< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Pazite na mala slova!

09.01.2008., srijeda

Image Hosted by ImageShack.us


Kako vrijeme prolazi, u poštanskom sandučiću (ne elektroničkom, nego u sandučiću vulgaris) pronalazim sve veći broj pošiljaka raznih vrsta. Osim redovitih "pozdrava" našeg telekomunikacijskog poslužitelja te "čestitaka" distributera električne energije, nađe se tu i pravi mozaik podsjetnika na trgovačke lance i ostale sljedbenike boga Merkura ili, ako vam je draže, Hermesa.

I svi tvrde da su upravo oni najjeftiniji, najpovoljniji, i da baš oni nude najveći broj proizvoda po akcijskim cijenama. Ako nekim čudom ti papirnati mamci ne završe u dvorišnoj kanti za smeće, onda malo i zavirim u ta trgovačka obećanja prije nego što ih arhiviram u kućni "pretinac" za komunalnu službu.

Najčešće me zadivi "dobrodušnost" nekih stranih tvrtki čiji su proizvodi i nakon svih mogućih troškova i uvoza u Lijepu Našu još uvijek jeftiniji od onih hrvatskih. Osvrćem se jedino na cijenu jer o kvaliteti spomenutih superjeftinih namirnica ne mogu ništa reći iz jednostavnog razloga: ne usudim se kušati.

Da bi pridobili kupce, neki su trgovački divovi smislili novu strategiju. Osim reklamnih letaka, odlučili su izdavati i svoje novine (ili možda bolje "novine"). Umjesto jednog šarenog letka u sandučić stiže uvezan snop listova u kojem se, uz promidžbu proizvoda i njihovih neodoljivo niskih cijena, potencijalnim kupcima nude i drugi zabavni sadržaji: horoskop, najave koncerata, kazališnih predstava te članci o popularnim knjigama i filmovima, savjeti za kupovinu kućanskih aparata, vremenska prognoza, pa čak i križaljka.

Ali, uvijek postoji taj "ali". Ne smije se zaboraviti na sitna slova. Jer, upravo u tom kutku, negdje na zabačenom dijelu stranice piše ono "ali". A baš to je važno znati. Zato što: ponuda vrijedi do isteka zaliha (uvijek se zapitam je li možda u pitanju i istek roka trajanja), fotografije na letku (ili u novinama) ne moraju odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, a moguće su i tiskarske pogreške.

Zaključak? Kažu da se u malim bočicama skriva otrov; slično tome, izgleda da su malim slovima ispisane velike informacije.

- 14:45 - Komentari (22) - Isprintaj - #