17ti

ponedjeljak , 22.04.2019.

Možda sam malo pretjerala, ne mogu da ocijenim. Povjerivši se jednoj prijateljici, ocijenjeno je da nisam a povjerivši drugoj, ocijenjeno je da jesam. Bar za svoje dobro, i za dobro ove veze koja se tek formira. Bilo kako bilo, lakše mi je što sam sve izbacila iz sebe.

Prije dvije noći smo popričali o svemu što mene muči i bio je pun razumijevanja, pa sam se naivno ponadala da će se još sutra potruditi da se te stvari malo promijene. Umjesto toga smo se čuli kao po običaju, vrlo kratko i on je skrenuo pažnju da ode gledati utakmicu što je mene do kraja izbacilo iz takta i tako smo se sinoć počeli svađati, i presvađali se do kraja noći. Umjesto običnog iznošenja onoga što mi je zasmetalo, uvrijeđeno sam ga zasula otrovnim komentarima i uvrijedila par puta onako kako nikad nikoga u životu nisam uvrijedila. Pogrešno sam očekivala da će mu to staviti do znanja koliko me je povrijedio i koliko mi je stalo, a umjesto toga smo se posvađali kao nikad dotad i mrva je falila da odustane od dolaska i da se ne vidimo nikako. I da završimo sa svime baš sada. Danas je rekao da će ipak doći, što mi je ipak mnogo značilo.

Bila sam bezveze raspoložena i danas, kao i prethodnih dana ali me bar nisu spopadali napadi suza. Išla sam u šoping nekako nazor, kupila neke stvarčice, isto nazor, i ništa od toga mi nije uspjelo skrenuti pažnju i popraviti raspoloženje. Usput sam razmišljala o svemu i bar trenutno, složila si u glavi da sam se (možda) malo previše fiksirala na njega kao neku emotivnu luku koja će mi sad, kad smo zajedno, pružati koliko god pažnje mi treba i kad god mi treba, i u svemu tome sam smetnula s uma da se muškarci sporije i teže vežu, i da sve to što pokušavam, je zapravo gušenje za njega. S druge strane, stoji da sam bila u pravu za te stvari, s time se čak i on složio, samo sam ih, eto, krenula iznositi na sasvim pogrešan način.

Ukratko, prilično sam usrala, kad je riječ o načinu na koji neko treba da se postavi u mojoj situaciji, i bezveze mu pokazala neku sasvim lošu stranu sebe. Ako nakon ovoga uspijem u tome da ga zadržim i da me zavoli, tačno ću si imati na čemu čestitati.

Fiksirana na njega, zabrinuta i razočarana situacijom na poslu, zaboravila sam uživati u svim drugim stvarima i iskalila se baš na njemu, ne razmišljajući o tome koliko će daleko otići.

Prirodno nisam baš strpljiva osoba, i iako sam o tome ponešto kroz živit naučila, pustila sam da mi izmakne nestrpljivost u svoj njenoj zlobnosti i negativnosti, na gotovo najgori mogući način. Dramila sam i optužila ga za sve za šta sam se u tome momentu sjetila.

Pretjerala sam.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.