Mravići https://blog.dnevnik.hr/mravici

utorak, 18.01.2011.

Filip i ja

Filip i ja


14.1.2011.
Kad smo se vratili iz škole smo ručali.Nakon ručka smo išli igrati igrice.
Pa smo gledali crtiće.Poslije su došli moja mama i tata i došao je moj prijatelj.Filip ga je
Upoznao pa smo se igrali s puškama.Kad je pala noć išli smo spavati.
15.1.2011.
Kad nas je moja mama probudila išli smo u Bizovac na kupanje,a Filip je ostao kod kuće.Kad smo se vratili iz Bizovca ja i Filip smo se igrali.Kasnije smo išli spavati.
16.1.2011.Kada smo se probudili išli smo doručkivati i gledati crtiće.Poslije smo išli na ručak kod bake u Nove Bešince.Tamo su bile moje sestrične pa smo se igrali ludog doktora.Poslije smo išli kući pa nam je došao prijatelj Dino.Prvo smo igrali igrice a Filip je gledao.Kasnije je Dino išao kući i mi smo išli spavati.
17.1.2011.Kada me tata probudio išao sam na pregled u bolnicu.Kad sam se vratio išao sam ručati pa sam išao u školu.



Teo Kozarić

18.01.2011. u 16:10 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.