(r: Luc Besson)
Ovaj film su većinom svi popljuvali, a gledajući solidan početak pitao sam se zašto... Ubrzo sam i sam saznao odgovor... Priča o anđelu koji dolazi na zemlju pomoći nekom dobrom čovjeku, koji je igrom slučaja skrenuo s pravog puta je stotinu puta prežvakana. Plus filma je dakako jebozovna glumica u ulozi anđela - kurve. Naime anđeo se jebe s nepoznatima da bi pribavila novac za svog štićenika, što je ok modernizacija priče, ali je jebeno nerealno da joj tipovi u disku plaćaju 1000 eura i to kešom na licu mjesta!!! Ova nije iz filma, ali se isto zove Angela... Kasnije film sve više klizi u patetiku, da bi se na kraju jedva suzdržao od povračanja na oh tako jebeno ljigavi kraj. Tako da se i ja pridružujem svima onima koji su negativni pisali o ovome filmu, jer vjerute jebeno je loš. Gledljiv će biti samo onima koji misle da je Peti Element jebeno remek djelo. Ocjena: 3/10 (zbog možda i najjebozovnijeg anđela) |
(r: Michael Bay)
Kad se ime Michaela Baya pojavilo na najavnoj špici nešto mi se uskomešalo u stomaku. Znao sam optrilike kakav me film očekuje. Ipak The Island ima dobar početak i poprilično zanimlivu priču, koju Bay naravno ne razrađuje više nego li je potrebno da bi prikazao što više akcijskih scena sa i bez motornim vozilima. Šteta. Moglo je puno bolje, mada je i ovako film puno bolji nego li sam očekivao, nije me uspijo iživcirati i bio je sasvim gledljiv i tek mi se pred kraj počelo zijevati od sve te jurnjave amo tamo. Samo gledaj. Samu priču neću otkrivati, jer ima par twisteva koje bi trebali sami otkriti. Mogu samo reći da je The Island zabavan brainless filmić kakav bi i očekivali od Baya. Valjda će u remakea više razraditi priču. Naravno da ima scena njihanja nad ponorom... Ocjena: 6/10 |
(r: Nacho Cerda)
Španjolski horror koji prati Amerikanku koja se vraća u rodnu zabit u Rusiji? To se ne viđa svaki dan... Ipak da li vam se gleda još jedna priča o ukletoj kući? Priča: Žena umire u kamijonu i iza sebe ostavlja dvije bebe. Jedna od njih odraste i ode u Ameriku, pa se nakon. čini mi se, 40 godina vrati u Rusiju u obliku srednjovječne žene koja traži svoje korijene. Ubrzo saznaje da je dobila neku ruševnu kuću u nasljedstvo i mada je to nije previše oduševilo ode do te kuće. Tamo nabasa na svog brata, a kasnije i na mrtve verzije sebe i brata svoga, a onda sve krene u krug... Iako film ima par zanimljivih scena i nekoliko detalja koji su ok, ipak ne donosi ništa novog u žanr ukletih kuća. Početak je obećavao, uvukao me u priču, atmosfera je dobra, ali kako rekoh nakon nekog vremena, odnosno već nakon kojih pola sata film pređe u čistu dosadu, presporog ritma čak i za filmove o duhovima. Pogledati ako baš imate dosta slobodnog vremena i ako niste gledali Poltergeist, House, House II, The Amityville Horror i sve ostale kultne horrore na istu temu. Ocjena: 5/10 (film ipak uključuje scenu kada divlje svinje pojedu čovjeka, davljenje bebe u valovu za hranjenje svinja, full frontal nudity scenu i jedno jebeno jezivo pojavljivanje duha - mislim na scenu kad glavna glumica uperi lampu prema krevetu…) |
(r: Wai-Man Cheng; originalni naslov: Keung gaan haam cheng)
