Mravići https://blog.dnevnik.hr/mravici

utorak, 01.03.2011.

Filip i ja

25.2.2011.

Kada smo se vratili iz škole ja i Filip smo otišli na solfeđo. Poslije solfeđa smo otišli po moju mamu na posao i u kupovinu. Nakon kupovine smo svi zajedno večerali. Onda smo otišli spavati.

26.2.2011.

Filip i ja smo se probudili skuhali smo mami i tati kavu. Filip je doručkovao. Naučila sam Filipa svirati pjesmicu Skok na skok. Igrali smo se koncerta. Meni i Filipu je došla prijateljica Marija. Mariji se svidio Filip.Filip je upoznao mog zeca. Predvečer smoFilip,moj tata i ja otišli prošetati mog psa Wilija. Filip se umorio. Obukla sam Filipu svoju malu spavaćicu.Otišli smo spavati.

27.2.2011

Ja sam se probudila,a Filip je ostao spavati. Nakon doručka Filip je išao sa mojom obitelji u trgovinu da kupimo sastojke za ručak. Došla mi je prijateljica na čuvanje. Igrali smo se modne revije. Filip je bio stilist. Poslijepodne je Filip otišao spavati u svoj mali kraljevski krevet. Bilo mi je lijepo družiti se s Filipom.

Lara Šimunović

01.03.2011. u 14:21 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.