25.09.2007., utorak

52.


SVE JE

SHVAĆENO



Navečer je Pauk objasnio zašto nije odgovorio na posljednju poslijepodnevnu poruku Mlade domine:

Četvrtak, 15.09.2005. u 22:02
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Uzvišena, otvorio sam Vašu cijenjenu poruku i ostao sleđen:
UPUTSTVA SU NEJASNA KAKO BI ROB UVIJEK POGRIJEŠIO!
Dugo gledam u to i bojim se išta napisati.
Vi nadilazite sva očekivanja!

Pogriješio sam čim sam Vam se obratio, stradati ću što god učinio, ali ne mogu si pomoći. Prekasno je. Osvojili ste me i ja sam bez obrane.


Deset minuta kasnije Mlada domina je uputila poruku Franu Nischtu komentirajući njegovo dugo pismo:

nije loše.

Kao da mu se odužuje za trud zbog tako dugog pisma, nadodala je:

evo ti jedan fragment:

Nakon toga je priložila kopiju cijele poruke koju joj je Pauk poslao u 22:02. Pauk je za to vrijeme vidio da je ona prisutna i aktivna jer se stalno mijenjalo vrijeme koje je pokazivalo kada je poslala posljednju poruku, ali njemu nije stizala niti jedna, te se nakon pola sata ponovo javio:

Četvrtak, 15.09.2005. u 22:32
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Glup sam! Shvatio sam! Pogriješio ja ili ne pogriješio, Vi ionako možete što god hoćete!
Sanjam o tome da ležim ničice pred Vašim nogama i glasno izgovaram:

JA SAM VAŠ ROB!

ČINITE SA MNOM ŠTO GOD HOĆETE!

OBOŽAVAM VAS!

Te riječi tako dobro zvuče izrečene!

Nakon toga javila se i njemu:

Četvrtak, 15.09.2005. u 22:35
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk

lezi na pod, digni dupe u zrak, zabij bradu u pod tako da vidiš ekran.
Ostani tako dok ti se ne javim!
Pazi, možda bude dugo!

javi kad si zauzeo pozu.
povremeno kruži guzicom kao kurvica
h ha haha!

Na tu naredbu on je promptno reagirao:

Obožavam Vas, okrutna gospodarice!

Odmah nakon toga ju je izvijestio:

Vaša zapovijed je izvršena!

Nekoliko minuta nakon toga stigle su naredne instrukcije:

Četvrtak, 15.09.2005. u 22:40
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk


dobro,
svako malo napravi krug guzicom,
i broji koliko puta si kružio.
taj broj će biti jako važan.

ja se sad idem tuširati. toplom vodom.

napiši još jednom kako se osjećaš i da li si sve shvatio. znam da si malo spor u glavu, hihihi

Neuobičajeno, Mlada domina je dodatno komentirala što ju je nazvao "okrutnom gospodaricom":

Četvrtak, 15.09.2005. u 22:42
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk


ovo nije nikakva okrutnost.
još nije!
robe!

On je uzvratio:

Četvrtak, 15.09.2005. u 22:43
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Sve sam shvatio!

Ja sam Vaša kurvica!

Osjećam se... neopisivo. Srce mi tuče dvostruko jače, valjda mi se tlak digao. A stražnjica, do nedavno u toplim gaćama, iznenada izbačena na svježi zrak, osjeća svježinu noći tako izložena.

Taj dio prepiske završen je njegovom konstatacijom:

Četvrtak, 15.09.2005. u 22:44
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Okrutno je toliko žudjeti za Vama!

Ona nije odgovarala što je bilo u skladu s izjavom da se odlazi tuširati.




- 11:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prosinac 2008 (12)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (2)

Komentari On/Off

Ovaj se blog čita drugačije nego ostali blogovi. Svaki mjesec je jedno poglavlje, s tim da se mjeseci „listaju“ unatrag. Dakle, PROSINAC 2008 je prvo poglavlje, a TRAVANJ 2007 deseto. Možete se kretati kroz njega i pomoću uputnica „prethodni mjesec“ i „sljedeći mjesec“ na dnu poglavlja.