Image Hosted by ImageShack.us 11. POGLAVLJE - The most loneliest day in my life... - Blog.hr

The most loneliest day in my life...

subota, 01.07.2006.

11. POGLAVLJE

Dana se nalazila ispred malenog, izvana uobičajenog hotela. Ponovno je provijerila adresu na papiriću. Da, to je to. Prišla je velikim, staklenim vratima i jedva ih otvorila. Pa..nije baš Hilton, pomisli Dana i ogleda oko sebe. Hodnik je bio ugodno uređen, pun sviježeg cvijeća i svijećica.
-Dobra večer, molim vas, mogu li znati u kojoj je sobi Lukas Carrick?-upitala je na recepciji. Mlađa žena joj se ljubazno nasmiješila.
-Naravno dušo.-rekla je i brzo tipkala na računalu.-Soba 208 dušo.
-Hvala.-kaže Dana i uputi se na kat.-208...208...-tiho je ponavljala dok je tražila prava vrata.-Evo ga!-lagano je pokucala i nestrpljivo čekala da Lukas otvori.
-Dana?-bio je iznenađen.-Što ti radiš ovdje tako kasno?
-Lukas, moramo razgovarati.-kaže ona ozbiljno i polako zakorači u sobu.
-Ipak si odlučila biti sa mnom?-našali se Lukas i sjedne na veliku, bijelu stolicu.
-Ozbiljno je.-prozbori Dana.-Lukas, gdje su ti roditelji?-okrene se prema njemu.
-U Rotenfieldu, zašto?
-Uhm...na internetu sam čitala da je u prometnoj nesreći poginuo bračni par Carrick.-Lukas se zaprepastio.
-M-molim? Zašto mi nitko nije javio?!-počeo je plakati. Dana ga lagano zagrli.-Smiri se, sve će biti u redu.
-Kako, Dana?! Roditelji su mi mrtvi! M..Moram nazad u Rotenfield, moram sve saznati.-kaže Lukas i pogleda Danu.-Hoćeš li, molim te, ići sa mnom?
-Ja...ovoga...-Dana nije znala što reći.-Molim te.-kaže Lukas slomljeno.
-U redu.
-Hvala ti puno. Tebi jedinoj vjerujem.-Dana ga je tužno gledala.

..:Slijedeći dan u Rock Caffeu:..
Dana je sjedila na uobičajenom mjestu i čekala Lukasa. Napokon se pojavio. Tiho ju je pozdravio i sjeo preko puta nje.
-Hvala ti Dana. Možeš li danas ići sa mnom?-upitao ju je on. Oči su mu bile crvene i natečene od plakanja.
-Pitala sam mamu i dopustila mi je. Vožnja iz Rosevillea u Rotenfield traje 2 sata tako da ćemo stići sve obaviti, tek je podne.
-Ali stvarno ne shvaćam zašto mi to nitko nije javio?
-Možda te nisu mogli naći?
-Možda nisu znali da imaju sina. Ionako se moji roditelji nisu pretjerano hvalili sa mnom.
-Ma daj, sigurno nije to.
-A što bi drugo bilo? Molim te, idemo.-Dana kimne glavom i oni ustanu. Šutke su hodali do autobusog kolodvora. Nisu se niti gledali. Bili su zadubljeni u neke svoje misli. Lukas je kupio karte.-To je to. Idemo.
Ušli su u autobus i sjeli. Dana se nije mogla skoncentrirati na Lukasa i njegovu tragediju, misli su joj lutale. Nakon nekog vremena, utonula je u san.

- 12:55 - Tvoje Riječi (6) - Moje Riječi - O.o