< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Bamboocha!

30.09.2005., petak

Image Hosted by ImageShack.us

Mislim da smo svi vidjeli reklamu u kojoj mjehurići šapuću bamboocha, a čupavi domorodci nesuvislo izgovaraju ono humunuku...što li je već. Dakle, gomilu gluposti koje bi valjda trebale biti duhovite, a reklama neizmjerno uspješna.

Na početku uopće nisam obraćala pozornost na te njihove beljezgarije, ali sam bila sigurna da je to jedna od onih koje mi se ne sviđaju. Točnije rečeno, bilo je u njoj nešto što mi je vrlo neprihvatljivo, ali (kao što rekoh) nisam joj posvećivala dovoljno pozornosti. No, jednoga dana...

Konačno sam dobro p(r)ogledala i taj uradak. Mladići nam pokazuju kako pristupiti djevojkama. Govore li oni o mjehurićima, lopticama ili o djevojačkom poprsju? Dakle, zaplet – konverzacijski nesporazum. I malo štipkanja. A zatim...

Pljus! Jedna šamarčina. Pljus! Druga šamarčina. I to s vrlo izraženim zvučnim efektima. Da ne bi bilo zabune. Aha! Čovječe, šamari padaju bez milosti! Znam da je to samo reklama i da ona ima svoj cilj, ali mi se čini da je to najviše u skladu s onim - cilj opravdava sredstva.

Vrlo neukusno. I nasilno. Užasavam se svakog nasilja pa tako i ovog – reklamnog. A šamari pljušte. Kakva je poruka cijele te priče? Za vsaku krivu reč kaj reči si mi znao, po jedan je šamar pao!
Možda se nekome učini da je primjer vrlo banalan u odnosu na sve ostalo što gledamo na televiziji, a pogotovo u odnosu na nasilje koje se događa u stvarnosti. Ipak, mislim da je i ovo dovoljno ružno.

I još nešto. Nameće mi se zaključak da je, po svemu sudeći, šamaranje nešto baš lijepo i pozitivno. Nadasve zabavno. Potaknuto mjehurićima. Bamboocha!

A večeras u dnevniku izvještavaju o rezultatima akcije Stop nasilju među djecom. Kažu da je svako peto dijete osjetilo neki oblik nasilja. Pitam se što li će tek biti u budućnosti. Očigledno su «malo» izvrnute vrijednosti. I još ih reklamiraju. Zabavljajte se šamarajući druge! Volite li sport? Ne zaboravite da utakmica ne može bez piva! Ako uz to želite njegovati i prijateljstvo, treba vam pivo. Osim toga, i djevojke ćete lakše osvojiti pokažete li da ste dobri poznavatelji piva.

Ne mislim da je ispijanje piva izopačeno i da je sve ovo što sam spomenula jedini izvora zla. Samo želim reći da uvijek postoje oni koji će jedva dočekati da se poistovijete sa svime što im se nudi kao dobro i poželjno, a još nisu dovoljno odrasli da bi mogli dobro procijeniti što je za njih doista dobro i gdje je točno granica...





- 21:29 - Komentari (10) - Isprintaj - #