SAMO ZA MENE

petak, 17.12.2004.

Bez naslova...

Ubijene vjetrom samoće
Mrtve suze na licu mom
Znale nisu što hoće
Pa su umrle u pogledu tvom…

Zime prolaze, ljubavi se troše
Meni suze ni jednom ne potekoše
Ali u mraku sobe stoji oltar moj
Tamo gdje sam pustio suza bezbroj…

Tamo je kalež gdje vječne suze
Proklinju Boga što mi te uze…

A kapi kiše nježno na moje lice padoše
Na suze me moje izgubljene podsjetiše…
Ali probudi me novi dan
Koji me podsjeti da nema te više
Da to je bio samo san…

Tužni oblaci tjerani samoćom neba
Umiru plačući …
Dok njihove suze tiho ljube moje snove
Ja tražim novi način
Da zaboravim patnje ove…






- 23:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Crawling in my skin
    these wounds, they will not heal
    fear is how I fall
    confusing what is real...

Linkovi

  • ''IF YOU DON'T BELIVE IN YOURSELF, NOONE ELSE WILL''
    Kobe Bryant




    ''LOVE FOR THE GAME IS THE ONLY THING THAT KEEPS ME GOING ON''

    Michael Jordan

  • If I'm killed by the question like a cancer
    then I'll be burried in the silence of the answer...
    BY MYSELF!!!!!!!!