Mravići https://blog.dnevnik.hr/mravici

utorak, 15.06.2010.

LIPANJ

Lipanj je najbolji mjesec. Ima puno sunca,cvijeća,leptira,pčelica i drugih životinja. Hura,lipanj! Sva su djeca vesela zato što u lipnju počinju školski praznici.Gusjenice su sretne zato što u lipnju cvate lipa i ima puno zelenih listova za jelo.Pčele su sretne zato što ima puno cvijeća i peludi za med.Ja sam sretna zato što moja mama u lipnju ima rođendan.Sretna sam što moj tata u lipnju ima nastup u Zagrebu i mama,ja,teta i sestrična ga idemo gledati.U lipnju svi zajedno biciklima u park pokraj Orljave.Kupamo se u bazenima u Velikoj.Meni je lipanj najdraži mjesec.Voliš li i lipanj?sretan

15.06.2010. u 07:19 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.