< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Pogled ispod kovrča

11.10.2007., četvrtak

Image Hosted by ImageShack.us









One godine kad su geni odlučivali o mojoj frizuri, jednoglasno su zaključili da će obitelji kovrčavih pridružiti još jednog čupavog člana. Nakon što su obavili svoj dio posla, ustao je gospodin Genotip i rekao da dio treba prepustiti i okolini u kojoj će XX-kromosomka živjeti nakon što ugleda svjetlo dana. Morat će se snalaziti u različitim vremenskim uvjetima i na različitim temperaturama, a frizura neće biti postojana.

I tako je počela pustolovina moje kovrčave kose koja se otad susretala s mnogim frizerkama, a one su pokazivale različite stupnjeve snalažljivosti i umijeća šišanja pa je bilo kojekakvih frizura: od eksperimentalnih pokušaja da se ukroti škarama pa sve do divlje lavlje grive.

Iznenađenjima nikad kraja. To je glavno obilježje kovrčave kose, taj faktor iznenađenja. Kako god se zamisli neka frizura, nikad se ne zna što će točno na kraju ispasti.

Sjećam se kako je jedna frizerska "majstorica" puna radnog elana malo pretjerala u podrezivanju pa su nakon sušenja kovrče postale još kraće; štoviše, prekratke i bez oblika po kojem bi se uopće mogao prepoznati pojam "frizura", a ja sam izišla iz salona mantrajući: "Narast će!"

Nakon godina traganja, metodom pokušaja i pogrešaka, pronašla sam frizerku s kojom sam uspjela sklopiti bilateralni sporazum o stabilizaciji i održavanju kose. Istina, i sad imamo uspona i padova, ali nema fatalnih pogrešaka.

S vremena na vrijeme dogodi mi se čeznutljiv uzdah kad vidim lijepo ošišanu ravnu kosu; frizuru kakva je u mom slučaju – nemoguća. Čak su i pokušaji "ravnanja" kovrča (iz čiste znatiželje) završavali neslavno jer sam i sebi i drugima nezamisliva s ravnom kosom. Toliko je neobično da je nakon jednog takvog eksperimenta moj dugogodišnji prijatelj, prolazeći autom pokraj moje kuće, odmah "snimio" tu čudnu situaciju. Vidjevši me u dvorištu, istog trenutka poslao je SMS s pitanjem: "A što ti se dogodilo s kosom?"

Sjetih se svih tih zgoda i nezgoda s razlogom jer i danas, nakon nekih 11 277 dana suživota s kovrčama, iznenađenjima nikad kraja budući da se njihova neukrotivost povećava s količinom vlage u zraku. I s PMS-om, da se ne zavaravamo. Pitanje je bilo o čemu će biti post. Srećom, prevladale su kovrče. Doduše, možda je nekima i to dovoljno strašno, ali nadam se da su i prije čitanja ove rečenice znali da "iksić" u gornjem desnom kutu služi za prekid "programa".

- 21:20 - Komentari (38) - Isprintaj - #