Mladenci Od filma koji se zove Zamka za silovanje, recimo..., očekivao sam mnogo više. Barem jedno dobro snimljeno silovanje a potom i krvavu osvetu. Ipak ovo je poprilično ljigava priča o problemima žena u Kini, lošim uvijetima u njihovim zatvorima, kritiziranje kapitalista iz Hong Konga i tako dalje. Ode u kurac! Početak je odličan, od nikuda krene suluda kaskaderska scena gdje policija progoni žensku na motoru, nedugo zatim motor skrene i zajedno sa kaskaderom sleti sa visoke litice! Mislim da je baš ova scena bila kobna za jednog kaskadera, ako se dobro sjećam odličnog dokumentarca o neustrašivim HK kaskaderima - Red Trousers: The Life of the Hong Kong Stuntmen (2003) - žica je pukla i tip je stvarno završio rasturen po kamenju slomivši nogu a čini mi se i oštetivši kralježnicu. Početak je inaće i gotovo jedino zanimljivo u filmu. Kasnije pratimo priču o liku koji svoju curu želi oženiti za bogatog tipa iz Hong Konga, cura na kraju pristane, to je ona s početka na motoru, kao samo na papiru, ipak ispadne da to neće tek tako završiti... Kako rekoh ništa posebno, desetak minuta filma sam čak i prespavao.. Ocjena: 4/10 (zbog scene na početku, Anthony Wong Chau-Sanga legende i još pokoje sitinice koje nisu bolje iskorištene) |
Kupio sam web kameru jer planiram pokrenuti reality show sa svojom farmom voluharica. Ovo s web kamerom mi je samo dodatna zarada, kad se već motaju po kući zašto ih ne snimiti i staviti na net?
To s uzgojem voluharicama je čisti biznis, ljudi nemaju pojma, uzgajam njih i krumpirove zlatice, već tri godine, ne bi mi vjerovali kad vam kažem koja je potražnja za voluharicama! Prošle godine su se doslovno razgrabile! Neki vlasnici poljoprivrednih apoteka su uzimali i po par tisuća. Neki me pitaju zašto im prodaješ kad znaš šta rade s njima. Ja reko šta rade s njima? Otkud znam! Ako netko želi držati par stotina voluharica u kući to je njegova stvar, pa pobogu ljudi drže zmije otrovnice u vodokotlićima zašto ne i voluharice?! Ako netko kupi tisuću dvije tih predivnih glodavaca ne znači odmah da ih pušta po njivama pa onda poveća cijenu otrova protiv njih. To su gluposti! |
Ništa posebno zanimljivo nikome osim meni, no da se pohvalim: konačno sam pronašao film koji sam tražio par godina.Najveći problem je bio u tome što nisam znao ni naslov filma, niti ijednog glumca koji glumi u njemu. Sjećam se samo da je riječ o, barem mi je tako tada igledalo, odličnoj crnoj komediji o tipu kojemu na leđima raste treća ruka. Probao sam sve, čak i forum Žutog titla, nažalost ni tamo nisam imao sreće. A na njega sam nabasao posve slučajno, kako to obično i biva...
Jučer sam bio na svom omiljenom trackeru s kojeg skidam sve trashy opsuritete te većinu drugih ljepota koje većina nikada neće pogledati... niti bi i trebala... Uglavnom, malo sam švrljao forumom, te tu našao ovaj link, na esencijalne šokantne filmove, a na popisu je bio i The Dark Backward (1991), čiji sam sinopsis iz nekog razloga počeo čitati i tu otkrio dugo traženi film o trorukom komičaru!:-)) Uskoro će valjda i osvrt na film... Nadam se da je vrijedilo čekanja. |
The Onion - America's Finest News Source
Ovu fenomenalnu stranicu sam otkrio još davno. Tamo negdje krajem 90tih, ali prošlo je par godina od mog zadnjeg posjeta i skroz sam ih zaboravio. Do, pred jučer kada me je sthwicked ponovno iznenadio sa fenomenalnim youtube otkrićem! The Onion imaju svoj YouTube kanal! Dugo nisam vidio nešto ovako urnebesno zabavno. Evo dva klipa, prvi je sthwickedevo otkriće a drugi su iz širokog asortimana koji upravo cijeli otkrivam.. Inđoj! |
(r: Juan Piquer Simón)
