Č ili Ć, Ć ori Ć

25 lipanj 2018

lome jazik naši, a bome i njihovi
neka. naučiti će, ima vremena

baš imaju lipe pijate Fedex i Joker

Image and video hosting by TinyPic
photo by CBC

Image and video hosting by TinyPic
photo by Tony O'Brien

(pauza od nogometa iz snova)

Oznake: HR tenis povijesni dan

stožer zasjeda

21 lipanj 2018

u Perlice

Image and video hosting by TinyPic

i mačke navijaju

Oznake: yauchos

dadaizmi

19 lipanj 2018



pozdravi mi sve špijune
što navraćaju u Bibione,
pozdravi mi sve neimare
što zalaze u Kolovare
pozdravi sve namještenike
što bicikliraju kroz pasike
zapamti poučak:
ručak


stephan eibel erzberg_posveta

Image and video hosting by TinyPic

Oznake: Vienna, venice

oružje boli

13 lipanj 2018


XXIII
Put šutnje
iz mojih ruku do tvojih očiju
i u tvojoj kosi
gdje kćeri livada
pripijaju k suncu
Usne se miču
ostavljajući četverolisnu sjenu
osvajaju tboje toplo usnulo srce.


XXV
Odvojio sam se od tebe
al' ljubav je stala ispred mene
I čim sam ispružio ruke
bol se još gorče ugnijezdila
cijela pustinja napitak
za odvojiti se od samog sebe.


Eugčne-Émile-Paul Grindel
Image and video hosting by TinyPic

Oznake: bob haircut

z(w)eitgeist

11 lipanj 2018


što čini kap
u morskome valu
koja ne želi na obalu?

što čini mrav
koji se, makar samo i nedjeljom,
želi dokono ljuljuškati u ležaljci

A što je meni činiti
kako ne bih postao
nekritični čangrizavac

(stephan eibel erzberg; Fragen)
Image and video hosting by TinyPic
Devian art_flushed people aren't dead

Oznake: retorička pitanja

grmljavine svibanjske

01 lipanj 2018


iako u meni
sve postaje tamno i teško,
Ne želim ništa;
jer prekasno je za sve

Zaustavljam dah;
I duže nego što mogu,
pohlepno željan zraka,
i znam:

Moglo je biti i puno gore


Sarrah Ann Wright & Stephan Eibel Erzberg
Image and video hosting by TinyPic

Oznake: kad utihnu

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.