montelupo

nedjelja, 12.04.2009.

Kalifornijski susreti II

Slobodna nedjelja u Los Angelesu bila je sjajna prilika da posjetim Getty Center. Osim za art, očito sam bila raspoložena i za avanturizam, jer mi je polazište bilo u Pasadeni, a to je s druge strane svijeta. Neustrašiva i razmažena sjajnim javnim prijevozom San Francisca, sjela sam prvo na laku željeznicu, pa presjela na podzemnu, pa onda na neki autobus koji vozi po cesti kojom smije samo on, pa onda normalni autobus. Problem se naravno pojavio na zadnjoj etapi, jer nisam uspijevala naći stanicu nesretnog broja 761. Lutajući, naišla sam na krasnu crnu gospođu kako s kutijom pizze u rukama izlazi iz nekog talijanskog restorana, pa sam je priupitala za put. Preljubazna, žena mi lijepo objasni, ali ja nikako da shvatim. Pa mi još jednom objasni, a ja blijedo gledam. Nato se ona ponudi da me odvede do stanice, a ja joj ispričam da idem u Getty i ona se odluči poći sa mnom. Lijepo smo pojele njenu pizzu iz kutije na autobusnoj stanici i provele prekrasno popodne među slikama (tamo je ona divna Savoldova Marija Magdalena sva zaogrnuta u zlatni šal). Uživale smo u pogledu s vrha brda na kojem se nalazi muzejski sklop, svedulj puno pričajući i smijući se same sebi kako smo šašave. Sad imam cool novu prijateljicu u LA, tran tan tan.

12.04.2009. u 06:36 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Srpanj 2009 (1)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Americka iskustva

Linkovi


Blog.hr
Blog servis

www.net.hr