Slugs je jedan od boljih trashy horrora s animal attack tematikom. I čudi me kako mi je promakao u zlatno doba piratskih VHS-ica... Ovaj puta se čovječanstvo, odnosno mali gradić u unutrašnjosti, vukojebina, mora suočiti s najezdom mutiranih puževa golaća mesoždera!!! Šta je dobro, odnosno toliko loše da je dobro? Reakcije likova i glazba kao da su direktna posveta monster filmovima 50tih. Gluma je loša, ali upravo onako na pravi način. A scene međusobnog uvjeravanja likova su legendarne i nevjerovatno zabavne. Jedan lik dođe kod drugoga i predloži mu nešto, ovaj mu kaže da je lud. Onda prvi lik kaže da je ozbiljan, mada zna kako ludo zvuči ono što je rekao i da to moraju učiniti jer nema drugog načina, ili će njihov mali gradić biti uništen. Tada drugi lik kaže, ok idemo! Mada se ovaj obrazac ponavlja barem 5 puta u filmu svaki puta je jebeno zabavno!:-) Tu su i nezaobilazni razuzdani teenageri, pokoja sisa, te par dobrih gore scena. Zakon mi je scena kada si jedan stari na početku odreže ruku kada ne uspjeva skinuti radnu rukavicu jer je u njoj puž golać!! A tu je i scena kad se gola ženska valja (doslovno!) u stotinama (čini mi se) pravih puževa golaća! Šta još? Recimo scena kad glavni lik (health inspektor - avkors!:-) i njegova cura (žena?) krenu da zatraže pomoć gradskog učitelja kemije/biologije (local scientist) ona pri izlasku iz auta skida pulover i nastavlja u potkošulji! A tu su i solidne scene eksplozija. Fuck jeah! Ma nemam baš previše zamjerki, i mislim da će u filmu uživati svi ljubitelji trasha. Ocjena: 6,5/10 (da sam ga gledao u ekipi štovatelja trasha i pripit vjerovatno bi dobio veću ocjenu...) |
(r: Lloyd Kaufman)
Ovo je samo dijelom krv... Nisam baš lud za Troma filmovima. Poštujem i cijenim trud i borbu protiv velikih studija, potpunu neovisnost i sve to ali mi se njihovi filmovi rijetko gledaju. Ipak, nekako nisam mogao propustiti film o zombi pilićima!:-) Tip oralno zadovoljava olusmrznutu i očišćenu kokoš... Poultrygeist: Night of the Chicken Dead sadrži sve ono što bi se i očekivalo kod Kaufmana litre krvi i izlučevina, sise i anti korporativna politika. Priča i radnja je mješavina/parodija na Noć živih mrtvaca i Groblja kućnih ljubimaca, plus kako rekoh nešto anti korporativne politike te forsiranja vegetarijanstva. Moram priznati da su neke scene stvarno gadne, te da neko vrijeme neću jesti piletinu! Tip ostane bez kurca nakon što ga ugrize podivljalo srmznuto pile, te mu gurnu dršku od metle kroz šupak. Primjetite vrh penisa na drški metle.. detalji. U filmu me najviše smetalo pjevanje, ako nešto mrzim to su hrvatske humoristične serije i mjuzikli! Osim pjevanja u filmu možda ima i koji prdac previše, ali to je Kaufman, odnosno dijete u njemu. Nevjerovatno je da tip u svojim godinama može napraviti ovako nešto djetinjasto - u filmu ima barem tri scene gdje se netko usere pokraj ili preko wc daske! Danas sam baš bio u raspoloženju za ovako nešto pa mi je dobro sjeo. Film je dakle, poprilično trashy, u nekim trenutcima toliko gnjusan da je gotovo ne gledljiv, a neke scene su jednostavno predebilne, ali upravo to i je taj Tromin zaštitni znak. Plesna točka, redatelj i glavni glumac u zanosu... S druge strane krvave scene su gadne, dakle odlične te jako inovativne, kao naprimjer zabijanje drške metle tipu u šupak uz zvukove njištanja konja (očita referenca na mr.handsa!:-), rezanje