem na plesnu....maaa nije vazno
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Uglavnom nadam se da ce te ovaj vikend skupit energije .....Jer je sljedeci vikend,vjerujte gori od ovog....
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ali eto.....Zelim svojoj Moni da brzo ozdravi....
E i da,zelim se odlicno proves sutra sa svojim ludama....
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
I zelim da moj JADSON dodje sto prije.....hihihihi
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Puse svima:)
bye


19:44 | Komentari 7 | Print | ^ | On/Off |

subota, 17.11.2007.

...oni koji gube,oni i dobivaju....

Kad izgubite nešto što ste smatrali najboljim što vam se dogodilo ili što ste mogli imati sigurno nikad necete reći da vam je svejedno...Uvjek mislite da ste sada potpuno sami i teško vam je podnjet tu bol...Ali kasnije shvatite da i niste toliko ogorčeni i da vi imate nešto novo i bolje...Vi ste dobili lekciju koju sigurno necete zaboraviti,imate snage da ako vam se opet to dogodi znate kako ce te se izvući,bolje upoznate sebe,živite dan za danom i ispravljate sve svoje pogreške,znate kako sada postupiti...Dok ono nešto što ste smatrali da ste izgubili,sada je negdje na ulici možda ne primječen misleci sto je otislo od vas da ce mu bolje biti,možda i je ali nije računao na vašu sreću,ili je na ulici pregažen i poražen i tek nakon dugo vremena svati tko je dobio a tko je izgubio.Zato vi koji ste izgubili obucite najbolji osmjeh i prodjite tamo gdje se nalazi ono što ste izgubili...i ga samo zaobiđite nemoj te biti poput toga....Budite bolji od najboljeg:)
I kasnije ga pitaj te ko je dobio a tko izgubio!!!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Šaljem svojoj cereknajveci poljubac,fali mi jaaaaaaaaaaaaaaaako:)
I svoje lude ....Aaaaaaaaaaaaaaaa vikend napokon:)
I svima od sinoc sa plesne
i svojoj šminkerici Bruni
i .....jaaaaaaaaaaaaaao previse poljubacacerekcerek
SmileyCentral.com


12:18 | Komentari 18 | Print | ^ | On/Off |

nedjelja, 11.11.2007.

...trebam mir...

Stvarno samo sebi dosadila sa crnjacima,želim da mi jednom krene!Neželim bit svaki drugi dan tužna,kao da plačam sreću ,tugom.Neke ljude jednostavno želim vratiti,a neke zadržati zauvjekcerek,ali mislim da tražim previše od osoba i time otežavam sebi...Kad neispunim sebi svoju želju osječam se kao na rubu,totalno bez ikakve želje..kao da se želim predati...Možda sve to bez potrebe ali nemogu protiv sebe...Vrati me na staro i najmanja riječ ..ali ja opet po svom...Nekad samo zaželim samo mir,potpunu tišinu ,u tom trenutku trebam samo sebe i svoje misli...i nikog da me tješi niti da mi govori da će biti sve uredu,samo tišinu.


Fali mi jedan mali cerek ni sam nezna koliko...i da je on jedino što mi zapravo znači...
Zahvalna sam svojim ludacama koje uvjek izvuku iz svakog sranja.....i koje me u trenutku vrate u životsretan


13:51 | Komentari 6 | Print | ^ | On/Off |

petak, 09.11.2007.

Helloooooooooo

Dakle,
ako sam vas bacila u crnjak sa prošlom postom stvarno mi nije bio ciljnoEto napokon petak.,...Nadam se da ste bili dobri i da će te večeras vani...Iako vani nije neko vrjemenono...
Ja idem sa svojim ludhacamafinofinofinofinoKoje sam neki dan naljutilanaughtymadAli one su tako super da su mi sve oprostile...Bar se nadam....
Nemoj te pretjerivati sa party i smokin sutra se mora učit ostavite to za subotu navečer tada će vas svi razumit....hehehezujo
Moja cerekcerekcerek je otisla u velegrad .....a jaaaaaaaaaaaako mi fali!!!crycrycry
eto samo kratko javljanjedead
kisscerek


18:51 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.