Linkovi:
Forumski Star Trek - the best parody ever
Ovo sam ja na forumu.

Ako nekoga zanima tko se krije iza ovih tekstova, evo:
Photo 1: smile!
Photo 2: glupa zanesenost
Photo 3: koje poziranje (*rolleyes*)

Posebni blogovi:
Koalicija
Miomaocetung (my pet),
Mad (something different),
Carica (zadivljujuće), Panonski mornar (my twin),
Hal, Glupinickname, Watashi, Blackadder, Ribac, Unspeakable, AxMi-24

(...ima ih još...)

21.09.2004., utorak

Jedinstvenost u različitosti

Pokušala sam ostati uvijek u istom tonu na svom blogu… pokušali su i neki drugi, kao što su i sami napisali. Međutim, jednom pukneš, kao što sam i ja, i onda poželiš pokazati da ovo što je ovdje nije sve.
Poruka onima koji su to osjetili: ajmo biti sve. Sve različito što jesmo unutar sebe. Povezivanjem i prihvaćanjem tih različitosti, čini nas jačima.

Nisam ekscentričan, samo sam življi od drugih ljudi. Ja sam neomiljena električna jegulja u ribnjaku zlatnih ribica.

Pogledajte Madov blog. On je prava električna jegulja. :) Al on je shvatio bit bloga. Biti sve odjednom. I možda ćete u prvom posjetu pomislit: ahh, koji idiot. Međutim, već u drugom pogledu možete promijeniti mišljenje za 180°. Zato jer on je dozvolio sebi biti i crno i bijelo, pozitivno i negativno, davanje i primanje… I onda vam pokloni nešto poput teksta "Ako" … i onda shvatite: kad dozvoliš sebi biti sve što doista jesi, dozvoljavaš sebi biti čovjek.

Međutim, nismo mi čudaci. Jedinstveni smo u svijetu koji smatra da je pristanak na kompromise najprihvatljiviji način ponašanja.
Pa što ako sam obojala zid u tamno crveno? Pa što ako želim staviti likove iz crtića pored nekih umjetničkih djela? Pa što ako slušam i rock i klasičnu glazbu? Što ako imam uvjerenja koja se doimaju "neobičnima"? Ista uvjerenja, nama bliska osoba može doživjeti kao zrnce genijalnosti.
Naš način razmišljanja možda nije u skladu s onim "kako je red". Međutim, električna jegulja zrači toliko energije da se zlatne ribice uvijek uplaše, al za to nije kriva jegulja, zar ne?

Možda čak otkrijemo i kako neki drugi ljudi cijene našu jedinstvenost kao skriveno blago pohranjeno u nama.

Zapravo ništa ne moraš biti.
I ništa ne moraš činiti.
Zapravo ništa ne moraš znati.
Zapravo ništa ne moraš postati.
Pa ipak,
to pomaže da razumiješ da vatra gori,
i kad kiši da je zemlja mokra…
Bez obzira na posljedice.
Nitko nije izuzet.


- 13:02 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
Opis bloga
Zvuk tišine... jedini koji imate kad ostanete sami sa osobom duboko u vama... možda onda pronađete odgovore koje niste znali naći jer ste bili izgubljeni među ljudima...
Ovaj blog posvećen je takvim trenucima, kada ste daleko od svih... s tišinom oko vas... možda i vama tada padne na pamet neka ludost kao i meni:

Želim osvojiti svijet. A onda ću vidjeti što dalje.
Secrets of life
"Ako nije moguće nekoga potpuno imati, najbolje ga je tada potpuno izgubiti."

"Biti pametan znači razlikovati istine koje treba reći od onih koje treba prešutjeti."

"Umanjimo li svoje Ja, tada može rasti nešto važnije."

"... i živi tako da se ne postidiš ni jedne svoje uspomene."

"Svatko vidi kako izgledaš, ali ih malo zna ono što jesi."

"Nikad nismo toliko sretni, ni toliko nesretni kao što mislimo."

"Da su gnjevni pogledi strijelice, svi bi ljudi bili ubojice."

"Vjera je sposobnost da se podnese vlastita sumnja."

"Razmišljati znači duboko se čuditi."

"Kad svi ljudi jednako misle, znači da nitko puno ne razmišlja."

"Istina je - zabrinutost ubija ljubav."

"Budite realni. Očekujte čuda."

"Strah je samo drugo ime za nesposobnost da ovladamo nastajanjem misli."

"Imamo jako malo mašte za bol koju nanosimo drugima."

"Snovi nikada ne umiru. Umiru samo sanjari."

"Imagination is more important than knowledge."