lica na onu rezalicu za salame, otkidanje glave zajedno sa kralježnicom - dosta česta scena u horrorima koja je ovdje omžda i najbolje odrađena, debeli tip koji se doslovno preporodi - ovdje ne bi u detalje treba to vidjeti. Jesam li spomenuo gej meksički sendvić koji priča? Uglavnom... Zaključak: film bi svakako trebao pogledati svaki fan horrora i krvavih filmova, mada će barem pola nih ostati razočarani ili iživcirani. Ocjena: 7/10 Quote: Arbie: They are very slowly approaching the entrance! Micki: They'll break through faster than the five minutes it took me to turn Wendy into a full blown lesbian! Arbie: Damn it! Well we need action before they turn the glass into lesbians! |
Ok, po naslovu nikada ne bi pogodili da je riječ o zombie filmu, zar ne?! I Love Sarah Jane i nije standardni zombie film i svakako je bolji od hrpe novijih filmova u kojima se pojavljuju zombiji. Traje nešto malo ispod 12 minuta, a dostupan je besplatno na YouTubeu pa pogledajte: Izvor: SpoutBlog |
Sin Chucka Norissa uskoro završava svoj najnoviji film, evo jedne snimke sa snimanja koja je nekako procurila u javnost:
A evo i par kultnih SF naslova koji zaslužuju remake: http://www.imdb.com/title/tt0077305/ http://www.imdb.com/title/tt0109098/ http://www.imdb.com/title/tt0084090/ http://www.imdb.com/title/tt0095241/ http://www.imdb.com/title/tt0099853/ http://www.imdb.com/title/tt0058548/ |
(r: Kerry Weldon)
Ok, već mi je pomalo dosta lezba pa sam se odlučio promjeniti taktiku, ne idem abecednim redom nego sam izabrao film najkraćeg trajanja. Podsjetimo, gledaju se kratki filmovi iz The Ultimate Lesbian Short Film Festival (2005) kompilacije. Tranzit traje manje od 4 minute, u zadnje vrijeme sam pogledao hrpu kratkih filmova i već znam da je to jednostavno premalo za imalo smislenu razradu radnje. Bojim se samo da nije neki eksperimentalni umjetnički... Priča: Cura se pogledava sa drugom curom u vagonu podzemne. Ubrzo ova druga izlazi van. Ova što ostane izlazi na idućoj stanici. Žuri preko perona i ulazi u vlak u suprotnom smjeru. Smješak joj je na usnama. Kraj. Ok, sad se već malo brinem. Na http://lesbianlife.about.com-u stoji citat “10 short films full of INTRIGUE! FANTASY! SUSPENSE! And, of course, SEX!” u opisu ove kompilacije. Pogledao sam četiri od 10 filmova, a ne samo da nije bilo seksa, pa barem i lezbijskog, nije bilo ni gole sise, pa čak ni dekoltea! Ok, vidjet ćemo šta će sutra donijeti... Ocjena: 3/10 Inače, svakako pročitajte receniziju kompilacije na spomenutoj stranici - http://lesbianlife.about.com/od/lesbianmoviereviews/fr/UltimateLesbian.htm čisto da vidite kako reagira publika za koju su ovi filmovi i snimljeni. Morao sam se pokvareno cerekati (xe xe xe) kad sam pričitao da je autoricu recenzije prvi opisani film (A.Woman.Reported...) toliko uplašio da nije mogla spavati cijelu noć, ali kako kaže barem je imala izgovor za maženje u 2 ujutro. Pročitajte cijelu recenziju! |
(r: Roberta Marie Munroe)
Već je po uvodnoj temi očito da je ovo malo drugačiji film od prethodna dva. I bome je! Pravi pulp, te skoro pa blacksplotation. Uglavnom dvije cure sjede u autu poslije zabave, nedugo zatim jedna popizdi na drugu jer je ova poljubila neku treću pa joj ova otrese par puta glavom o volan, komandnu ploču te staklo prozora. kasnije malo skaćemo naprijed nazad vremenski dok nam redatelj pokazuje pozadinu priče te posljedice nasilja žena nad ženama. Još jedan dobar kratki film, mada ni gole sise! Ovo na slici je žensko! Ocjena: 6/10 |
