Mravići https://blog.dnevnik.hr/mravici

utorak, 24.11.2009.

IGROKAZ

Jelica i Matija

Jelica: Matija, gledaj smršavila sam.
Matija: Stvarno si lijepa.
Jelica: Hvala ti Matija! Ali ja sam tužna zato što ideš u rat.
Matija: Ne brini se. vratit ću se živ i zdrav.
Jelica: Opeglat ću ti robu.
Matija: Idem ja. ( Odlazi)
Jelica: Nedostajat ćeš mi.
Jelica: (sama) Nedostaje mi Matija. Bojim se da ne pogine. Što će moja djeca jesti? Čekaj, mogu uzeti peglu i peglati rublje po selu.
Susjeda Ankica: Jelo, dođi mi opeglati rublje. Baš dobro peglaš.
Jelica: Hvala što si mi dala robu da ti opeglam.
(Susjeda odlazi)
(Pojavljuje se vojska)
Jelica: djeco ,sakrijte se brzo! Dolazi vojska!
Vojnik: Gle kakva ružna pegla. Bacit ćuje u onu rupu na dvorištu.
Jelica: Nemoj baciti moju peglu. Kako ću zaraditi novac?
Vojnik:(Smije se) Ha, ha, ha! Baš šteta!
(Matija se vraća)
Matija:Vratio sam se, Jelice!
Jelica: Dragi Matija, vratio si se! ( Zagrle se i poljube se)
Matija: Idemo izgraditi novi štagalj. U njemu će kokoši nesti jaja. Nećemo biti gladni.
Jelica:Hajde!
Matija: Napokon je štagalj gotov.
Jelica: Štagalj je gotov. Baš je dobar. Ali, gdje je moje glačalo?

Bruno Galić,Mario Horvat i Karla Pavić,Vilim Gotal

24.11.2009. u 13:18 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.