Najveći postotni rast vrijednosti u odnosu na 2016. godinu ostvarili su Facebook (48 posto), Amazon (29 posto), Adobe (19 posto), Adidas (17 posto) i Starbucks (16 posto). Apple je najvrjedniji svjetski brend, a slijede ga Google i Microsoft, pokazuje analiza međunarodne konzultantske kuće Interbrand, koja tradicionalno rangira najjače svjetske brendove. Petu godinu za redom Apple i Google zauzimaju prva dva mjesta, pri čemu je brend Apple u odnosu na prošlu godinu povećao vrijednost za tri posto, na 184,2 milijarde dolara, a Google za šest posto, na 141,7 milijardi dolara. Microsoft se popeo na treće mjesto kao jedan od 16 brendova koji su ostvarili dvoznamenkasti međugodišnji rast vrijednosti. Četvrta je Coca Cola, a slijede Amazon, Samsung, Toyota, Facebook, Mercedes-Benz i IBM koji zaključuje listu prvih deset globalnih brendova po financijskoj vrijednosti novogradnja Samobor Oznake: novogradnja Samobor |
< | rujan, 2017 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv