just keep walking....and breathe.

04.06.2006., nedjelja

Ja nisam krštena ali sam zato cijepljena.

Nekada govorim uobičajene stvari da ne budem čudna. Pričam o maskari i o tome izgledam li debelo. Onda šutim. Pa još malo pričam gluposti. Ne volim pričati dok čekam u redu za wc ali jučer je iza mene stajalo jedno predrago stvorenje pa smo pričale. Poklonila mi je figuricu koja se natakne na prst i onda je pobjegla bez da je otišla obaviti nuždu. Veliku ili malu. Ne znam.
Slušam Can i zvuči vrlo bolno taj glas. Trebala bih sada staviti cigane neke.
Od sutra će biti sve drugačije. Znam to. Znam.
Kada sam bila mala dida na moru mi je rekao da nikada ne provjeravam dubinu vode sa obje noge. To je zapravo bio izuzetno dobar savjet.
Osjećam se loše kada posudim novac od nekoga i onda mi treba dugo da ga vratim. Ali uvijek vratim. Ima neka poslovica da kada nekom posudiš puno novaca a on ti se više nikada ne javi da je vjerojatno vrijedilo tih para.
Našla sam negdje foru sa molitvom bogu s obzirom na horoskopski znak. Blizanci: O, Bože...(ili, možda si ti Boginja?)...Tko si ti?...Što si?... Gdje si?...I, koliko vas zapravo ima? Kojemu da se molim...?! Škorpion: Bože, pomozi mi da oprostim svojim neprijateljima, mada ti ljigavi gadovi to uopće ne zaslužuju!
Kaže se da je svaka žena bespomoćna dok joj se ne osuši lak na noktima. Nije možda korektno, ali boli me kurac. Sviđa mi se to.
Kada tipkate riječ ˝koliko˝ jeste li primijetili kako fora kruži prst? Kada se to čini brzo, naravno.
Već sat vremena pijem kavu i čitam dosjetke na račun žena. (Žena je jedino stvorenje koje može plakati ili se smijati zbog istog razloga, a često i u isto vrijeme. (Moliere)/ Muškarac je najslabiji kad mu lijepa žena šapuće da je snažan. (Bela IV)/ Nisam primjetio da mi se žena davi. Urlala je kao obično. (Željko Rogošić)/ Ne vjeruj ženi koja laže. (narodna)/ Da žena što valja i bog bi je imao. (Tomás de Torquemada)/ Wolkswagenova vrata i ženska usta najlakše se zatvaraju jednim jakim udarcem. (Rudolf Hess)/ Žene su ko' orasi, ne vrijedi ih milovati - treba ih tucati. (Zvonimir Rogoz) )
Ha. Ne znam zašto sam to stavila ovdje. Ne želim biti razapeta na križ. Zbog položaja udova dogodi se trovanje tijela i nije lijepa smrt.
Ja bih da oblak uđe u mene.
21:59 Komentari (18) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Da li monitor podnosi više od papira? U svakom slučaju, više od ljudi. :)

Linkovi

zmaj1980@yahoo.com