26ti

petak , 26.04.2019.

Broj prekršaja na odluci da totalno smanjim prigovaranje drugima:
Jučer:3. Danas:1.

Ponovo mi se javljaju te negativne misli vezane za njega, koje stvarno više ne znam jesu li zvono za uzbunu ili prvi znaci nekog nadolazećeg delirijuma. S jedne strane ga razumijem, kad skinem sa sebe veo pod kojim samo vidim kako je meni, shvatim da mogu postojati stvari koje su ga malo ohladile od mene, ili stvari koje ga se trenutno više tiču nego ja koja sam daleko, ili to da smo takoreći od jučer skupa i da je sasvim normalno da se nije vezao toliko kao ja.
S druge strane, ipak, nekontrolisano mi sijevaju sitni detalji od prije, dok se još nismo definisali, i to kako mi je pridavao enormno više pažnje sve iako je i tad govorio da ne zna i ne voli tepanje niti je romantičan tip muškarca, što je meni u toj fazi i odgovaralo; te mi pada na pamet da smo zvanično skupa gotovo 3 mjeseca a ganjamo se ukupno gotovo 7 i da to nije baš toliko malo; i to kako na sitnim kao nevidljiva nit, detaljima u našim razgovorima, odaje da uzmiče i da ne gaji više toliku naklonost prema meni.

U zadnje vrijeme se malo više trudi oko naše komunikacije, to mogu bar priznati. Samo je nekako...hladan i dalek. Ili se možda, bar nekim dijelom, meni to čini jer ga ljubim gotovo svim srcem, osim onim dijelom koji je uplašen da će ga povrijediti.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.