Mravići https://blog.dnevnik.hr/mravici

četvrtak, 25.03.2010.

KAZALIŠNA PREDSTAVA

Svidjela mi se predstava.Najsmješniji mi je bio vilenjak-Cvilidreta.Bio mi je smiješan zato što je radio svakakve gluposti.Meni se svidjela djevojka Arijana zato što je snalažljiva,marna i pažljiva.Kralj mi se malo nije svidio zato što je pohlepan za zlatom.
Magda Galić

Meni je priča Vilenjak bila lijepa i smiješna.Najsmješniji likovi bili su mi kralj i Cvilidreta.Bilo je smiješno kad je kralj bocnuo Vilenjaka u noge pa je Vilenjak poskočio.Bio sam sretan kad se djevojka Arijana udala za kralja i kad je dobila prvorođenče.
Bruno Galić

Jučer smo bili u kazalištu,gledali smo predstavu vilenjak.Jako mi se svidjela.Posebno su mi se svidjeli kostimi jer su bili sjajni i različiti.Glumci su jako dobro glumili pa smo se uživili u prededstavu.Pretvaranje slame u zlato najbolji dio predstave.Iz nje sam i naučila,a to je da ne smijem biti pohlepna i varati druge jer se može dogoditi nešto jako ružno.
Dorotea Dvoraček

Otac je zločest prema Arijani zato što ju je iskorištavao. Arijana je bila tužna,ali joj je dobri vilenjak pomogao.Cvilidreta nema čista srca za pomoć.Kralj je hrabar je nije dao dijete Cvilidreti.
Arijan Radusin

Vilenjak
Bili smo u kazalištu. Gledali smo predstavu Vilenjak. Bilo je jako uzbudljivo i jako lijepo. Bilo nam je jako smiješno i krasno.
Mario Horvat

Bili smo u kazalištu gledali smo predstavu koja se zvala Vilenjak, kralj i djevojka.Meni je u predstavi bilo drago što vilenjak nije uspio uzeti dijete. Kralj i kraljica sretno su živjeli do kraja svog života.Najbolje mi je bilo kad su pjevali.

Karla Pavić

Meni se je predstava svidjela i želio bi je naučiti napamet.Otac je bio dosadan i lažljiv.Kćer je bila tužna a ponekad i sretna.Vilenjak je bio dosadan i krade od Arijane.Kraj je dobar i ponekad čudan.

Dominik Drašković

Bili smo u kazalištu.Kazališna predstava zvala se Vilenjak.Likovi su bili smiješni. To su vilenjak, kralj, kraljica. Jedva čekam novu predstavu.
Dino Gašparović

25.03.2010. u 07:47 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.