bilješke uzaludnog hroničara https://blog.dnevnik.hr/mudenburger

subota, 11.09.2010.

Kabriolet

Vozimo se tihim ulicama predgrađa našeg grada.Kola polako klize po još toplom asfaltu.
Pričaš mi o ispitima koje si položila u zadnjem roku.
Spiker na radiju najavljuje sledeću pjesmu,Prince i Purple rain.Dođe mi da si siječem vene.
Svijetla grada su ostala iza nas i samo zvijezde stidljivo obasjavaju nebo.
Pitaš me kuda sam se zaputio.
Negdje gdje ćemo biti sami,odgovaram ti.
Mijenjam brzinu i ruka mi lagano sklizne s ručice mjenjača na tvoje koljeno.Svojim dlanom si poklopila moju ruku.Osjetim kako lagano podrhtava.
Uskim seoskim putem stižemo do proširenja gdje se parkiramo.
Krov je već odavno spušten i osluškujemo zvuke tople poznoljetne noći,cvrčci,žabe i poneki seoski avlijaner.
Pritiskam dugmiće i elektromotori bešumno obaraju sjedišta.
A u qrac,sjedišta se obaraju samo djelomično jer je ovo ipak „samo“ kupe i pozadi nema baš mnogo prostora.Daš toliko novaca za pilu pa se ne možeš u njoj pojebati.
A i onaj greben između sjedišta je nepremostiva prepreka
Tiho negodujem u sebi ali za to ima lijeka.Izlazim iz kola i iz prtljažnika vadim ćebe i prostirem ga na pokošenu travu.Baš je ugodno mekano.
Najzad mogu da te zagrlim i poljubim.
Zavlačim ti ruku pod suknju.Fuck,pa ti uopšte nemaš gaćice!
Smiješ se mojoj reakciji.Polako te obrađujem prstima.Poslije par minuta osjetim rezultate svog „rada“,vlažna si.Brzo skidam bermude i gaće,penjem se na tebe i onako krvnički ti ga uvaljujem do jaja.
Samo si tiho vrisnula i stegnula me nogama.Pada mi na pamet Kerber feat. Bora čorba i stih:
...ulazim u tebe kao u crkvu...
Pitaš me zašto se smijem k’o lisica na kokošinjac.Odgovaream ti a ti kažeš da nisam normalan.Alooo Kolumbo,ti si to tek sada skontala,poslije toliko mjeseci veze.
Ritmično se krećemo naprijed nazad.Izvrnuo sam se na leđa i ti si me zajahala u maniru iskusne kaubojke.Sada ti jebeš mene.Tako najlakše svršiš.
Osjetiš da mi se približava vrhunac i brzo se dižeš.Grabiš ga ustima onako mokrog i ljigavog i primaš u sebe moju tečnost.Oblizuješ se jezikom da ti koja kap nebi promakla.

Gledamo u nebo kojim je upravo proletjela zvijezda padalica.Ma klinac zvijezda kada smo još u školi naučili da je to u stvari meteorit.Ipak ti kažem:zaželi želju.
Odgovaraš da već jesi.

Neke dosadne bube mi se motaju po guzovima i ne daju mi da još malo postkoitalno uživamo a’la pokošeno sijeno.
Ustajemo,oblačim bermude,sjedamo u kola i hitamo ka svjetlima (vele)grada,zadovoljni i zadovoljeni.

11.09.2010. u 22:57 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2015 (1)
Lipanj 2015 (1)
Siječanj 2014 (1)
Kolovoz 2013 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (3)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

od svega pomalo

e:mail-gajic.r@teol.net

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Ribafish
Reginaelena
Novevijestiiznesvijesti
Callgirldiary
Rudarka
Hybridstuff
Usidjelicki
Sasvim-svejedno