Mravići https://blog.dnevnik.hr/mravici

četvrtak, 31.05.2012.

Kako mi je bilo u Splitu

Moj razred i ja smo išli u školu u prirodi u Split. U Splitu mi se svidjelo kada smo išli na izlet u Trogir, u kino i kada smo išli na Brač trajektom. Na Braču smo bili u mjestu koje se zove Supetar. U Supetru mi se svidjelo. Posebno mi se svidjelo kada smo išli na Hajdukov stadion.Trčao sam oko njega pa sam se previše umorio. Bilo mi je lijepo i u pomorskom muzeju. Najviše su mi se sviđale makete brodova. Bila je i nekakva puška koja je ručno rađena. Išli smo u špilju Vranjaču.Tamo su mi se svidjeli oblici Svete obitelji. Bili smo 85 metara ispod zemlje. Kada si tako duboko ništa ne čuješ izvana. Prva dva dana smo se kupali na Bačvicama. Na Bačvicama mi je bilo zabavno. Krešimir,Teo i ja smo gradili brane od pijeska pa smo pustili vodu i sve nam se srušilo. U kinu smo gledali film Snjeguljica. Baš mi je bio smiješan. U Trogiru smo vidjeli kulu Karmelengo i Radovanov portal.To su velika vrata koja je napravio graditelj Radovan.U Splitu mi se jako svidjelo.Ja bi se vratio u Split.

Mario Horvat


Photobucket

Photobucket

31.05.2012. u 10:34 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.