(r: Marie Craven)
Dakle, gleda se kompilacija The Ultimate Lesbian Short Film Festival (2005), idemo abecednim redom. Drugi na redu je Blow. Ok, naslov obećava. Film je provučen kroz nekakve filtere da bi izgledao kao iz sedamdesetih prošlog stoljeća, auti također izgledaju stari, mada nisam siguran što se danas vozi u Australiji.. s druge strane na vratima glavnog lika stoji Kenny iz South Parka, tako da... Priča prati jednu mladu Australku koja svako jutro kihne 9 puta. U školi se najviše druži sa jednom prijateljicom s kojom često komentiraju dečke, komentari su većinom u stilu: "nije mi baš nešto". Jednom prilikom na nekakvoj zabavi na livadi cure se malo više zbliže... ali sve off screen. I ovaj film je dobar ima dosta zanimljivu priču, radnja teče glatko te ima tu nešto. Malo me je smetao jak australski naglasak i iskrivljen izgovor nekih riječi koje sam jedva razumio, te pjege na licu glavne glumice. Ocjena: 6/10 |
(r: Christine J. Russo)
Konačno su došli na red i kratki filmovi iz The Ultimate Lesbian Short Film Festival (2005) kompilacije. Filmove gledam abecednim redom pa je ovaj prvi na redu.. Priča počinje kada dva muškarca napadnu neku žensku dok izlazi iz auta, ona u šoku mašta kako je na sigurnom, na krevetu svoje voljene ljubavnice i bježi od napadača... Ok, odmah na početku moram reći da sam uočio dosta detalja koji odmah upućuju na to da ovaj film nije snimio muškarac. Kao prvo, glavna glumica nije nimalo zgodna. Zatim da je ovo napisao i režirao muškarac scena napada bi završila silovanjem, ili barem razgolićenjem žrtve. Ovako ništa od toga. Imamo samo jedva prosječnu ženu koja trči u ružnoj trenerki kroz park. A jesam li spomenuo da su napadači prikazani do vrata?! Ni u jednom trenutku im ne vidimo lica, što naravno znači da su to mogla biti bilo koja dva muškarca, jeli... Ok, bez zajebancije, film nije loš, i ovo je definitivno dobar početak. Vidjet ćemo kako izgledaju ostali filmovi. Ocjena: 5/10 |
Još uvijek gledamo samo kratke filmove...
Absurda Ajd kad sam već zapeo za kretke filmove pogledat ću i 3 od velikom majstora. Prvi je što bi se reklo tipični Lynch, samo sažet u 2 minute! Prazno kino, sa golemim škarama koje vire iz platna. Na platnu scena ubojstva, iako dobijamo samo audio zapis, sve je nekako uznemirujuće. Lynch majstor! Darkened Room (2002) Darkened Room je što bi se reklo tipična Lynchova zajebancija. Kamera iz ruke, dvije scene, porno gluma, mistika, atmosfera, čudna lutka. 8 minuta gledamo dvije zgodne tete kako pričaju gluposti. Meni je to ok! Premonitions Following An Evil Deed 58 sekundi! A tu je umorstvo, žena u velikoj tegli, obitelj koja prima tužnu vijest... i sve to kao da je snimljeno 1920ih. A tu je i nezaobilazna uznemirujuća atmosferična glazba bez koje ništa od toga ne bi imalo smisla. Ocjena: čista umjetnost |
(r: Cesar Romero)
Sam naslov filma te podatak da ga je producirala Američka zubarska udruga su pametnom dovoljni da shvati da je ovdje riječ o malo drugačijem filmu o nevidljivim nemanima!:-) Iako originalna ideja i dosta zanimljiva izvedba, ovim kratkim filmom prevladava dosada. Ocjena: 2/10 |
(r: Peter Rhodes)
