Mravići https://blog.dnevnik.hr/mravici

ponedjeljak, 31.01.2011.

Filip i ja

28. 1. 2011. petak

Kad smo Filip i ja došli kući ručali smo i zatim gledali televiziju. Nakon toga išli
smo u vrtić po moju sestru Hanu. Kada je mama došla kući išli smo kod moje
dide i bake u Alagince. Tamo smo ostali spavati.

29.1.2011 Subota

Filip i ja smo se probudili i doručkovali tost i čaj. Nakon doručka išli smo van
s mojim didom.Bili smo i na tavanu.

30.1.2011 Nedelja

Ja i Filip smo se probudili doručkovali.Nakon doručka smo kompjuter.Zatim smo ručali.Nakon ručka igrali smo rukomet ja i Martin brat Nikola protiv mog ujaka Mateja i njegovog susjeda Franka, a Filip je bio sudac.Nažalost oni su pobjedili 18 :20.Poslije su moji mama , tata i seka došli po mene.Išli smo kući.Kod kuće smo obukli pidžamu i išli spavati.


31.1.2011.
Ja , Filip, moj tata i seka smo se probudili. tata i seka su išli kod doktora, a ja i Filip smo ostali mkod kuće.Kod kuće se moja seka skroz igrala s Filipom.Ručali smo ,a zatim išli u školu.Nadam se da je Filipu bilo lijepo kod mene.



Karla Pavić :) :) :) :)

31.01.2011. u 14:22 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.