Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretninezadar

Marketing

Apple petu godinu zaredom najvrijedniji brend na svijetu: Evo tko mu puše za vrat

Najveći postotni rast vrijednosti u odnosu na 2016. godinu ostvarili su Facebook (48 posto), Amazon (29 posto), Adobe (19 posto), Adidas (17 posto) i Starbucks (16 posto).
Apple je najvrjedniji svjetski brend, a slijede ga Google i Microsoft, pokazuje analiza međunarodne konzultantske kuće Interbrand, koja tradicionalno rangira
najjače svjetske brendove.
Petu godinu za redom Apple i Google zauzimaju prva dva mjesta, pri čemu je brend Apple u odnosu na prošlu godinu povećao vrijednost za tri posto, na 184,2 milijarde dolara, a Google za šest posto, na 141,7 milijardi dolara.
Microsoft se popeo na treće mjesto kao jedan od 16 brendova koji su ostvarili dvoznamenkasti međugodišnji rast vrijednosti. Četvrta je Coca Cola, a slijede Amazon, Samsung, Toyota, Facebook, Mercedes-Benz i IBM koji zaključuje listu prvih deset globalnih brendova
po financijskoj vrijednosti novogradnja Samobor

Post je objavljen 27.09.2017. u 10:43 sati.