Mravići https://blog.dnevnik.hr/mravici

petak, 22.10.2010.

PISMO S JUGA

Draga djeco!
Ja sam lastavica. Kad zahladi idem na jug. Putujem nebom,vidim svašta dolje na zemlji. Gledam djecu kako se igraju, automobile. Letim iznad velikih kuća, zgrada, šuma i livada. Kad sam stigla na jug srela sam svoje rođake koji su isto stigli jer je ovdje toplije. Bila sam gladna i ovdje sam mogla naći crviće za jelo. Spavala sam u prekrasnome gnijezdu okićenim cvijećem. Preko dana sam se igrala s ostalim pticama i leptirima. Onda je došlo vrijeme da se spremim i krenem kući. Sretna sam što idem kući požurit ću se i vidimo se brzo.

Karla Pavić

22.10.2010. u 09:07 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.