Dečko koji obečava

subota, 24.05.2008.

O voluharicama

Kupio sam web kameru jer planiram pokrenuti reality show sa svojom farmom voluharica. Ovo s web kamerom mi je samo dodatna zarada, kad se već motaju po kući zašto ih ne snimiti i staviti na net?

Image Hosted by ImageShack.us

To s uzgojem voluharicama je čisti biznis, ljudi nemaju pojma, uzgajam njih i krumpirove zlatice, već tri godine, ne bi mi vjerovali kad vam kažem koja je potražnja za voluharicama! Prošle godine su se doslovno razgrabile! Neki vlasnici poljoprivrednih apoteka su uzimali i po par tisuća.

Image Hosted by ImageShack.us

Neki me pitaju zašto im prodaješ kad znaš šta rade s njima.
Ja reko šta rade s njima? Otkud znam!
Ako netko želi držati par stotina voluharica u kući to je njegova stvar, pa pobogu ljudi drže zmije otrovnice u vodokotlićima zašto ne i voluharice?! Ako netko kupi tisuću dvije tih predivnih glodavaca ne znači odmah da ih pušta po njivama pa onda poveća cijenu otrova protiv njih. To su gluposti!

Image Hosted by ImageShack.us





- 10:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker