Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off


Pretraži net
...ovaj blog



Silbermond - Das B...


I'm

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



contact:

natalliya_555@yahoo.com






LINKOVI




...voli me ili mrzi, bas me briga...

...so much that is hurts...

...little_angel...

...Big girls don't cry...

...majena$sjatkica...

...sorry,can't be perfect...

...iva bj...

...One dark afternoon,Like a shadow I flew!! ...








trebate dizajn evo preporuka...

Come into my dark chest of wonders...

Tinchy design

...torry...

...gadura ...

...refugee...

...dadodesign...

i oslalo

Blog.hr

face book

yahoo

youtube

hi5

moji biljeske

Ožujak 2010 (2)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
natalliya

Image and video hosting by TinyPic
ljubav.... ma trko jos vjeruje da to postoji...


Image and video hosting by TinyPic
hmmm.... pravila postoje da bi se krsila zar ne???

Image and video hosting by TinyPic
oh yes baby

Image and video hosting by TinyPic
kazu da umjesto princa uvjek pronademo samo konja....
onda neka barem bude lijep konj

Image and video hosting by TinyPic
vjerujte mi nezelite naljutit 100% bika...

Counters
Counters

petak, 25.04.2008.

Image and video hosting by TinyPic


posljednja suza niz lic pada
posljednji put srce se nada
kazu nada umire zadnja
i srce posljednje otkucaje broji
dok ti polako nestajes
tuga u srcu se roji
puca polako, puca na dvoje
spojitiga mgu samo ruke tvoje
ali one su zauzete
one grle zenu drugu
i meni obecavaju
smrt bolnu i dugu
prlisilan smijesak na licu
kada te ugledam u tebi vidim izdajicu
izdao si ljubav nasu
i sada nema puta k spasu...

Image and video hosting by TinyPic

ljudi ispricavam se kaj ne pisem nista i ne komam ali nemam vremena fakat, imam brdo za ucit i jos k tome sam pocela isat knjigu tako da fakat nemam vremena
skoknut cu uskoro na brzaka do vasih logova i komat... nemojte se ljutit
kissam vas

by: Natalliya

- 18:52 - *Komentari* (4) - *Print* - *#*


subota, 19.04.2008.

prodorna zvonjava mobitela budi me iz sna
javljam se...
ali ne to nisi ti
ti me vise ne zoves
to je neki stranac
koji je usao u moje sce
i uzeo tvoje mjesto...
tvoje poruke stizu samo kada ja prva posaljem
pises uvjek sa tako malo rijeci
uvjk sa nekim hladnim tonom...
dajes mi doznanja da je gotovo
da te vise nema u mom zivotu
ali zasto?
gdje si tako brzo nestao
juce jos smo si bili sve
a danas stranci koji se ne poznaju
htjela bih vratit vrijeme
ispravit greske
vratit tebe u svoj zivot...
ali kako ???
tebe ljubi druga
nisi sam
nisam ni ja
ali dali ih stvarno volimo
ja njega, ti nju?
dali ih stvarno zelmo kao sto so zeljeli jedno drugo?
dali ti je ona dovoljna da me zauvjek izbrises iz zivota?
kada ces mi odgovorit na ta pitanja
kada ces mi poslati poruku
samo da mi kazes da si me volio
bila bih sretna i da napises u proslosti
ali samo naisi
reci mi da sam ti znacila
da sam bila tvoja ljubav
reci mi da si me volio bar upola kao sto sam ja tebe
reci mi da sam ti bila vise od prijateljice
reci mi da ti je zao sto vise ne postojimo
ali ja te poznajem
ti to neces nikada reci
cak i ako tako osjecas
skrivat ces to od mene
jer zelis da patim
to je tvoja osveta.......


