website metrics

nabrzaka

nedjelja, 12.08.2007.

13. post. Napokon godišnji

Nakon što sam na godišnje odmore ispratila otprilike pola Zagreba i nauživala se praznih ulica i tramvaja, na red je došao i moj odlazak na more. Kakvo takvo (more). Kad sam u petak navečer stigla u Split, dočekao me pljusak u rangu prva 4 kruga Nürburgringa. Sva sreća da je vožnja vlakom bila vrlo ugodna (dobila sam kavicu i sendvič, čitala časopise - F1 Racing do Gospića, od Gospića Cosmo, i gledala kroz prozor) pa sam bila dobre volje i prihvatila situaciju. Još jedna ugodnost stigla je u vidu činjenice da ovaj post pišem u dnevnom boravku svojih roditelja, na kompjuteru svojih roditelja, a to vam govori samo jednu stvar - Internet je osvojio svijet! Bill Gates i ostali (ne znam tko su ali sigurno su jako pametni), svaka vam čast. Moji roditelji imaju komp, surfaju i ja sam zadivljena.
Prvi dan godišnjeg: subota; akteri: Marijana (prijateljica iz gimnazije), Mario (njen poznanik arheolog) i ja; cilj: Metković 17:15 h start jubilarnog desetog Maratona lađa; ruta: preko Šestanovca, Zagvozda i Vrgorca; dogodovštine: u Šestanovcima pokupismo autostopera, mladog momka koji nam je objasnio zašto Imoćani ne valjaju, zašto mladi ljudi ne bi trebali napuštati svoj rodni kraj i zašto se na kavu ide u Makarsku. Arheologa Marija je situacija s autostoperom posebno inspirirala pa je izvalio 3 vrhunske baze (znam da vam neće biti smiješne ali moram ih zabilježiti radi sebe): 1. Vidi vidi, u vašem kraju nema požara. A, to je zato šta ih tu nema ko zapalit 2. Vidija san ja da si ti neki sramežljiv momak. Kad san te vidija kraj ceste nisam bija siguran jel stopaš il ti je nešto ispalo, i na kraju kad je momak izlazio iz auta 3. Aj bok, a sad mi vrati tih 100 kuna šta si mi uzeja iz đepa.
Stigli smo na maraton, arheologa ostavili kod cure, a mi se priključile mojoj rodbini, tetki, tetku i rođacima. U Metkoviću smo odgledali spektakularni start utrke, prokomentirali kako jadni lađari sad moraju 2 sata veslati i onda se fino autom odvezli u Ploče gdje je cilj 22-kilometarske utrke. U Pločama smo imale i dogovoren susret s drugaricom Blanšom koja je u ovom kraju već postala domaća; od početka godine je na arheološkim iskapanjima u okolici Vrgorca, postala je šefica 'gradilišta' a nedavno se i jedan smišni momčić upleo u cijelu priču :-)
Sva mjesta iz neretvanskog kraja čije momčadi sudjeluju u Maratonu, nakon završetka utrke organiziraju fešte. Mi smo završili u Momićima (već vam vidim face, pitate se gdje je to ili šta je to, a to je, dragi moji, rodno mjesto kralja Tomislava) gdje se svih 200 stanovnika skupilo na školskom igralištu i uz slavonski čobanac (?!) i lakoglazbeni sastav zabavljalo do jutra. Na momićkoj fešti sam ja u 3 ujutro plesala na Severininu pjesmu (?) 'Mili moj' što je svakako kuriozitet koji valja zabilježiti. Manji kuriozitet je da je momićki gost bio i Saša iz Big Brothera. Inače, čini mi se simpa čovjek.
Iscrpljene feštom i dojmovima, nakon povratka s igrališta brzo smo zaspale, ujutro popile kavu i krenule nazad, istom rutom ali bez autostopera i bez arheologa.

Start Maratona lađa kod mosta u Metkoviću. Utrkivale su se 33 ekipe, među kojima i dvije ženske (svaka im čast).


Bilo kuda, Hajduk i Ferrari svuda!



- 18:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (4)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (3)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Free Web Site Counters
Free Web Site Counters





Counting the days till we meet again...