<

>

Na putu do knjižnice

utorak , 28.04.2020.

Svi znamo da su se napokon otvorile knjižnice i da se pred njima, bar koliko znam u Zagrebu, stvorio popriličan red. Pa kao i mnogi drugi, ja sam se odlučila zaputiti do obližnje knjižnice.
Čekala sam desetak minuta da uđem, tamo su me osim sredstva za dezinfekciju ruku dočekale dvije simpatične tete knjižničarke sa šarenim maskicama.
Nažalost knjiga koju sam htjela posuditi - za koju je pisalo da je slobodna, nije bila dostupna. 'Vjerojatno ih je netko otuđio', pretpostavile su one. To nije tako nezamisliv scenarij.
Rekle su mi da svejedno slobodno nazovem i pitam za knjigu, ja sam se nasmijala i rekla da stvarno nije ništa hitno. Pomirila sam se da mi ta knjiga nije suđena.

Nakon dva sata otišla sam u dućan. Nije bila velika gužva, ali u zraku se osjećalo da su ljudi nekako opušteniji, kao da znaju da dolaze bolja vremena. Moje emocije potaknula je pjesma koju su pustili 'Somebody To Love / Queen', i stvarno sam na trenutak zaboravila da živimo pod panikom od virusa koji nam je potpuno nepoznat.

I baš tada, kada sam bila ponesena pjesmom, zazvonio je telefon. Tko je? Teta knjižničarka. Uglavnom, toliko su bili ljubazni da su me nazvali i rekli da su pronašli knjigu. U ovim ludim vremenima - takva doza pozitive i ljubaznosti može čovjeka ugodno iznenaditi. Baš ono što mi je trebalo.
I mogu se kladiti da će i mnogim drugima uljepšati dan.



Miris ljeta

srijeda , 22.04.2020.

Spot za 'Miris ljeta' je napokon vani! Ove fotografije su moj mali svemir i stvarno mislim da su našle svoje mjesto - Zvonkova pjesma ih je jako lijepo ugostila! Nastala je prije 5 godina i sva sreća da se opametio i odlučio ju snimiti jer je naprosto jedno remek-djelo. Bravo Zvonko!

Nadam se da će vam naš video bar malo uljepšati ovo teško karantensko razdoblje. Ima toliko prekrasnih mjesta koje treba posjetiti, trenutno smo ograničeni, ali i dalje možemo pronaći čaroliju oko sebe!


Oznake: Miris ljeta, zvonimir varga, video, spot, glazba, Zagreb, more

Tamo negdje

subota , 18.04.2020.








Tamo negdje
gdje zelena ima
primjesu plave.

Tamo negdje
gdje pitanja
imaju odgovore
prave.

Tropski krajolik,
koji smiruje u trenu,
Palma uz more,
ptičica na ramenu.

Ugašeni ekrani,
glazba u pozadini,
vučem se po plaži
klizim po obali.

I neka me
bilo tko pita,
jesam li bolje,
ja ću mu reći -
nema me ovdje.

Može jedna kavica

četvrtak , 09.04.2020.






Nije sve u naslovu :)

nedjelja , 05.04.2020.




Pruge nisu na prodaju

četvrtak , 02.04.2020.

Tigar u prašumi,
Hoda po prašini
I pita se kada će
Lovac napustiti svijet.

Dok gleda to zlo biće
Glasno i ponosno riče.
Neka sve puške znaju
Da njegove Pruge
nisu na prodaju.

U kavezu bi rado
Tu otrovnu ljudsku spodobu
Zubima strašio
I satima gledao,
Kako gubi lažnu hrabrost
I postaje plijen.

Razoružan i nemiran
Tako ružan i bezličan,
Lovac bi tada
Izgubio svijest.

U tom scenariju
Hipnoza prugama
Svijet bi oslobodila,
Od pohlepe i glupana.

Džungla bi prodisala,
Fleke od krvi obrisala.
A rajske ptice bile bi
spremne za svoj let.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>