< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Plavi Žabac

29.10.2006., nedjelja

Image Hosted by ImageShack.us

Kakva može biti utjeha nakon što u nedjeljno jutro, prije prve kave, vozeći se gradom naiđete na policajca? Jedino to što znam da ima i gorih stvari na svijetu, o, da. I odmah mi je lakše.

Krenem ja tako na kavu i stigavši do ulice u koju moram skrenuti da bih došla do kafića, ugledam plavog mladića.
Plavi me mladić samo gleda, ali, skrenuti ne da.
Otvaram prozor, želim ga pitati samo: "Oprostite, zašto ne mogu tamo?"
A on, napuhan kao žabac, pomislim, reći će razlog, a onda: "Promijenite pravac."
I sve bi bilo dobro da je rekao tako, ali Plavi je Žabac htio biti duhovit jako:
"Gospođo, zato što se snima film. Osim ako ne želite biti u kadru."
Rekoh mu na to da nije u pravu jer samo želim jutarnju kavu.
Pomislih u sebi: "Kakav papak, kao da obavlja strašan zadatak!"
Ipak, to mu ne htjedoh reći, uživao bi u svojoj sreći, činio bi se velik i važan, a uopće nije tako snažan.
Čak mu je kapa za broj veća, a dobro bi mu došla i pratnja pseća.
Tako bi jedan stranim jezikom govoriti znao i ljubaznije bi ljudima upute dao.
Dok je stajao nervozan kao pas, ja se okrenuh i dodah gas.
Doviđenja, druže plavi, uživaj u svojoj slavi, samo ti glumi prometni znak, to ti sjajno ide, ali nek' ljudi dobro paze, sitni druže - da te ne zgaze!

I na kraju: bio on sitan il' velik k'o slon, svaki je plavac jedan drugome klon.

Dragi moji, hvala što čitate i što ste tu, pozdrav vam šalje Big Blue.

- 20:12 - Komentari (31) - Isprintaj - #