* - 2006. je film konačno restauriran i pušten na tržište, a napravljen je 1924.! Jednina ekranizacija nekog H.P.Lovecraftovog djela kojemu je sam autor dao blagoslov! Iako ovaj animirani film nije ništa posebno iz današnje perspektive, ipak je facinantno kako dobro izgleda s obzirom na godinu kada je napravljen - 1924! Ocjena: 3/10 |
Izašao je novi album najboljih metalaca za koje nitko ne zna!;-) Prva stvar na albumu nije u njihovom "standardnom" stilu, nego je brža te vuče na Ministry i baš je nabrijana te mi je već jedna od dražih. Ostatak albuma je većinom u klasičnom stilu. Dakle, ništa loše. Inđoj! Meshuggah - Combustion + BONUS! Meshuggah - Shed |
(r: Sam Walker)
Odličan kratki film o tipu koji radi na pokretnoj traci u nekoj tvornici gdje ljudima reže glave. Film vjerovatno ima i nekakvu poruku. Kako god, odlični efekti, gluma, glazba, fotografija, te režija. A ima i nešto crnog humora! Sve to u manje od 7 minuta! Sve u svemu pravo malo remek djelo. Ocjena: 8/10 |
(r: Clyde Geronimi)
(banned Disney cartoon) Čudi me da na ovaj crtić nikada nisam naletio na tvju! Simpatična ratna propaganda o malom Hansu kojemu pričaju pomalo čudne bajke, o zloj vještici zvanoj Demokracija, Hitleru kao princu na bijelom konju i debeloj uspavanoj ljepotici koja predstavlja Njemačku. Ocjena: ?! |
(r: Hélene Cattet i Bruno Forzani)
Simpatični ultra kratki giallo filmić. Ne mogu reći da sam neki ljubitelj giallo filmova, većinom me znaju iživcirati ili ubiti od dosade. Kako ovaj traje samo 7 minuta uspio sam ga pogledati u cijelosti! Iako je gluma daleko bolja od "pravih" giallo kultnih klasika, ipak i ovome fali malo tempa, ali i što je pomalo nevjerovatno za giallo - golotinje! Ocjena: 5/10 |
(r: Robert Morgan)
Odličan kratki animirani film koji izgleda kao stariji spotovi Toola. Priča je to o sijamskim blizancima koji su rastavljeni dok su bili djeca, kasnije kao odrasli požele se ponovno spojiti, ali sve to nekako krene krivo... Odlična animacija, priča, režija, odnosno odličan kratki film. U 9 minuta, bez ijedne izgovorene riječi prikazano je puno više nego li u većini hvaljenih filova. Ocjena: 7/10 |
(r: Eli Roth)
(Ovaj davno napisani osvrt ostao mi je nekako neobjavljen iz nekog neobjašnjivog razloga… pa evo ga konačno…) Čim sam vidio trailer i čuo da će u drugom dijelu žrtve biti žene, pomislio sam: "drugi dio će biti bolji od prvog.". I naravno da sam bio u pravu!:-) Priča Ukratko za one koji možda ne znaju. U Slovačkoj postoji neka tajanstvena grupa ljudi i napuštena tvornica u kojoj se okupljaju bogati ljudi iz cijeloga svijeta, odnosno ameri i jedan švabo da bi ubijali netom otete mlade američke turiste koji uvijek nekako bivaju namamljeni na detour u mračnu Slovačku. Krvava kupka. Najbolja scena u filmu! E sad o samom drugom dijelu. Daleko je ovo još od dobroga, ali definitivno nije bio razočarenje kao prvi dio, mada ovdje jedva da ima jedna dobra scena - naravno to je ona kada onu ružnu curu objese naopako pa je ona vruća pica izreže kosom i okupa se u njenoj krvi. Ok, ni scena rezanja kurca zajedno s jajima nije loša, ali bi ipak više volio da su ubili tu dosadnu američku kučku. No film ima ok atmosferu koja nas priprema za "krvavi kraj" koji jedva čekamo i koji naravno i nije baš nešto krvav i u biti jedva da ubiju jednu kuju, mada ni to ne vidimo... no eto, jebiga, valjda će treći biti zakon. Ocjena: 6/10 (copy paste radnje prvog dijela, premalo krvi i gorea, te sisa...) |
(r: Edgar Wright)
