Mravići https://blog.dnevnik.hr/mravici

srijeda, 24.03.2010.

Filip i ja

19.3.2010.

Poslije škole Filip i ja smo išli kod mame na njezin posao.
Kad smo došli kod mame sjeli smo u njezin stolac i igrali smo se na kompjuteru. Nakon jednog sata išli smo kući. Kad smo došli kući večerali smo i otišli spavati.

20.3.2010 .

Filip i ja smo se probudili. Gledali smo crtiće iz kreveta.Poslije toga smo doručkovali.Filip i ja do ručka smo se išli igrati van.Mama nas je zvala unutra da se obućemo jer idemo kod pradjeda na imendan.Tamo su bili moji bratići pa smo se igrali sa Filipom.Poslije smo se odmarali ,a navečer smo išli kod kumova.

21.3.2010.

Nakon buđenja popili smo kakao i gledali crtiće kad smo pogledali sve crtiće spremali smo se za crkvu, a Filip je ostao gledati sam televizor.Nakon mise išli smo kod bake na ručak.Kad smo se vratili kući Filip i ja smo se igrali frizera.Već je bila noć i išli smo spavati. DOROTEA DVORAČEK


Photobucket

24.03.2010. u 07:39 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.