just keep walking....and breathe.

25.06.2006., nedjelja

Prostor i vrijeme vrlo su nam različiti pojmovi budući da živimo u svijetu niske energije.

Dobar je osjećaj licem dodirivati haubu automobila. Tako.
Da li ima smisla pitati se kako bi Platon doživljavao apstraktnu umjetnost? Da li bi i to doživljavao kao kopiju kopije? Naravno da nije bitno.
Nekada sam mislila da je sa ˝quelle connerie la guerre˝ sve rekao. A nije niti blizu. Ono što pokušavam je govoriti što manje. Sve sažeti u što manji broj rečenica. Mogu puno pričati. Mogu napisati stranice i stranice eseja o jednoj vazi. Ekfrazis. Ali mislim da to može gotovo svatko. Šutjeti i biti jasan je puno teže.
Biti bolja od ohole sebe koja misli da je bolja.
Sanjarica je zakurac i nikada više neću zaviriti tamo. Djeluje kao voodoo na ljude.
Ja ne mogu sjediti preko puta osobe koju ne želim u životu no čini se da većini ljudi to nije problem.
U autu imam najbolju muziku. Hvala ti.
Ja sam rođena za to da živim u nekoj grotesknoj bajci. Želim biti okružena patuljcima, čudovištima, velikom šumom, toboganima i zečevima koji pričaju. Inače, zaista ne volim zečeve. Ful su mi to bezvezne životinje. I da, najviše na svijetu bih voljela putovati u karavani.
Već dugo nisam vidjela brata ni pričala sa njim. Već dugo nisam vrištala po noći da vidim hidalhome. Nestaje taj jedan dio mene. Ali još uvijek je isti odgovor na pitanje koju osobinu super junaka bih voljela posjedovati. Želim da zagrljajem činim dobro. Možda to već radim? Sva sreća da se tako nešto ne može ostvariti. Barem u onom crtićkom smislu. Jer onda bih sjebala svrhu. (E da, boli me sada kurac za moguću patetičnost ovih riječi./Čim sam to napisala očito je da me ne boli kurac za moguću patetičnost ovih riječi?) S druge strane, pobjegla sam sa mjesta na kojemu bi mi posao bio da činim upravo to. Ali. Imala bih ruke svezane tako čvrsto da bi mi šake poplavile i utrnule.
Volim ležati na trbuhu sa rukama svezanim na leđima.
Mislim da sam nekada bila razvratna ciganka. Ostalo je ponešto od toga, da.
p.s. Da, sve je to zakurac ali ne želim stisnuti ˝obriši˝ jer ovako učim.
18:01 Komentari (59) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Da li monitor podnosi više od papira? U svakom slučaju, više od ljudi. :)

Linkovi

zmaj1980@yahoo.com