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



zivot stvarno nema smisla, nema smisla bez ljubavi, ali kako pronaci pravu ljubav,ada smoza svaku uvjereni da je bas ta ona prava?????????
ove rijeci gore napisane nista neznace
stvarno nemaju znacenje, samo su mi pomogda se ispusem


(dodatak)

Djogani

*Znam ja*

Kazu da si srecan sa njom
da si promenio i broj

hvalis se da zivis k'o Bog
bas lepo

A kad si vec sredio sve
nemoj, nemoj da me zoves
kad odes od nje
prema jednoj bar budi fer
bilo bi lepo

Znam ja dobro kako ti je s njom
cak sam i tvoj novi broj pre nje znala

dugo jos bi ti nju lagao
da moju sliku tad nije nasla

Znam da si isti k'o pre
jos drhti ti ruka i srce ti lupa kad zoves me
priznaj to da ime sto pise
nije od bivse vec zivot tvoj


Kazu da si srecan kraj nje
da si ostvario sne
i kako ti je ona sve
ma koga lazes


A ja istinu znam zoves me samo
kad ostanes sam
treba da pobedim sram
i sve joj kazem

- 08:35 - *Komentari* (12) - *Print* - *#*


četvrtak, 10.04.2008.

PRIJEVARA-oprost nikada

Jeste li ikada prevarili ili bili prevareni…
Ja jesam, bila sam prevarena I bila sam spremna oprostiti prijevaru, ali ipak nisam, zasto???
Zato jer nisam razumjela, nisam shvacala sto zapravo znaci prijevara.
Nekazem da je to nesto dobra, bas naprotiv, ali svakom od nas se desilo ili ce se desiti da prevarimo bar jednom I da budemo prevareni bar jednom (nadam se da samo jednom)
Ja mislim da osoba koja nije nikada prevarila da ona ni nemoze oprostiti prevaru.
Kada je mene moj decko prevarilo (sto zapravo I nije bilo sto posto prijevara ali mene je ipak povrijedilo) mislila sam da nikada necu moci preci preko toga, mnislila sam da ce mi to stalno ulaziti u glavu, svaki put kada ga vidim da cu znati da ja nisam dovoljno dobra za njega I da je trazio drugu… I dugo mi je ulazilo u glavu ali ne u tome kontekstu, kada sam shvatila da sam ga stvarno izgubila I da je sve sto smo agenda gradili gotovo, odlucila sam razmisliti I shvatila da ipak mogu prijeci preko toga, da mu mogu oprostiti, ali naime vec je bilo krekasno jer sam ja napravila mnoge greske pokusajuci se osvetiti I vratiti mu duplo, naime to me kostalo nase ljubavi, ali sam barem shvatila da ako osobu stvarno volimo I ako nam je stalo do nje vise nego do sebe same, onda mozemo I prijavu razumjeti.
Ipak na kraju prijevara je po mom misljenju samo trenutak strasti I nista vise.
Ali ostaje pitanje PREVARENI JEDNOM, PREVARENI OPET?
Jeli istina da ako oprostimo prijevaru da cemo biti opet prevareni, je I nije nemora da znaci, jer ako osoba se koja je prevarila stvarno kaje I ako nas stvarno voli, nece toponoviti iz strata da nas ne izgubi.
Moja teorija TKO NIJE PREVARIO NEMOZE OPROSTITI PRIJEVARU?
Neznam recite mi vi sto mislite o tome, ja nisam shvacala sto je zapravo prijevara dok ja nisam prevarila, bilo mi je zao, kajala sam se jako I jos se kajem sto nisam bila dovoljno jaka I prepustila se hiru, sto sam se prepustila vinu I romantici na plazi u sumrak, nisam to nikada priznala decku jer sam znala da bi to bio kraj za nas, ali ipak citavo vrijeme me je to tistilo, nisam mu mogla pogledati u oci, ja sam inace osoba koja mora priznati takve stvari, jer ih nemoze drzati u sebi. Ali njemu nisam priznala nisam ga htjela izgubiti, ako sam ga prevarila ne znaci da ga nisam vljela, ok mozda to nije bila prava ljubav koju sam trebala osjecati, jer sam jos uvjek patila za bivsim ali voljela sam ga na neki pose ban niacin, vise kao prijatelji kojeg nisam zeljela izgubiti….
Presutala sam mu prijevaru, neznam dali bi upheaval kriti I dalje da nismo prekinuli zbog druge stvari, jednostavno nismo se slagali.
Jos uvjek se kajem zbog toga, bojim se da necu opet izgubik kontolu I opet prevariti…
Ali znam da ako stvarno volim osobu I ako joj vrijerujem I naravno ako mi ona prizna sama prijevaru a ne da ja to outcries od drugim, ako vidim da se stvarno kaje I ako znam da me voli, OPROSTILA BIH
Za kraj me zanima DALI STE VI PREVARILI ILI BILI PREVARENI I DALI BISTE MOGLI OPROSTITI???