Ekipa iz Shawn of the Dead se vratila! Shawn of the Dead me je ugodno iznenadio i mnogo mi je bolji od dosadnog remakea Dawn of the Deada. Ipak nisam imao pojma da je ta ekipa nedavno snimila Hot Fuzz, što je dobro jer bi se očekivanja napuhala... Hot Fuzz je odlična akcijska komedija rađena s puno duha i ljubavi. Film je pun odličnih usputnih fora a par scena vas definitivno mora nasmijati. Iako je u nekim scenama dosta krvav i ima malo mračniju priču ipak film zadržava nekakav vedar feel good osjećaj te je odličan za ekipno gledanje. Jedini minus mi je što drugi dio filma nije bio krvaviji. Što se nakako očekivalo poslije onih "sočnih" scena ubojstava. Šteta, bilo bi to pravo malo remek djelo. Ovako je samo odlična zabava za pogedati i zaboraviti. Ocjena: 8/10 |
Dvije stvari koje mi dugo nisu bile na playlisti, a još uvijek su fenomenalne, pa ih evo:
JOY DIVISION - Love will tear us apart JOY DIVISION sam otkrio tek prije nekoliko godina mada ovu stvar vrtim i duže, te mi je ona možda i najbolja ljubavna stvar ikada, osim nje zakon je naravno i She Lost Control te gotovo sve ostalo. Još nisam pogledao Control (2007), film o životu frontmena Iana Curtisa, ali planiram uskoro. (wiki) THE GATHERING - Amity (live) The Gathering je fenomenalni nizozemski band, koji je svirao gothic metal još prije sveg ovog turbo goth smeća koje nam danas serviraju Lordi i slični. (wiki) + BONUS: THE ZOMBIES - She's Not There The Zombies su mogli biti drugi Beatlesi samo da su bili malo više organizirani, ovako, ostali su samo "skriveni dragulj" kojeg samo otkrio zahvaljujući fenomenalnom The Life Aquatic with Steve Zissou (2004). THE ZOMBIES - Time Of The Season (wiki) |
(r: Magnus Gillberg)
Ultra kratki film o tipu koji gleda nasilje na tvu i reže sam sebe nožem. Efekti su odlični, pogotovu nezaobilazno vađenje oka, tu je i rezanje crijeva (pupkovine?), sasvim dovoljno za 1 minutu! Ocjena: 6,5/10 (ipak traje samo 1 minutu!) |
(r: nepoznato)
Simpatičan i krajnje edukativan kratki Diznijev crtić iz 1946. koji djevojčicama objašnjava menstrualni ciklus. Zanimljivih 10 minuta, uz ponešto namjernog te ponešto nenamjernog humora. Clock is ticking away... Roditelji, ako vam je bed objašnjavati, nabavite ovaj crtić! :-) Pogrešno je mišljenje da se onih dana u mjesecu ne smije ići na ples Ocjena: 5/10 (ili bilo koja druga...) |
(r: Paco Plaza)
Cokieees! Jedan od bolesnijih i naravno samim time i najboljih filmova koje sam pogledao. Iako traje oko 15 minuta, dosta toga ispriča. Radnja se odvija u nekakvoj ustanovi punoj penzijonera koji imaju pomalo čudne hranidbene navike... Odlična režija i gluma, te isprana fotografija. Definitivno jedan od najboljih (kratkih) horror filmova. Obavezno pogledati. Ocjena: 9/10 |
(r: Philip John)
Kratka (ni 5 minuta duga!) ali zanimljiva, inteligentna i humorom natrpana posveta nunsplotation žanru. Koja naravno uključuje i gole sise, potpuno golu žensku, okrutne opatice i fenomenalan završetak. Vrijeme je za kupanje.. O daa, prave su!:-)) Odlično, definitivno jedan od najboljih kratkih filmova! Ocjena: 8/10 |
Hvala sthwicked™ za ovaj link! HotForWords: sisata plavuša na engrishu objašnjava neke poznate fraze i izreke. Ovaj tjedan: Cat out of the bag game Poslušajte i obrazujte se! (više informacija na: http://www.hotforwords.com/) |
< | svibanj, 2008 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv