najboljafurka su
Mirko, Zvonko i Sunčica
Pozdrave, prijedloge, sugestije, lance sreće, pisma podrške, prijetnje smrću i slično šaljite na mejl


Find your Match at JustSayHi

Sunčica Voli





Mirko Voli

    Zvonko Voli
    • Prdit i Srat




    This blog has been approved by Chuck Norris!


    I ostali...

    najbolja furka

    subota, 21.04.2007.

    Slika s naslovnice


    Što čovjek može napraviti da završi na naslovnici dnevnih novina?? Sad je prvo što svima pada na pamet MASAKR!?! Ja se duboko nadam da to nije jedini način. Mislim da postoje mnoge druge, manje radikalne opcije. Možete na primjer stati iza neke slavne osobe dok je fotografiraju fotoreporteri, a ako vam to nije dovoljno dobro onda se možete progurati u prvi plan pa se nadati da je to jedina fotografija koju su uspjeli razviti…
    Možete od sebe praviti budalu u javnosti i nadati se da će netko prepoznati vaš potencijal…
    Možete se pokušati prerušiti u neku slavnu osobu i paradirati gradom da vas zamijete…
    Možete izmisliti neku glupost koja nije nikome pala na pamet i dospjeti u GKR. Npr. Guranje kore od naranče nožnim palcem uz brdo istodobno svirajući temu iz teletabisa na bendžu…
    To je bio samo primjer u kojem ću se ja okušati, a vi si možete smisliti i neke svoje jednako dobre discipline. Možda čak i nebo nije granica…
    Možete se pokušati probiti i svojom dobrotom i humanitarnim radom u karitasu…
    Možete osnovati svoje novine i biti na naslovnici svakog broja…
    Možete se okušati u nekom sportu i postati najbolji u njemu… ili najgori…

    Što više razmišljam o ovome to mi je nejasnije zašto netko uopće želi biti na naslovnici i od ovog laprdanja me počinje boljeti glava, pa stoga zanemarite moje debiliranje i napravite što vam prvo padne na pamet.

    do iduceg posta, jors truli


    - 17:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

    srijeda, 18.04.2007.

    APIKOTOMIJA



    -je zahvat u kojem se vrh korijena zuba operativnim postupkom odstrani. Zvuči strašno, zar ne? yes Prije same operacije se mora na zubu napraviti čišćenje i širenje kanala te njihovo punjenje. Zašto ovo pišem? Pa zato jer kad sam ja tražila na internetu o apikotomiji, nisam mogla baš puno informacija dobit.
    Zato, evo vam sad jedan detaljan prikaz iskustva jednog pacijenta s upalom zuba i apikotomijom. wink


    Da počnem ispočetka. Prije dva mjeseca me počeo boliti zub. Moram priznati da me zubi nikad prije nisu bolili, ako i jesu, onda ništa strašno. Ali ova bol neusporediva je s ničim. Nakon 5-6 voltarena rapid (koji nisu imali nikakav utjecaj na tu bol), ogromno oticanje lica i surfanje na netu o raznim mogućim situacijama o mom zubu, odlučila sam otići na hitnu stomatološku. (jer je, naravno, bila subota). Samo zamislite nekog, sa užasnim bolovima i jako otečenim licem kako u subotu navećer traži hitnu u nepoznatom gradu dok se svi ostali odlaze opijat u obližnje klubove. Baš sam kuul, zar ne? wink
    Nakon pola sata traženja napokon sam našla hitnu u kojoj me zubarica pogledala, malo bušila zub i dala recept za antibiotike. Što mi se dogodilo sa zubom, ne znam. Pretpostavka je da je neliječeni karijes probio skroz do korijena gdje je došlo do upalnog procesa.
    Uglavnom, čekala sam do ponedjeljka, prijavila novu zubarku, koja me poslala na slikanje i objasnila da me čeka endodontsko liječenje korijena. O tome vam neću pisati, sve imate na ovoj stranici.

    Ali. Na rendgenskoj snimci zuba pokazalo se da su moji korijeni zavinuti (naravno da nisu mogli biti normalni korijeni wink) i da upravo oni stvaraju taj upalni proces ponovo nakon liječenja antibioticima. Znači, treba ih okinuti, ispilati, štogod i onda će te upale biti riješene. Pravac- KB Dubrava, Oralna kirurgija. Usrala san se. (Pardon my french). Uglavnom, poslalo me da se dogovorim za termin za apikotomiju. Tamo sam čekala uru vremena da me pogledaju 3 doktora i da se čude što ja tamo radim. Hm. OK, nakon objašnjavanja triput što se dogodilo, dobila sam svoj termin, za tri mjeseca, u 10.30. U međuvremenu, zub je bio skroz otvoren (radi drenaže, hm), kod zubarke sam išla jedamput u dva tjedna da čisti kanale nekim iglicama. Prije svakog obroka, gurala sam vatu u tu rupu u zubu da se ne začepi (ugodno, zar ne). Naravno da je (usprkos mom besprijekornom čišćenju tog zuba- jer sam totalni freak za takve stvari) došlo do novih upalnih procesa, tako da san se poprilično dobro upoznala sa antibioticima. wink I da, preporučuje se u ovakvim situacijama tražiti drugo mišljenje (za svaki slučaj, mišljenje specijalista endodonta). Ja sam tražila i treće i četvrto. U biti, tražila sam ikoga da mi kaže da ne moram na tu operaciju. rofl Ali nisam bila te sreće. no
    Dalje moram napomenuti da se operacija ne smije raditi za vrijeme upale (pretpostavljam da to vrijedi za svaku operaciju, ali nemojte me uzeti za riječ). I tri dana prije operacije (naravno) mene je uhvatila upala. Trk po antibiotike (ovaj put jača doza) i svakodnevno živciranje i surfanje po internetu o količini boli operacije pod upalom (pročitala sam svakakva iskustva s tim) i isprepadanje. Uopće ne znam kako bi stvar završila da se nije u tu situaciju upleo još jedan zubar na netu koji me je utješio i rekao da ne slušam loša iskustva drugih jer na jedno loše iskustvo dolazi pedeset dobrih, samo što ova druga nitko ne prepričava jer se smatraju normalnim. Te da se opustim i vjerujem kirurgu.


    Uglavnom, došao je i taj dan i ja sam odlučila doći pola sata ranije, u 10, za svaki slučaj. Bila sam pripremljena na sve i svašta, u velikom strahu i uz veliku potporu svog dragoga. Nakon sata vremena čekanja posjeli su me u stolicu i počeli nešto raditi. Uz moje objašnjavanje da imam upalu i njihovu reakciju, ma to se može operirati. Nisam imala pojma što mi rade. Malo me žuljalo, mrvicu bolilo, ali ne previše, pa sam molila boga da je to operacija. Uh, kako sam bila u krivu. U međuvremenu su dvije doktorice, sestre, štagod pričale kako su jučer imale pacjenticu koja je imala operaciju pod upalom i da joj anestezija nije ništa primila te da je cijelo vrijeme vrištala. Odlično ugrijavanje za operaciju, zar ne? Moram napomenuti da ja uopće nisam mirna osoba. Štoviše, potpuno suprotno. Ja se živciram oko svega i svačega, pa morate zamisliti kako mi je bilo dok su one to pričale. Uglavnom, za 5 minuta je bilo gotovo. Ja se ustanem, gledam što su mi radili, pitam tu zubaricu, sestru, štogod je bila i ona mi objasni da su mi napunili korijene i zub, da sjednem u čekaonicu i da će me pozvati u salu. OK, baš hoću. yes Onda su me poslali slikati taj zub iako sam već imala sliku. Slikala, čekala, otišla na drugi šalter, čekala, upisali me u kompjuter i otišla po sliku zuba. S kojom nisam znala što da radim. Našla sestru koja mi je punila zub i dala njoj. Ona pogledala i rekla: OK, čekaj. OK, baš hoću. yes I lijepo se ja sjednem u čekaonu i čekam. I čekam. I čekam. (napomena: zub mi je bio zatvoren, pod upalom, koja je buknila dok sam čekala, tako da sam jako natekla, pa se živcirala što otičem, pa oticala što se živciram itd).
    Nakon 3 sata čekanja, pozvali su me u salu gdje sam obukla onu bolničku plavozelenu krpu i neke navlake za obuću (s tim da krpu nisam obukla nego navukla, a 4 trake koje je trebalo zavezat sam zanemarila, dobro da sam uopće našla rukave na tom čudu).
    Opet sam čekala pola sata pa su me pozvali. Sjela, pitala koliko će trajat operacija (pola sata) i objasnila da imam upalu. Doktor, neki mladoliki mi je rekao da će me boliti zbog upale (ma je, kao nisam znala) i sestra me pokrila krpom sa otvorom za usta. Tako da nisam ništa vidjela. Kolko god je drugima to bolje, meni nikako nije. Pošto sam paničar, dok su mi to rezali, brusili, bušili i štagod već ne, ja sam zamišljala bušilice, skalpele, pile i ostale rekvizite sa horror filmova. Mašta radi svašta. Uglavnom, anestezija je malo pecnila, rez nisam osjetila, ali dalje svakakvo čačkanje po zubu sam osjetila. Oh, da. Bolilo je. Ali ništa prema onoj boli na početku upale zuba. Tako da sam preživjela (jes!). wink Po mojoj procjeni, operacija je trajala nekih 10ak, 15 minuta. Zašili su me, uvalili veliku gazu u usta da skuplja krv i poslali na šalter. Moram napomenuti da je kirurg bio jako pažljiv i kuul, tako da me on malo smirio za vrijeme operacije. E i da, tamo su bile i 4-5 valjda stažistice. Ugodno, zar ne? Hm. Uglavnom, čekanje na šalteru i pravac doma (vožnja sat vremena). Nakon pola sata izvadila sam tu krvavu gazu i stavila led na facu ( i tako svakih 20 minuta po 20 minuta- da sprječi bolove i pomogne tkivu da se navikne). Za prevenciju boli popila sam sat nakon operacije Voltaren Rapid. Poslije me i nije puno bolilo, uspjela sam nakon 10ak sati i zaspati. Najveći problem bilo je što jesti. Prvi dan nisam ništa, a ostale čokolino i juhe. (i nisan smjela ništa vruće ni gazirano) njami Tako sam jela nekih 5 dana. njami Tjedan nakon operacije- vađenje šavova. Opet pravac KB Dubrava, čekanje i nakon pola sata, sat, uđem u ordinaciju, pitam hoće li to bolit, doktor složi facu i kaže nemam pojma i uzme škare. Koja utjeha. Rez rez. Moram priznat da je bolilo. Peklo. Čak gore nego operacija. (ne znam zašto jer obično vađenje šavova ništa ne boli) Bolilo je i pola sata poslije, a nakon toga sve ok. Dan-dva nakon, kao nova. Samo me nastavio boliti (katkad, uglavnom navećer) taj zub. Što dalje? Dva tjedna pauze pa u zubarke da ona sredi taj zub? Kako? Nemam pojma... Valjda je samo plomba. wink Nadam se... yes

    Do daljnjeg čitanja, Sunčica. wave I pazite na svoje zube. mouthwashmouthwash
    You Love Me. You Really Love Me. cerek cerek

    - 21:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

    petak, 06.04.2007.

    Prva mjesečnica!

    Da, da. Usprkos svim nepovoljnim prognozama raznih šarlatanskih baba vračara, ovaj je doživio svoju prvu mjesečnicu! Nadajmo se da će samo tako nastaviti!rofl

    Webmaster

    - 15:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

    utorak, 03.04.2007.

    Novo na Google-u!

    Ovaj Google nema čega nema, od pretraživanja stranica, slika, zemlje, etc. A od sad u ponudi ima i novu stvar - GMail Paper! thumbup Ako ste ikada printali svoje mailove, sada ih možete naručiti od GMail-a, i to besplatno. Povrh toga, i ekološki je prihvatljivo!!

    Mislim, znamo da google ima previše novca headbang(link), ali svejedno.

    Među ostalim novostim, jeste li znali da možete pretvoriti www.google.com u svoj vlastiti homepage? Nije nešto posebno ali OK. Samo kliknite na link u gornjem desnom uglu (click).

    I, za kraj, ako vas je ikada zanimalo (a niste se usudili pitati) zašto Google može u sekundi pretražiti milijardu web stranica, a vama trebaju godine da nađete neki fajl na računalu, pogledajte Technology behind.njami

    I za kraj, jedan pravi filmski uradak za sve geekove.
    Hm, dacool Do čitanja

    - 11:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

    ponedjeljak, 02.04.2007.

    Testiranje utičnica

    Zamislite sljedeću situaciju, uštekate nešto u struju i ono ne radi. Što sad? Jel greška u utičnici ili uređaju? Jesu li možda vanzemaljci u pitanju??? No, da bi ste sigurni provjerili ima li napona u u utičnici, imate ovaj visoko specijalizirani uređaj

    Disclaimer:
    Zar vam treba??rofl

    Eh...

    - 09:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    << Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.




    Cat's corner

    < travanj, 2007 >
    P U S Č P S N
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30            
    Opis bloga
    -zapažanja i opaske opasnih filmofila, muzikofila, ljubitelja dobre kapljice, kozmetike, gadgeta i svašta nešto

    -raznovrsne (a ponekad i istovrsne) misli jedne osobe s tri ličnosti, ili tri osobe sa jednom ličnosti... ponekad i šest ličnosti. ali nismo nikad dvolični!

    najbolja furka je naša furka. oliti. naša furka je najbolja furka. e.


    free web counter
    free web counter

    free web counter


    This blog is protected by PurpleBee