Kissam vas sve
Zahvala mojim verim blogovcima koji komentiraju moje gluposti…

By: Natalliya

- 21:16 - *Komentari* (12) - *Print* - *#*


subota, 05.04.2008.

Musko-Zenska prijateljstva

postoje li musko-zenska prijateljstva???

ispricat cu vam pricu zbog koje ja neverujem
prica se radi o dva lika: Misty & Sony

Misty & Sony upznali su se na internetu na vipovom chatu, kako su se dopisivali ¨poceli su shvacati da imaju dosta toga zajdnickoga...
Misty je u njemu pronasla priatelja, prijatelja kojem moze reci sve i najcuvaniju tajnu je je znala da ce je on razumjet, nikada je nije osudivao zbog nicega kao sto su to radile neke njene prijateljice.
on je nju slusao i ona njega postali su prijatelji, on joj je bio poput najboljeg prijaelja,
dopisivali su se po citave noci, pisali su o raznim temama, nasmijavali jedno drugo, nije bilo nimalo neugode srama pricali su o svakoj temi...uskoro jenjihovo prijateljstvo polako nestajalo s interneta. pricali su satima na telefon. on je kupio vipovu karticu na pretplatu da bi mogli besplatno pricat jer je ona imala vip, mnogo puta su pricali i po citau noc, uvjek su imali neku temu za razgovor, nikada izmedu njih nije bilo one neugodne sutnje....
misty se pocela zaljubljivat, iako si nije htjela to priznati ljubav ju je sustigla, odpocetka se uvjeravala da je to samo prijateljska ljubav ali nije bila....
srce bi joj se steglo kada bi on zakasnio i nebi nazvao na vrijeme, plasila se da mu se nije nesto dogodilo svasta joj je ulazilo u glavu, nije mogla da necuje njegov glas.
misty nije bila ni svijsna kada se to tocno dogodilo odjednom se samo uhvatila kako mu govori po miliun puta u jednom satu da ga voli i on je njoj to stalno ponavljao
rodila se ljubav iz njihovog priateljstva, ali ljubav koja nije funkcionirala, zasto to neznaju ni jedan ni drugi sada svaki krivi onog drugog
sony misli kako je misty kriva jer se prepustila svom hiru i otisla drugom
misty misli kako je sony kriv jer je on stalno zvao njenu ptijateljicu i pricao s njom neke sumljive razgovore iako je znao da ih ta "prijateljica" samo zeli rastaviti jer je ljubomorana
misty tvrdi da je ona bas zbog toga nasla drugoga da bi se osvetila ali s kojim zapravo nije prevarila sonya jer izmedu njih nista ije bilo...
ali za sonya je to bilo previse prekinuli su...
misty je shvatila koliko je pogrijesila i pokusala vratiti sonya svim svojim mocima ali nikada nije uspjela bar ne u upotpunosti
ostali su u kontaktu, opet su bili prijatelji, ali t za misty nije bilo dovoljno ona je zeljela vise. svaki put kada bi ga molila za jos jednu sansu on je rekao da zasto kvariti prijateljstvo koje imaju kada je tako sve super,
ali nije bilo sve super, on nije shvacao koliko misty pati.
misty je imala poslje njega druge ali nijedan nije bio kao sony, nikako ga nije mogla zaboraviti. proslo je godinu dana nakon njihoog prekida i oni su jos bili samo prijaelji, a tada je misty upoznala nekoga i zavoljela ga, ali jos nije mogla zaboraviti sonya, ne dok su u kontaktu, donjela je bolnu odluku i rekla mu da neka bira ili vise od prijateljstva ili nista on je htio samo prijateljstvo, ali on je prekinulasve kontakte s njime, taj korak je za nju bio pretezak i prebolan ali ga je napravila. misty je i sada u vezi s deckom koga je upoznala i sretna je, ali s vremena na vrijeme jos pusti suzu zbog sonya jer vjeruje da je izgubila najboljeg prijatelja....
probolila je sonya ali nije prebolila njihovo prijateljstvo i nikada ni nece........

