Mravići https://blog.dnevnik.hr/mravici

četvrtak, 06.10.2011.

Zlatna vrata 4. razreda

Stigla je nova školska godina i s njom 4. razred. Jako sam sretna što je počela škola dan prije škole sam se pripremala za učenje. Kada sam došla u razred, i sjela u klupu malo sam razmišljala o događajima u četvrtom razredu. Mislim da će mi ovaj razred proći sa puno smijeha i sreće. I nadam se da ću proći sa 5.

Matea Zastavnik bang



Prvi dan škole imali smo hrvatski jezik. Pisali smo sastavak. Gledali smo jedna zlatna vrata. A sada ću vam ispričati što ja mislim da će me očekivat u četvrtom razredu iza tih zlatnih vrata.
Ja mislim da se iza tih zlatnih vrata krije:znana,sreće,veselja,puno učenja i igre . Ja mislim da će ovo školska godina biti dobro i uspješna. Ja se veselim ovoj školskoj godini i znanju koje me čeka. Naravno, veselim se i svojim prijateljima. Ova školska godina bit će prekrasna. I uz to usvojit ćemo nova znanja i vještine. I to su bila sva razmišljanja o ovoj školskoj godini.

Gabrijela Pavučec bang

06.10.2011. u 11:53 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.