Mravići https://blog.dnevnik.hr/mravici

ponedjeljak, 31.05.2010.

Filip i ja

28.5.2010.
Mama je Filipa i mene dočekala pred škole kupila fornete i odvezla kući.Zatim smo Filip i ja igrali nogomet sa stjepkom ispred zgrade.Bio je već mrak pa smo otišli kući.Moj tata je bio sretan što sam dobio pet.Otišao sam se tuširati pa smo večerali.Onda smo Filip i ja otišli spavati.


29.5.2010.
Filip i ja probudili smo se u osam sati.Onda smo doručkovali pa sam Filipu pokazao nove igrice.Otišli smo do mog djeda koji nam je kupio sladoled.Poslije podne igrali smo se vani prijateljima.Navečer je došla moja kuma Mia kojoj se Filip jako svidio.

30.5.2010.
Filip i ja smo učili za test iz engleskog.Ponovili smo matematiku i hrvatski.Zatim nam je došao prijatelj pa smo zajedno igrali igrice na kompjutoru.

Kristijan Hajek




Photobucket

31.05.2010. u 08:45 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.