KRAJ.


vi sada sami zakljucite dali postoji prijateljstvo izmedu decka i cure ili ne, ja mislim da uvjek jedna strana zeli vise.
istina moze se biti prijatelji ali nikada najbolji jer linija izmedu najboljeg prijateljstva i ljubavi je jako tanka i lako ju je prekoraciti....


p.s. (ova prica je istinita, pocela je prije 2 godine u 2 mjesecu a zvrsila ove godine u prvom mjesecu, sony i misty su bili zajedno 8mjeseci (dan vise ili manje nije sigurno) mozda ce neko i prepoznati o kome se radi ali molila bih one koji prepoznaju da to ne govore na blogu zbog anonimnosti misty i sonya. Hvala)


by: Natalliya

- 16:57 - *Komentari* (20) - *Print* - *#*


četvrtak, 03.04.2008.

SMRT-spas od zivota

SMRT, donedavno sam vjerolavala da je ona stvarno spas od zivota, od problema i od svega drugoga...
ali dali je stvarno???
svakog dana je sve vise adolescenata koji pomisljajuna smrt a i mnogo ih pokusa dok neki uspjevaju oduzet sami sebi zivot, zasto to rade, dali je stvarno rijec o poremecaju kako tvrde lijecnici...
moram priznati da je ta tema jako osjetljiva, ne tako davno i ja sam razmiljala o samo ubojstvu nekoliko puta i pokusala ali nisam imala hrvabrosti pa sam zavrsila samo s parogrebotina na ruci na srecu ili nesrecu to jos neznam, ali ono sto znam jest da nikome nije lako ko razmislja o samoubojstvu, i da ta osoba otome ne razmislja jer je poludila nego jer ima neki problem, jer joj fali ljubavi ta ljubav ponekad moze biti od stane roditelja ili prijatelja a u dosta slucajeva od suprotnog spola...
u zadnje vrijeme mnogo razmisljam o dosta stvari i pitam se sto je lose a sto je dobro, pitam se dali je smrt ipak rijesenje svih problema, sto njome dobivamo a sto gubimo...
moj blog je oduvjek bio taman, u njegovoj srzi je postojala samo tuga koju bih izbacivala iz sebe kroz postove, ali sada se pitam to rade oni koji nemogu svoju tugu izbaciti na blogu ili ih ne smiri pisanje pjesme, kako oni pronadu sebe, kako se razvesele, sto rade. dali imaju nekoga tko ih saslusa, razumije, savjeuje razveseli ili su sami sa svojim problemima
pomalo se rastuzim kada procitam u novinama da je neko pocinio samoubojstvo ili da je pokusao, iako nepoznajem tu osobu rastuzim se, jer znam da je postojao neko da jsaslusa i pokusarazumjet njene probleme i pomoci joj rijesit ih ta osoba bi bila ziva a u novinama bi mozda pisala neka vesela vijest
mozda da joj je neko reko "volim te" mozda bi se na njenom licu pojavio smijesak i nestala tuga, kada bi je otac ili majka pohvalili za neku sitnicu sto je napravila a ne samo da se deru zbog losih a dobre da neprimjecuju
mozda bi bilo jos nade za sve one koji su napravili samoubojstvo, da su njihovi prijatelji i obitelji malo vise obracali panju na nih....

- 21:24 - *Komentari* (2) - *Print* - *#*


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.