Multipla Skleroza - MS - Moguće je sve

četvrtak, 07.02.2019.

Oni koji će OSTATI!

Ma baš tako.
Javlja se meni tako prije koji dan novinarka jednog portala i pita me bili mogla reći nekoliko rečenica o svojoj Multiploj Sklerozi, da želi napraviti članak.
Eh... Sad sam ja bila u problemu, kako u nekoliko rečenica strpati ovaj svakodnevni moj "zabavni park" u kojem nema čega nema.
Krenula sam tako odreda, što mi je prvo palo na pamet.
Porazbijala sam dobar dio kuhinjskog inventara, ali okrenem to na šalu i kažem da je "veselica" pa malo čaše lete.
Svaki drugi dogovor zaboravim, al' pravo mi i budi dok ne počnem zapisivati sve.
Sve češće okrećem uho ljudima kad mi nešto kažu i pitam da mi ponove.
Fokusirati i koncentrirati mi se nekad je toliko teško da me to samo rasp####.
Ravnoteža kao da uživa što me ljulja kao da sam pijana pa mi se javlja u dovoljno kratkim/dugim intervalima.
Mjehur također, očito na neki sadistički način igra igricu, ne mogu trpjeti doći do wc-a a kad dođem trebam čekat nekoliko minuta da napokon i obavim.
Zatim"brain fog" a ja to zovem - da mi se sjetiti što sam jutros doručkovala teško kao sjetiti se koju majicu sam nosila 2.3.2013.
Ne osjećam lijevi dlan, lijeva noga mi zapinje toliko često da je češća nego... Ne znam što...
I onda tako kad počneš nabrajati sve to, kako se neće netko tko je "zdrav" pripast k'o lud i pobić!?
Eh, a da je imati sposobnost to sagledati sa malo drugačije strane pa reći: "Alo stara, tebe toliko toga zafrkava tako često, a ti uspijevaš da ti svaki dan izgleda, nekom tko to ne zna, apsolutno normalno!?"
Koliko hebeno snage, živaca, strpljenja i opet na kraju SNAGE triba da to osoba u takvom stanju uspije!?
Onda ja, ovakva kakva jesam, znam to prostački i brutalno iskomentirati i zaključiti sa "jer sam nemila životinja"!
Pa kad i jesam.
Ali šteta.
Šteta što nakon te spoznaje uglavnom svi slično reagiraju i udalje se, jer ne znaju koliki spoj strašnih suprotnosti se tu krije.
Uz tu zastrašujuću snagu, tu je i onaj, dobro zakamuflirani dio. Onaj nježni, odani, preslatki dio.
I šteta ljudske nesposobnosti vidit iza/iznad toga.
I opet šteta što to najviše rastužuje one u ovom MS svitu, koji zbog toga gube nadu.
Nemojte!
Kad dođu oni koji uspiju vidit iza toga, to su pravi! Oni za koje se nećete tribat bojati da će otići kada ih budete trebali. Oni koji će doći i biti!
Oni koji će ostati!!


Oznake: ljubav, iskrenost, snaga

- 22:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2019 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Svibanj 2019 (2)
Travanj 2019 (3)
Ožujak 2019 (1)
Veljača 2019 (2)
Prosinac 2018 (2)
Listopad 2018 (2)
Kolovoz 2018 (3)
Srpanj 2018 (1)
Lipanj 2018 (1)
Svibanj 2018 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • "Život i borba s Multiplom Sklerozom. Moj osobni put i uspjeh!!!

Linkovi

  • 1. https://www.youtube.com/watch?v=IFznD5SFiiQ
    2. https://www.youtube.com/watch?v=nINcN6JdF10